Przetargi.pl
powódź

Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 874 15 52 , fax. (033)8741552
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. (033) 874 15 52, fax. (033)8741552
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    powódź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1. Odbudowa zniszczonej drogi powiatowej NR K 1677 Zubrzyca- Sidzina- Bystra- Łętownia od km 4+900 do km 21+800. Zadanie nr 2. Odbudowa zniszczonej drogi K 1690 Maków- Grzechynia- Zawoja w km 4+200 do km 9+150.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zadania; mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel na stanowiskach wykonawstwa, w tym kierownika robót budowlanych posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do wykonywania przedmiotowych robót - dokument załączyć do oferty; posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych pojazdów lub innego wyposażenia technicznego wystarczającego do realizacji zamówienia; zrealizować bez zastrzeżeń inwestora, jako główny Wykonawca w okresie minionych 5 lat minimum 1 zamówienie o rodzaju porównywalnym z zakresem przedmiotowego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność i aktualność złożonych dokumentów metodą spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W wypadku kierownika/kierowników robót budowlanych należy dołączyć dokumenty uprawnień, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu wraz z aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W wypadku podania w wykazie narzędzi lub urządzeń, którymi wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do ich udostępniania wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do formularza oferty, (Zamawiający dopuszcza możliwość uogólnienia narzędzi i urządzeń, które stanowią tzw. drobny sprzęt budowlany). projekt umowy (PODPISANY) , aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach