Przetargi.pl
Renowacja zbiornika małej retencji Jeżewo Miejscowość: Skokówko, gmina Borek Wlkp., powiat gostyński, woj. wielkopolskie

Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5295640 , fax. 065 5295671
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie
    ul. Śniadeckich 5 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5295640, fax. 065 5295671
    REGON: 00658640000410
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl i www.melioracja.leszno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja zbiornika małej retencji Jeżewo Miejscowość: Skokówko, gmina Borek Wlkp., powiat gostyński, woj. wielkopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z odbudową rowu odsiąkowego zapory bocznej zbiornika na długości 790 m. Zakres zamówienia obejmuje: - rozbiórkę umocnień faszynowych rowu, - wykop urobku z rowu - 968,5 m3, - ułożenie rurociągów z rur drenarskich o śr. 600 - 216 mm w obsypce filtracyjnej na geowłókninie - 790 m, - montaż studni rewizyjnych, betonowych o śr. 1000 mm - 20 szt. - ukop, dowóz i formowanie z zagęszczeniem mas ziemnych w nasyp - 4 569,1 m3, - wykop rowu odsiąkowego - 410,8 m3, - wyrównanie dna, skarp rowu i obsiew mieszanką traw z humusowaniem - 7986 m2, - w 3-letnim okresie gwarancji prowadzenie na obiekcie bezpłatnego serwisu w zakresie: - corocznego 2-krotnego koszenia dna i skarp rowu odsiąkowego, - odmulenia warstwą 10-20 cm w trzecim roku gwarancji rowu odsiąkowego, - czyszczenia corocznie 1 raz w roku w IV kwartale studni rewizyjnych. Szczegółowy opis robót i ich wykonania znajduje się w: - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach drenażowych i zrealizowali w ostatnich 5 latach (2004 - 2008) rurociągi drenażowe o średnicy 200 mm lub większej, ułożone na obsypce filtracyjnej i na geowłókninie, o łącznej długości co najmniej 700 m, 3. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. zapewnią 3-letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 14 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych, 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. nie podlegają wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) warunki określone w pkt. 1, 6 i 7 musi spełniać każdy podmiot z osobna, pozostałe warunki sumarycznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału zgodnie z formułą spełniony lub niespełniony
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę wraz z oświadczeniami - wypełnioną i podpisaną wg wzoru formularza ofertowego. 2. Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym dokumentem stanowiącym podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach drenażowych, potwierdzone wykazem tego typu robót, wykonanych w latach 2004 - 2008, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, charakteryzujących je parametrów, zgodnie z tabelą stanowiącą załącznik do specyfikacji pn. Doświadczenie wykonawcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje / przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi oraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów. 5. Oświadczenie, że znajduje, się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Oświadczenie, że wykonawca zapewni 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i max. 14 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych. 7. Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzone aktualną polisą. 8. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wymaga się, aby dokumenty wymagane w pkt. 2, 7 i 8 przedstawiono osobno dla każdego partnera, pozostałe - sumarycznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl i www.melioracja.leszno.eu

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach