Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego, na budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie - postępowanie drugie

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, ul. Wolności 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6436278 , fax. (014) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    ul. Wolności 3 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. 014 6436278, fax. (014) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego, na budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie - postępowanie drugie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zadania inwestycyjnego Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego, na budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie zlokalizowanym na działce nr 986/1 i 986/2 w m. Zabrnie w gminie Szczucin. Z uwagi na naturalne zużycie pokrycia dachu celowe jest dokonanie wymiany pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi. Położenie i ukształtowanie Przedmiotowy budynek Szkoły Podstawowej zlokalizowany jest w południowej części Gminy Szczucin przy na działkach o nr ewid. 986/1 i 986/2 w m. Zabrnie, powiat dąbrowski, woj. małopolskie. Dojazd do obiektu z drogi powiatowej nr 1319K Szczucin - Radgoszcz. Teren na którym zlokalizowany jest budynek nie posiada znacznych spadków. Dach na budynku szkoły Podstawowej jest wielospadowy o różnych kątach nachylenia połaci dachowej, obecnie pokryty dachówką cementową. Istniejące uzbrojenie terenu Działki, na których znajduje się budynek Szkoły Podstawowej są zabudowane budynkami szkolnymi. Na działkach nr 986/1 i 986/2 znajduje się budynek Szkoły Podstawowej, a na działce 986/1 budynek sali gimnastycznej oraz przewiązka komunikacyjna pomiędzy budynkiem szkoły a salą. Przez działkę przebiega sieć wodociągowa, oraz wykonane są przyłącza do budynku szkolnego: przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetyczne i telekomunikacyjne. Na działce 986/1 znajduje się przyłącz kanalizacji opadowej. Zamierzenia inwestycyjne Na zakres zamierzonych robót związanych z Wymianą pokrycia dachowego, na budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie wraz z robotami towarzyszącymi składają się: - rozebranie pokrycia dachu z dachówek cementowych 582 m2, - rozebranie pokrycia dachu - gąsiory, - rozebranie obróbek blacharskich rynny, - rozebranie podbić i obróbek blacharskich, - podwójna impregnacja konstrukcji dachu wraz z wykonaniem wzmocnienia części elementów konstrukcyjnych dachu, - wykonanie ołacenia dachu wraz z ułożenie folii, 582 m2, - wykonanie pokrycia dachu blachodachówką 582 m2 - kolor grafit (do szczegółowego uzgodnienia z Zamawiającym); wyklucza się stosowanie blachodachówki modułowej, - wykonanie nowych podbić i obróbek blacharskich, - wymiana instalacji odgromowej na dachu, - prace remontowe kominów: przemurowanie, ocieplenie z płyt styropianowych gr. 5 cm oraz wyprawa elewacyjna, - docieplenie ścian klatki schodowej na strychu oraz stropu nad klatką schodową, - wymiana drzwi wejścia na strych na drzwi aluminiowe (profil ciepły) kolor standardowy, o odporności ogniowej EI 30 szt. 1, - wymiana okien na poddaszu, szt. 2; Zamawiający wymagał będzie montażu okien jednodzielnych z funkcją rozwieralno - uchylną, okna z PVC, kolor biały, profil pięciokomorowy, szklenie podwójne z zewnątrz szyba tzw. bezpieczna. Szczegółowy ilości robót obejmuje przedmiar robót. UWAGI KOŃCOWE Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączniku Nr 6 Przedmiar robót - Wszelkie roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami BHP; - Roboty mogą być wykonywane tylko pod nadzorem osoby do tego uprawnionej; - Używane materiały budowlane muszą posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie oraz akceptację Inwestora; - Wszystkie problemy i wątpliwości należy konsultować z Zamawiającym. UWAGA! Materiały budowlane, instalacyjne i wykończeniowe powinny posiadać aprobaty i kryteria techniczne dopuszczone do stosowania - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U.2014.1040 j.t.) oraz Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Tekst jednolity Dz.U.2014.883 z późn. zm.). Szczegółowe prace należy wykonać zgodnie z Przedmiarami robót, które zawarte są w załączniku Nr 6 do SIWZ. Wykonawca, podczas realizacji zamówienia, jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP i p.poż. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na przewidywaną realizację robót w okresie roku szkolnego zachodzi konieczność zapewnienia bezpiecznego korzystania z budynków szkolnych przez młodzież szkolną oraz pozostałych pracowników Szkoły. W związku z powyższym wszelkie roboty (a w szczególności wykonywane w okresie po 28 sierpnia 2016 r.) mogą być prowadzone wyłącznie na terenie odgrodzonym oraz jednocześnie zapewniającym bezpieczny dostęp osobom do obiektów szkolnych (wraz z wykonaniem pełnego zabezpieczenia nad przejściami oraz wejściami do obiektów szkolnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 09:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach