Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DWORKU SZLACHECKIEGO W KUŹNICY GRABOWSKIEJ NA CELE SALI SPORTOWEJ

Urząd Gminy Kraszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 63-522 Kraszewice, ul. Wieluńska 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 73 12 038 , fax. 0-62 73 12 038
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kraszewice
    ul. Wieluńska 53 53
    63-522 Kraszewice, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 73 12 038, fax. 0-62 73 12 038
    REGON: 00108235900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kraszewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DWORKU SZLACHECKIEGO W KUŹNICY GRABOWSKIEJ NA CELE SALI SPORTOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ: 1. Roboty rozbiórkowe: a. skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych 1032,18 m2, b. demontaż okien, drzwi i ościeżnic 26 szt. c. wykucie otworów okiennych i drzwiowych 7,118 m3, d. rozebranie ścian i ścianek 28,409 m3, e. rozebranie podłóg drewnianych 271,503 m2, f. rozebranie posadzek 29,825 m2, 2. Konstrukcja żelbetowa nośna: a. wykopy pod stopy i ławy fundamentowe 70,056 m3, b. dostarczenie i obsadzenie stalowych rdzeni 126 m, c. betonowanie stóp fundamentowych oraz słupów żelbetowych (beton B20) 21,244 m3, d. przygotowanie i montaż zbrojenia 1,724 t, e. obsadzenie marek stalowych 318,060 kg, 3. Konstrukcja stalowa dachu: a. montaż ram stalowych z nadbitkami oraz pozostałych akcesoriów stalowych dachu i lukarny 9,557 t, b. malowanie emalią nawierzchniową konstrukcji stalowych 98 m2, 4. Konstrukcja drewniana dachu: a. elementy drewniane konstrukcji dachu 11,586 m3, b. podłoga z desek struganych gr. 32 mm 117,502 m2, 5. Izolacja i pokrycie dachu sali: a. styropian FS30 gr. 18 cm . 304,382 m2, b. folia paroszczelna 304,382 m2, c. płyty gipsowo kartonowe na blachowkręty 365,258 m2, d. łacenie - rozstaw łat co 20 cm 365,260 m2, e. pokrycie dachu dachówką cementową - karpiówka podwójna 327,262 m2, f. impregnacja drewna środkami FOBOS3 261,926 m2, g. montaż rynien i rur spustowych 158,4 m, h. montaż opierzeń wraz z kominkami wentylacyjnymi 66,880 m2, 6. Roboty remontowe: a. wykonanie podciągów pod belkami stropowymi 1,534 m3, b. obsadzenie belek stalowych 67,98 m, c. przełożenie dachówki na pozostałej powierzchni dachu (50% nowej) 364,971 m2, d. wymiana elementów konstrukcyjnych dachu 51,78 m, e. izolacja istniejących stropodachów oraz łącznika wełną mineralną gr. 20 cm 143,783 m2, f. podbitka z płyt gipsowo - kartonowych gr. 12,5 mm istniejącego stropodachu wraz z wykonaniem 2-krotnej szpachli gipsowej 163,343 m2, g. tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie 396,342 m2, h. malowanie sufitów 2x farbą wewnętrzną emulsyjną akrylową 163,344 m2, i. obsadzenie kratek nawiewnych z żaluzjami o wym. 14x27 cm 18 szt., j. obsadzenie rur wentylacyjnych 28 szt., 7. Ścianki działowe: a. ścianki działowe 1)2 cegły 78,787 m2, b. ścianki działowe 1)4 cegły 54,901 m2, 8. Montaż okien: a. okna z drewna klejonego o pow. do 1,0 m2 15,789 m2, b. okna z drewna klejonego o pow. ponad 1,5 m2 67,720 m2, 9. Montaż drzwi: a. obsadzenie drzwi drewnianych zewnętrznych 15,391 m2, b. obsadzenie drzwi drewnianych wewnętrznych 36,490 m2, 10. Tynki, szpachle i okładziny: a. szpachla gipsowa 2-krotna płyt gipsowo-kartonowych na sufitach 347,260 m2, b. tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na ścianach nowych 392,348 m2, c. okładziny ścian płytkami glazurowanymi na klej 104,748 m2, 11. Podłoża: a. podsypka piaskowa zagęszczona 149,085 m3, b. podłoże betonowe B15 gr. 15 cm 51,422 m3, c. izolacja termiczna 145,071 m2, d. izolacja przeciwwilgociowa 145,071 m2, e. gładź cementowa gr. 6 cm zatarta na ostro 45,680 m2, f. gładź cementowa gr. 8 cm zatarta na gładko 94,820 m2, 12. Posadzki: a. wykładzina PCV typu POLYFLOR 94,820 m2, b. okładzina z płytek typu GRES 63,680 m2, c. wykładzina PCV typu POLYFLOR SPORT 197,745 m2, 13. Malowanie: a. Malowanie sufitów 2x farbą wewnętrzną emulsyjną akrylową 347,260 m2, b. Malowanie ścian 2x farbą wewnętrzną emulsyjną akrylową 683,941 m2, 14. Elementy zewnętrzne: a. rozkucie istniejących schodów zewnętrznych 1,068 m3, b. wykonanie schodów z betonu B15 7,501 m3, c. obłożenie schodów płytkami terakotowymi 28,118 m2, d. wykonanie opaski betonowej o szer. 100 cm 116,320 m2, e. cokół z płytek terakotowych elewacyjnych 59,780 m2, f. docieplenie ścian 480,804 m2, g. tynki zewnętrzne kat. III nakrapiane szlachetne na ścianach płaskich 480,804 m2, h. parapety zewnętrzne a blachy alu-cynk 34,450 m2, 15. Rusztowania: a. rusztowania zewnętrzne do tynków o wys. do 8m 101,440 m2, b. rusztowania wewnętrzne (warszawskie) do wys. 7m 1.249,81 m2, 16. Łącznik: a. betonowanie ław fundamentowych z betonu B20 9,470 m3, b. montaż konstrukcji stalowej 0,605 t, c. ściany fundamentowe z bloczków betonowych 9,740 m3, d. ściany nadziemia gr. 25 z pustaków ceramicznych 75,942 m2, e. izolacja termiczna - wełna mineralna gr. 20 cm 19,560 m2, f. wykonanie posadzki 18,0 m2: -podsypka piaskowa zagęszczona gr. 54 cm, -podłoże betonowe B15 gr. 15 cm, -zagruntowanie podłoża emulsją asfaltową, -izolacja 1x papa termozgrzewalna, -styropian FS30 gr. 5 cm, -folia PCV z zakładkami, -gładź cementowa gr. 6 cm zatarta na ostro, -wykładzina z płytek typu gres, g. sufity 18,0 m2: -podbitka z płyt gipsowo - kartonowych, -szpachla gipsowa 2-krotna płyt j.w., -malowanie sufitów 2x farba emulsyjna akrylowa. ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ: 1. WLZ: a. montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych 2 szt., b. rury winidurowe układane p)t 66 m, c. przewody kabelkowe 355 m, 2. Montaż rozdzielnic: a. mocowanie aparatów 39 szt., b. przewody kabelkowe n)t w powłoce polwinitowej 100 m, 3. Instalacja gniazd: a. montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych 77 szt., b. przewód płaski układany w tynku 579 m, c. montaż gniazd wtyczkowych 35 szt., 4. Instalacja oświetlenia: a. montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych 140 szt., b. przewód wtynkowy 371 m, c. montaż odgałęźników bryzgoszczelnych 172 szt., d. oprawy świetlówkowe 69 szt., e. aparaty elektryczne o masie do 2,5 kg 15 szt., 5. Instalacja odgromowa: a. montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych 10 szt. b. montaż przewodów odprowadzających 110,0 m, c. układanie bednarki w rowach kablowych 226 m, d. montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej 358,0 m. 6. Sprawdzenia i pomiary instalacji. 7. Roboty towarzyszące - przebicia i przekucia. ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ: 1. Instalacja centralnego ogrzewania: a. rurociągi c.o. miedziane lutowane, układane w posadzce 281 m, b. rurociągi c.o. z rur stalowych o połączeniach spawanych 56 m, c. montaż otulin termoizolacyjnych 286 m, d. grzejnik 32 szt., e. głowice termostatyczna 32 szt., f. zawór grzejnikowy 64 szt., g. wentylator dachowy stalowy 1 szt., 2. Kotłownia: a. demontaż kotła c.o. 1 kpl., b. montaż kotła stalowego z osprzętem 1 kpl., c. demontaż pompy 1 kpl., d. montaż pompy obiegowej 2 kpl., 3. Instalacja wody - woda ciepła, zimna i cyrkulacja: a. rurociągi stalowe ocynkowane w instalacjach wodociągowych 95 m, b. montaż hydrantu z osprzętem 2 szt., c. rurociągi z tworzyw sztucznych 226 m, d. montaż otulin termoizolacyjnych dla rurociągów 321 m, e. zawory odcinające kulowe 6 szt., f. baterie umywalkowe lub zlewozmywakowe 13 szt., g. baterie natryskowe 4 szt., 4. Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej: a. rurociągi PCW wewnątrz budynków 90 m, b. montaż rurociągów PCW na ścianach 23 m, c. montaż ustępów typu (kompakt) 4 kpl., d. montaż umywalek porcelanowych 12 kpl. e. montaż zlewu stalowego 1 kpl. f. montaż brodzików 4 kpl. 5. Instalacja kanalizacji sanitarnej zewnętrznej: a. kanały z rur PVC łączonych na wcisk 6 m, b. studzienki kanalizacyjne systemowe 1 szt., 6. Próby szczelności dla instalacji. 7. Roboty towarzyszące - przebicia i przekucia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieściapięćtysięcyzłotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej 3 zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości ogółem nie mniejszej 1.000.000,00 zł netto każda, a należyte wykonanie ww. robót potwierdzone zostanie referencjami. b) dysponuje pracownikami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, a w szczególności: a. kierownika budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), b. kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), c. kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), Uwaga: (W przypadku wskazania przez Wykonawcę osób, których Wykonawca nie zatrudnia, a które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 4. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. oraz 5. Zapoznał się z lokalizacją planowanej inwestycji i nie wnosi zastrzeżeń oraz akceptuje wzór umowy (załącznik nr 7), 6. Udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót objętych zamówieniem. Zamawiający dokona akceptacji warunków wymienionych w punktach 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 6.7 SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia oraz że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi np. wypis z właściwego rejestru prowadzonego przez Sąd albo wypis z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia w tym przynajmniej trzy zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w odniesieniu do osoby kierownika budowy i kierowników robót (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy i kierowników robót. 6. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, 9. Podpisany załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 10. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1-2 i 9 składa oddzielnie każdy z podmiotów. - w przypadku udzielenie zamówienia Wykonawcom występującym wspólnie, przed podpisaniem umowy, są oni zobowiązani przedstawić umowę regulującą zasady ich współpracy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kraszewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach