Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie urządzeń wodnomelioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-053 Pecna, Konstantynowo 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8137791 , fax. 61 8132238
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo
    Konstantynowo 1 1
    62-053 Pecna, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8137791, fax. 61 8132238
    REGON: 63001143800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie urządzeń wodnomelioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń melioracyjnych na terenie Leśnictwa Będlewo, Brodniczka, Czempiń, Więckowice oraz Woźniki. 2. Zamówienie podzielono na 5 zadań, które przeprowadzane będą w poszczególnych leśnictwach. Zadanie I: - Leśnictwo Będlewo - konserwacja rowu o nr R-B-2 na odcinku 150 mb oraz naprawa 2 sztuk przepustów na rowie R-B, odmulenie 14 sztuk przepustów, Zadanie II: - Leśnictwo Brodniczka - konserwacja rowu Sz-G-3 na odcinku 1250 mb, Zadanie III: - Leśnictwo Czempiń - konserwacja rowu o nr R-1 na odcinku 565 mb wraz z wykonaniem przyczółków na istniejących przepustach położonych na linii oddziałowej 239/240 oraz na linii oddziałowej 240/237, Zadanie IV: - Leśnictwo Więckowice - konserwacja rowu W-C-3-1-2 na odcinku 800 mb, Zadanie V: - Leśnictwo Woźniki - konserwacja rowu o nr M-L-II//RM-Ł na odcinku 515 mb oraz rowu o nr M-L-II-1//RM-N na odcinku 530 mb. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i oddania Zamawiającemu przedmiotu umowy w zakresie prac określonych dla zadania nr 1, 2, 3, 4 i 5 przedmiotu zamówienia, gdzie dokładny opis i sposób wykonania prac zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Lokalizacja poszczególnych prac przedstawiona została na mapach poglądowych leśnictw, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia rozmiaru i wartości przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby w trakcie jego realizacji okazało się, że wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niekorzystne dla Zamawiającego lub z różnych względów nie leży w interesie publicznym (np. anomalie pogodowe, załamanie rynku drzewnego, nieprzewidziany brak środków na sfinansowanie zamówienia). 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu, 45232120-9 - Roboty nawadniające. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia łącznie z wizją terenową. 6. Ilekroć jest mowa o materiałach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia Rozliczenie i zapłata należności z tytułu wykonanego zamówienia nastąpi w oparciu o protokół odbioru częściowego/końcowego robót według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Uwagi: Od Wykonawcy wymaga się całkowitej odpowiedzialności Wykonawcy za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia prac melioracyjnych, złej organizacji transportu i składowania materiałów oraz za szkody jakie mogą powstać w drzewostanie na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1500 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 29 1090 1463 0000 0000 4601 4757 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium 4. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w pokoju nr 03a (kasa) w siedzibie Zamawiającego (w godzinach 7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku), zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy. Termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Dokument ten musi zawierać kwotę gwarancji. 5. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach