Przetargi.pl
WYBÓR ZESPOŁU INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ PROJEKTU -TUREK - MIASTO W KLIMACIE MEHOFFERA. RENOWACJA ZABYTKOWYCH POLICHROMII W KOŚCIELE P.W. NAJŚWIĘTSZEGO SERCA PANA JEZUSA W TURKU I PRZEBUDOWA RATUSZA NA POTRZEBY EKSPOZYCJI MEHOFFEROWSKIEJ

Burmistrz Miasta Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 61 00 , fax. 063 289 61 11
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Turku
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 61 00, fax. 063 289 61 11
    REGON: 00052658700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYBÓR ZESPOŁU INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ PROJEKTU -TUREK - MIASTO W KLIMACIE MEHOFFERA. RENOWACJA ZABYTKOWYCH POLICHROMII W KOŚCIELE P.W. NAJŚWIĘTSZEGO SERCA PANA JEZUSA W TURKU I PRZEBUDOWA RATUSZA NA POTRZEBY EKSPOZYCJI MEHOFFEROWSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według nomenklatury Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.31.10.00-1, 71.30.00.00-1 2. Zespół Inżyniera Kontraktu, zwany dalej Inżynierem Kontraktu, zobowiązuje się do pełnienia nadzoru nad realizacją projektu Turek - miasto w klimacie Mehoffera. Renowacja zabytkowych polichromii w kościele p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Turku i przebudowa ratusza na potrzeby ekspozycji mehofferowskiej, realizowanego w partnerstwie z Rzymskokatolicką Parafią pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Turku w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007 - 2013, działanie 6.2. Rozwój kultury i zachowanie dziedzictwa kulturowego (schemat I - Projekty inwestycyjne). 3. Inżynier Kontraktu zobowiązuje się zapewnić inspektorów nadzoru nad realizacją zadań realizowanych przez: a) Gminę Miejską Turek - Lidera Projektu w zakresie zadania: przebudowa ratusza miejskiego w celu powiększenia powierzchni wystawienniczej oraz dostosowania muzeum do prezentacji eksponatów związanych z życiem i twórczością Józefa Mehoffera. b) Parafię p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Turku - Partnera Projektu w zakresie zadania: renowacja 2.944,98 m ? zabytkowych polichromii autorstwa Józefa Mehoffera w kościele p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Turku. 4. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu ustala się następująco: 4.1. Do ogólnych obowiązków Inżyniera Kontraktu należy: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie i w obiekcie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem budowlanym ,programem funkcjonalno - użytkowym, programem prac konserwatorskich i pozwoleniami na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych - prac konserwatorskich i zastosowanych materiałów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie - w pracach konserwatorskich; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych - prac konserwatorskich ulegających zakryciu lub zanikających; 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; 5) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 6) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7) kontrolowanie rozliczeń budowy -i prac konserwatorskich; 4.2. Na etapie prowadzenia robót budowlanych - prac konserwatorskich Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany do: 1) zapewnienia i prowadzenia w imieniu Zamawiającego w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego, a w szczególności: - nad realizacją robót zgodnie z opracowanym projektem budowlanym - programem funkcjonalno - użytkowym, programem prac konserwatorskich oraz z zasadami sztuki budowlanej - wiedzy konserwatorskiej; - nad przestrzeganiem prawa (w szczególności prawa budowlanego oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) oraz zasad bezpieczeństwa i porządku (w tym bhp i p.poż.); - nad jakością robót (egzekwowanie od Wykonawców odpowiedniego poziomu jakości); 2) wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją kontraktu; 3) działania we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zadań inwestycyjnych; 4) zapewnienia stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacji swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego; 5) informowania Zamawiającego o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji w przypadku, gdy postęp robót budowlanych - prac konserwatorskich nie jest zadawalający; 6) należytej dbałości o interesy Zamawiającego w trakcie realizacji umowy; 7) ponoszenia wobec Zamawiającego odpowiedzialności za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą umową; 8) egzekwowania postanowień w umowach zawartych z Wykonawcami zadań; 9) przestrzegania postanowień w umowach zawartych pomiędzy jednostkami współfinansującymi zadanie inwestycyjne a Zamawiającym; 10) przekazania wraz z Zamawiającym Wykonawcom robót komisyjnie terenu budowy; 11) bieżącej kontroli prowadzonych robót sprawowanej poprzez prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i w obiekcie, w którym prowadzone będą prace konserwatorskie, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót -prac konserwatorskich oraz wbudowywanych i zastosowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej - programu funkcjonalno - użytkowego i programu prac konserwatorskich, praktyką inżynierską -konserwatorską oraz stosownymi przepisami - nie mniej niż dwa razy w tygodniu potwierdzonych wpisem do dziennika budowy - dziennika prac konserwatorskich oraz na każde uzasadnione wezwanie Kierownika robót, Wykonawców i Zamawiającego; 12) reprezentowania Zamawiającego wobec władz, urzędów i partnerów procesu inwestycyjnego w sprawach związanych z zadaniami inwestycyjnymi; 13) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie prowadzonych prac w tym sprawdzenie i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wymagań przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami; 15) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; 16) zorganizowania biura Inżyniera Kontraktu na terenie budowy bądź w pobliżu prowadzonych prac i jego prowadzenie w okresie realizacji zadania inwestycyjnego, a po zrealizowaniu zamówienia jego likwidacji (powierzchnia biura ma zapewnić możliwość organizowania narad koordynacyjnych -Rad budowy); 17) zapewnienia właściwego wyposażenia biura w niezbędny sprzęt: telefon, fax., komputer, materiały biurowe i inne urządzenia niezbędne do wykonania pracy; 18) organizowania oraz przewodniczenia comiesięcznym naradom dotyczącym postępu robót (Rad Budowy) w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawcy Robót, Inżynier kontraktu, Zamawiający) oraz sporządzenie i przekazywanie protokółów z tych narad w ciągu 5 dni od daty narady; 19) kontrolowania realizowanej przez Wykonawcę obsługi geodezyjnej w przypadku zadania, o który mowa w pkt I 3a; 20) bieżącego sprawdzania i kompletowania wymaganej dokumentacji budowy (geodezyjnej, powykonawczej, techniczno-ruchowej (DTR - ki), instrukcji obsługi i techniczno- prawnej (atesty, certyfikaty wbudowanych materiałów itp.); 21) sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót budowlanych - prac konserwatorskich dokumentów wymaganych do odbioru; 22) powiadomienia Wykonawców o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót w celu usunięcia wykrytych wad; 23) dokonywania w imieniu Zamawiającego odbiorów częściowych (dla elementów robót podlegających odbiorowi częściowemu), odbiorów końcowych oraz odbioru ostatecznego (przed upływem gwarancji i rękojmi), Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestniczenia w odbiorach: częściowych, końcowych i ostatecznym; 24) sprawdzenia miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót budowlanych - prac konserwatorskich potwierdzonych wypełnioną Tabelą Elementów Rozliczeniowych oraz kompletowanie dokumentów dotyczących płatności dla Wykonawców i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie wynikającym z umów z Wykonawcami (bieżące rozliczanie inwestycji);. 25) akceptowania płatności dla Wykonawców oraz przekazywania Zamawiającemu przejściowych i ostatecznych świadectw płatności ( poświadczenie wykonanych robót, ich ilości, wartości i jakości stanowiących załącznik do faktur Wykonawców robót - prac konserwatorskich) niezbędnych do uruchomienia finansowania w granicach umownego wynagrodzenia; 26) zgodnie z wymogami instytucji współfinansujących - sporządzania i kompletowania dokumentów (technicznych i finansowych) oraz sprawozdań niezbędnych do bieżącego i końcowego rozliczenia umów ze wszystkimi instytucjami współfinansującymi zadania inwestycyjne; 27) zgodnie z wymogami instytucji współfinansujących - przygotowania dla Zamawiającego danych do wniosków o płatności (w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym); 28) poświadczenia terminu zakończenia robót w dzienniku budowy - dzienniku prac konserwatorskich; 29)dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawców robót po ich zakończeniu; 30) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawców oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy bądź w obiekcie, w którym prowadzone będą prace konserwatorskie; 31) załatwiania wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadań inwestycyjnych poprzez przygotowanie projektu stanowiska Zamawiającego oraz wskazanie propozycji rozwiązań; 32) reprezentowania Zamawiającego podczas kontroli nadzoru budowlanego w sytuacjach występujących podczas realizacji inwestycji, jak również zadbanie o przygotowanie przez Wykonawców robót dokumentów wymaganych przez nadzór budowlany bądź konserwatora zabytków oraz przeprowadzanie procedury zgłoszenia do PINB w Turku, Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 33) współdziałania z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji zadań, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, bądź reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego; 34) wydawania kierownikowi budowy poleceń (potwierdzone wpisem do dziennika budowy-dziennika prac konserwatorskich) dotyczących: a. usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b. wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, c. przedstawiania ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 35) żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 36) wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem budowlanym bądź programem funkcjonalno-użytkowym i programem prac konserwatorskich albo pozwoleniem na budowę; 4.3. Na etapie po zakończeniu robót budowlanych Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany do: 1) przygotowania danych do rozliczenia rzeczowego i finansowego zadań inwestycyjnych ze wszystkimi instytucjami współfinansującymi; 2) sprawdzenia i potwierdzenia gotowości zadań inwestycyjnych do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego i ostatecznego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów; 3) dokonywania inspekcji i nadzoru nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 4) odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 5) uczestnictwa w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów wraz z przygotowaniem projektu stanowiska Zamawiającego ; 6) uczestnictwa w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji - Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu; 7) uczestnictwa w kontroli zadań inwestycyjnych przeprowadzonej przez instytucje współfinansujące. Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o kontroli na 7 dni przed wyznaczonym terminem kontroli; 8) udzielania wszelkich wyjaśnień Zamawiającemu odnośnie realizacji zadań inwestycyjnych w okresie 5 lat licząc od daty otrzymania ostatniej płatności z instytucji współfinansujących przedsięwzięcie. 4.4. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany do: 1)niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych; 2) przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy Robót i Inżyniera Kontraktu, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych; 3) przedstawienia Zamawiającemu zatwierdzonej wysokości kosztów Wykonawcy Robót na wykonanie robót dodatkowych, zakres i wartość robót dodatkowych każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego; Inżynier Kontraktu ma pośredniczyć pomiędzy Wykonawcą Robót a Zamawiającym; 4) wydania polecenia wykonania robót dodatkowych wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego; uzasadnione roboty dodatkowe Zamawiający będzie traktował jako zamówienie dodatkowe zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 4.5. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: 1) Raport miesięczny: Inżynier Kontraktu w terminie do 15 dni po zakończeniu każdego miesiąca przedłoży Zamawiającemu raport wyszczególniający wykonane przez Inżyniera Kontraktu prace oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umów na roboty budowlane - prace konserwatorskie. Raport miesięczny powinien zawierać: - opis postępu robót; - miesięczne rozliczenie ilości wykonanych robót i powykonawczą Tabelę Elementów Rozliczeniowych z podaniem % rzeczowego zaawansowania robót; - protokół odbioru częściowego; - miesięczne rozliczenie finansowe zadań inwestycyjnych; - plan robót i finansowania na kolejne miesiące; - opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót; - wykaz zmian w dokumentacji; - wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. 2) Raport końcowy: po zakończeniu robót, a przed odbiorem końcowym Inżynier Kontraktu przedłoży Zamawiającemu komplet sporządzonej przez Wykonawców robót dokumentacji powykonawczej w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego i z umów o wykonanie robót budowlanych / prac konserwatorskich. Inżynier Kontraktu w terminie jednego miesiąca od daty zgłoszenia zakończenia robót przez Wykonawców, przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy, który powinien zawierać: - końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i powykonawczą Tabelę Elementów Rozliczeniowych; - rozliczenia finansowe zadań inwestycyjnych; - protokół odbioru końcowego; - całość dokumentacji kontraktowej do odbioru końcowego, zawierającą: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z Rad Budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wystąpienia Wykonawców robót i prac konserwatorskich, instrukcje zmian, wnioski Wykonawców, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości, wyniki badań, dokumentację powykonawczą techniczną, informacje niezbędne do sporządzenia dokumentu OT, itp. 3) Inżynier Kontraktu zobowiązuje się przygotowywać Raporty w formie -1 egzemplarz drukowany w języku polskim -1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 4.6. Inżynier Kontraktu jest upoważniony oraz zobowiązany w uzgodnieniu z Zamawiającym do podejmowania decyzji o: 1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; 2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawców robót, 3) dopuszczeniu do pracy wytwórni prefabrykatów oraz sprzętu i środków transportu Wykonawców robót; 4) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy z Wykonawcami; 5) sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. 4.7. Inżynier Kontraktu jest zobowiązany wnioskować do Zamawiającego o: 1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; 2) zatwierdzenie Laboratorium do przeprowadzenia niezbędnych badań i pomiarów; 3) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawcy robót nie usuną ich w wyznaczonym terminie; 4) zmianę terminu wykonania robót w umowach o roboty budowlane i prace konserwatorskie, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawców robót; 5) zlecenia wykonania robót dodatkowych; 6) zatwierdzania płatności przedstawionych przez Wykonawców robót; 7) akceptację propozycji Wykonawców robót odnośnie zmiany w Kierownictwie (na inne osoby niż wskazane w ofercie Wykonawców). 5. Oferta winna uwzględniać wykonanie całości przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym punkcie SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania przez wykonawców ofert częściowych i oferty wariantowej na wykonanie zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy podział obowiązków Inżyniera Kontraktu na zadania określają załączniki nr 1A i 1B do umowy, stanowiącej integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa wykonawcy w przetargu jest wzniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy łącznie spełnią następujące warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 ze zm.), a mianowicie którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1) Wykazać, że dysponuje lub przedstawiając pisemne zobowiązanie innego podmiotu wykazać, że będzie dysponować dla potrzeb niniejszego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, to znaczy wskażą do wykonania zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu, posiadający wykształcenie wyższe, minimum 8-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub robót budowlanych Dopuszcza się, aby Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu pełnił równocześnie funkcję jednego z niżej wymienionych Inspektorów Nadzoru. Inspektor Nadzoru w branży robót ogólnobudowlanych posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające swoim zakresem ww uprawnieniom - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem - minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy ,robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. Inspektor Nadzoru w branży robót sanitarnych posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające swoim zakresem ww uprawnieniom - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem - minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy, robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. Inspektor Nadzoru w branży robót elektrycznych i teletechnicznych, posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji teletechnicznych lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające swoim zakresem ww uprawnieniom - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem - minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego jako kierownik budowy, robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego. Inspektor Nadzoru nad robotami budowlanymi przy zabytkach, posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi przy zabytkach, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem. - co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579) lub posiadający uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych Dopuszcza się możliwość pełnienia nadzoru branżowego przez kilku inspektorów nadzoru z uprawnieniami częściowymi. 2) Udokumentować należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub usługę równoważną polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zakończonym kontrakcie obejmującym roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, o wartości nie mniejszej niż 6.000.000 PLN brutto. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą, że: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 tysięcy złotych. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje, według zasady: wykonawca spełnia - nie spełnia warunek. Ocena złożonych oświadczeń i dokumentów obejmowała będzie ich badanie pod względem formalnoprawnym, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty wskazane w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, w § 1 ust. 2 pkt 2, 5 (5a), 6, w § 1 ust. 3 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), z zastrzeżeniem wynikającym z § 2 ust. 1 pkt 1 i 2 i ust. 3 ww. rozporządzenia oraz oświadczenie w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach