Przetargi.pl
Prace remontowe budynków będących własnością lub współwłasnością Gminy Kostrzyn.

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618178239 , fax. 061 8970908
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Poznańska 2 2
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 0618178239, fax. 061 8970908
    REGON: 63202363500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe budynków będących własnością lub współwłasnością Gminy Kostrzyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynkach położonych w Kostrzynie przy ulicach 1.Ul. Kościuszki 13 - Naprawa pokrycia dachowego. 2.Ul. Mickiewicza 24 - przemurowanie kominów. 3.Ul. Rzemieślnicza 14 - wymiana rynien. 4.Ul. Mickiewicza 37 A - remont balkonów 3 szt. 5.Ul. Poznańska 8 - rozbiórka ubikacji. 6.Ul. Poznańska 2 - malowanie elewacji. Przewiduje się wykonanie następujących prac: 1.Budynek przy ul. Kościuszki 13 - naprawa pokrycia dachu Rozebranie istniejących kominów ponad dachem Wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej o wysokości 90 cm od dachu. Naprawa istniejącego pokrycia poprzez ścinanie bud i wyrównanie lepikiem. Założenie nowej papy termozgrzewalnej na osnowie włóknistej gr min 5,2 mm Wykonanie wentylacji dymników Rozbiórka istniejących obróbek z blachy i wykonanie nowych z blachy ocynkowanej Demontaż istniejących rynien i wykonanie nowych z blachy ocynkowanej Demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej z prętów miedzianych fi 8 mm Wykonanie pomiarów skuteczności uziomów Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących:rynny spustowe, rusztowania, wywóz gruzu. 2. Budynek przy ul. Mickiewicza 24 - przemurowanie kominów. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. Obróbki z blachy stalowej ocynkowanej Murowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych z cegły klinkierowej Rozebranie kominów 3. Budynek przy ul. Rzemieślniczej 14 - wymiana rynien Rozbiórka istniejących rynien Pokrycie dachów papą termozgrzewalną Rozebranie obróbek blacharskich murów. Rynny dachowe półokrągłe z polichlorku winylu Rury spustowe okrągłe z polichlorku winylu. Rynny dachowe półokrągłe z polichlorku winylu Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku. 4. Budynek ul. Mickiewicza 37 A- remont balkonów. Wykonanie podkładu pod posadzkę Nałożenie płyt na podesty balkonu z konglomeratów kamiennych. 5. Budynek ul. Poznańska 8 - rozbiórka ubikacji. Rozebranie konstrukcji więźb dachowych Rozebranie murów i słupów w budynkach o wysokości do 9 m. Rozebranie ścian betonowych. 6.Budynek ul. Poznańska 2 - malowanie elewacji. Malowanie tynków zewnętrznych farbą na bazie krzemianów w kolorze jasnej oliwki-nawierzchniowa Malowanie tynków zewnętrznych farbą na bazie krzemianów w kolorze jasnej oliwki-podkładowa Przygotowanie powierzchni pod malowanie- poszpachlowanie nierówności. Gruntowanie elewacji Wymiana kratek wentylacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1)Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu robót, objętego niniejszym postępowaniem dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę, 2)Wykonawca dysponuje: a)odpowiednią liczbą pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, b)osobą lub osobami wyznaczoną(-ymi) na kierownika(-ów) robót posiadającą(-ymi) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót ogólnobudowlanych i należącą (ymi) do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3)Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (tj. przed 24.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ ( tj. remont budynków ) i dysponuje odpowiednimi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi to. 4)Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia, 5)Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców. Zamawiający przewiduje możliwości udziału podwykonawców, w zakresie robót budowlanych, pod warunkiem załączenia przez Wykonawcę do składanej przez niego oferty wykazu robót i usług, które zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku wykazu robót, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji Podwykonawcom Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca wykona wszystkie roboty we własnym zakresie. W przypadku udziału podwykonawców całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. 3.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 24.01.2008 r.) 3)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4)oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 5)Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadań(zał. nr 5 do SIWZ) oraz ślepe kosztorysy wraz przedmiarami robót,(zał. Nr 5A,5B,5C,5D,5E,5F) 6)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach