Przetargi.pl
Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Ryglice

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6541035 , fax. 014 6541054
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9 9
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 014 6541035, fax. 014 6541054
    REGON: 00054758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Ryglice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa drogi gminnej w miejscowości Uniszowa na Bucze Dolne - Zg. z Zał. Nr 4, Cz. I do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł (słownie:pięćset złotych, zero groszy) przed otwarciem ofert dla każdej części z osobna tj. Cz. I, Cz. II, Cz. III. Wadium wniesione na podst. Art. 45 ust. 6 Ustawy prawo zamówień publicznych, a jeśli wniesione zostanie w pieniadzu należy wpałacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 67 8589 0006 0050 0000 0084 0002.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami o równoważnym charakterze i wielkości (kier. budowy, kier. robót) oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa. Kierownik budowy musi być fizycznie cały czas na terenie budowy w trakcie realizacji zadania. Kierownik budowy winien być zatrudniony w firmie oferenta, np. na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie. Za zamówienie o równoważnym charakterze i wielkości przedmiotowego zamówienia zamawiający uznaje kierowanie robotami obejmującymi odbudowe dróg o długości co najmniej 400m - Cz. I; 394 m - Cz. II; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - potwierdzone referencjami. Za zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu zamawiający uznaje: Wykonanie drogi o długości co najmniej: 800m - Cz. I o wartości nie mniejszej niż 140 tys. zł brutto. 394m - Cz. II o wartości nie mniejszej niż 55 tys. zł brutto. 300m - Cz. III o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł brutto. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia. W zakresie wymaganej zdolności finansowej , zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejsza niż 200 tys. zł rocznie, oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z Zał. Nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające do reprezentowania pozostałych. e)kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalności roboty drogowe z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. Zm.) i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późm. zm.) f) Wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem zakresu wykonywanych robót, wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorcy - zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ, a także załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). g) kosztorys ofertowy - wg przedmiaru robót - zg. z Zał. Nr 4 do SIWZ składający się z trzech części. h) w celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: informację z banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejsza niż 200 tys. zł rocznie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach