Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynków Zespołu Szkół Plastycznych w Tarnowie ul. Westwalewicza 6 ETAP II i III

Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4/327
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882708 , fax. 014 6222833
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4/327 4/327
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882708, fax. 014 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynków Zespołu Szkół Plastycznych w Tarnowie ul. Westwalewicza 6 ETAP II i III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Zakresu robót wchodzących w skład ETAPU II i III obejmuje: 4.1.1.Roboty przygotowawcze placu budowy a). rozbiórka budynku magazynowego, garażowego, wiaty, rampy; b). rozbiórka ogrodzenia i placów ; c). wycinka drzew - Zamawiający posiada decyzję zgodę na wycięcie drzew; d). tablica informacyjna UE 4.1.2.Roboty w zakresie elementów zewnętrznych a). drogi, chodniki, place, parkingi; b). przyłącz kanalizacji sanitarnej ; c). przyłącz kanalizacji deszczowej ; d). zewnętrzny odcinek wewnętrznej instalacji gazu od bud. nr 3 do bud.nr 5; e). oświetlenie terenu, zalicznikowe linie kablowe; f). ogrodzenie terenu; g). tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna; h). nasadzenia, zakładanie trawników, rekultywacja terenu, usuwanie uzbrojenia podziemnego odkopanego w trakcie robót ziemnych przeznaczonego do demontażu, i). uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas trwania realizacji robót. 4.1.3.Roboty budowlane polegające na budowie a).BUDYNEK Nr 5 Budynek o rzucie prostokąta o wymiarach 31.18 m (wsch-zach) x 30.46m, z ryzalitem przedłużającym ścianę północną o wymiarach 3.13m x 17.68m, zawierający w części południowej ewakuacyjną klatkę schodową. Budynek składać się będzie z dwóch wydzielonych stref : -parterowa część południowa zawierająca salę gimnastyczną z zapleczem magazynowym, siłownią, pomieszczeniami socjalnymi, sanitariatami, przebieralniami, pomieszczeniem wymiennikowi. -piętrowa część północna zawierająca pomieszczenia dydaktyczne: pracownie projektowe reklamy, pracownie malarskie , zaplecza magazynowe. DANE TECHNICZNE: Powierzchnia zabudowy budynku proj. 1022,44 m2, Powierzchnia całkowita budynku proj. 1392,86 m2, Powierzchnia użytkowa budynku 1239,75 m2 Kubatura 9276,00 m? b). BUDYNKI NR 6 i 7 Budynki nr 6 i 7 przeznaczone na warsztaty stolarskie, pracownię fotograficzną, pracownię malarską, magazyn zewn., garaż dla samochodu dostawczego oraz wiatę na drewno stolarskie. Do segmentu 7 od północy dobudowa zadaszenia śmietnika. Uwolnienie terenu pod budowę budynków nr 6 i 7 wymaga wyburzenia budynków zaplecza magazynowego, znajdujących się na działkach i rozbiórki nawierzchni twardych przy budynkach. Nastąpi także likwidacja części istniejącego uzbrojenia podziemnego. Budynek nr 6 zostanie dobudowany od wschodu do budynku nr 5. Budynek nr 6. Projektowany budynek o rzucie prostokąta o wymiarach 12.51m (wsch-zach) x 25.71m DANE TECHNICZNE: Powierzchnia zabudowy budynku proj. 319,32 m2, Powierzchnia całkowita budynku proj. 638,64 m2, Powierzchnia użytkowa budynku 557,21 m2 Kubatura 1185,00 m? Budynek nr 7. Projektowany budynek garażowo - magazynowy usytuowany będzie po północnej stronie budynku nr 6. Projektowany budynek o rzucie prostokąta o wymiarach 8.25m (wsch-zach) x 15.15m , wiata na śmietniki 3.0m x 2.1 m. DANE TECHNICZNE: Powierzchnia zabudowy budynku proj. 124,99 m2, Powierzchnia całkowita budynku proj. 124,99 m2, Powierzchnia użytkowa budynku 108,45 m2 Kubatura 545,00 m?, Wiata nad śmietnikami Dach pulpitowy o konstrukcji drewnianej zamocowany na północnej ścianie budynku 7, podparty dwoma słupami mur. Powierzchnia zabudowy 6,3 m2, Powierzchnia wewnętrzna 5,5 m2 Zakres robót: a). roboty budowlane - wykonanie bud. Nr 5, 6, 7 wraz z instalacjami: b). instalacja co; c). instalacja wentylacji mechanicznej; d). instalacja gazowa ; e). instalacja wod-kan; f). instalacje elektryczne; g). instalacje teletechniczne; h). instalacja AKPiA; i). dostawa i montaż wyposażenia; j). połączenie budynku nr 4 z budynkiem nr 5 ; k). przebudowa tymczasowego węzła rozdzielczego w szatni bud nr.4 4.1.4.Roboty budowlane polegające na przebudowie BUDYNKU NR 1 i 2 Budynki 1 i 2 są obiektami około stuletnimi. Budynek nr 1 posiada 3 kondygnacje nadziemne, podpiwniczenie w części południowo wschodniej oraz nieużytkowy strych. Po południowej stronie korytarza otwarta klatka schodowa łącząca wszystkie kondygnacje. Konstrukcja budynku tradycyjna ściany murowane z cegły pełnej. Schody na belkach stalowych, obudowanych, stropy nad parterem sklepienia odcinkowe na belkach stalowych, nad korytarzami nad parterem sklepienia z cegły krzyżowej, w ścianach korytarzowych przesklepienie otworów łukami. Nad I piętrem w trakcie korytarzowym stropy ciężkie w pozostałych pomieszczeniach stropy na konstrukcji drewnianej, nad II piętrem stropy na konstrukcji drewnianej. Dach dwuspadowy, w części południowo - zachodniej czterospadowy. Budynek nr 2 posiada 2 kondygnacje nadziemne z częściowo użytkowym poddaszem, całkowicie podpiwniczony. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z cegły pełnej. Nad piwnicami sklepienia ceglane nad parterem i piętrem stropy drewniane. Biegi schodowe żelbetowe. Konstrukcja dachu płatwiowo - kleszczowa. Budynki 1 i 2 na poziomie piętra połączone przewiązką na konstrukcji żelbetowej przekrytą stropodachem wentylowanym. Zakres robót: - izolacje przeciwwilgociowe, termiczne, akustyczne, drenaż opaskowy, - wymiana stropów na I i II piętrem, - poszerzenie otworów w trakcie korytarzowym, - wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych i okiennych, - przebicia dla pionów wentylacji grawitacyjnej, - zamurowania otworów, - budowa ścian działowych, - przebudowa klatki schodowej, - uzupełnienia stropów, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - częściowa wymiana więźby dachowej, - wymiana pokrycia dachowego, - włączenie do bud. Nr 4 W ramach przebudowy przewiduje się całkowitą wymianę istniejących i uzupełnienie nowymi instalacjami: - instalację wody zimnej - instalację wody ciepłej, - instalację centralnego ogrzewania, - instalację wentylacji grawitacyjnej, - instalację kanalizacji sanitarnej, - instalację kanalizacji deszczowej, - instalację elektryczną gniazd wtykowych, - instalację el. oświetlenia pomieszczeń, ewakuacyjną i awaryjną, - instalację odgromową i połączeń wyrównawczych, - instalację telefoniczna i komputerów (strukturalna), - instalację zasilania komputerów , - monitoring CCTV, - instalacja dzwonkowa, - inst. rozgłoszeniowa. Uwaga: w trakcie realizacji zadania przez Wykonawcę zostaną wykonane przez MPEC Tarnów : przyłącz co, demontaż wymiennikowi w bud. nr 3 ;wymienikownia i kotłownia gazowa w budynku nr 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 9.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.VI.1 i 2 siwz. 9.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie bądź remoncie budynków użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lub mieszkalnych wielorodzinnych o wartości nie mniej niż 3.000.000 zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie i terminowo - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 9.000 m3. - kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci kanalizacyjnych, - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - kierownikiem robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym do kierowania robotami drogowymi Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 1, 3, 4 i 5 siwz . 9.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3.000 000 zł. oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową min 3.000.000 zł Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.VI. 1 ,6,7 siwz. 9.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 1 - 8 siwz. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (wg zał. nr 2). b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończeniu budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.3.2.a, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. nr 3) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających. d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń , - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wod. - kan. oraz w zakresie sieci kanalizacyjnych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.2.b SIWZ). e) wykaz osób, o których mowa (pkt.IV.3.2.b SIWZ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. nr 5). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. które zostaną udostępnione przez podmiot trzeci. f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, h) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach