Przetargi.pl
Rewitalizacja centrum wsi Bogoniowice - rewaloryzacja zabytkowego podworskiego zespołu parkowego w Bogoniowicach

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug@ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja centrum wsi Bogoniowice - rewaloryzacja zabytkowego podworskiego zespołu parkowego w Bogoniowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem wykonania są roboty budowlane związane z wykonaniem Rewitalizacja centrum wsi Bogoniowice - rewaloryzacja zabytkowego podworskiego zespołu parkowego w Bogoniowicach - Gmina Ciężkowice w zakresie obowiązującym: A. Zadania poprawiające dostępność i funkcjonalność obiektów i urządzeń znajdujących się w parku a1.Odtworzenie i naprawa alejek parkowych wraz z wyprofilowaniem, wzmocnieniem i częściowym odwodnieniem o łącznej długości 407 [m] a2.Utwardzenie drogi dojazdowej do budynku Szkoły Podstawowej oraz boiska sportowego o łącznej długości 505 [m] a3.Remont oświetlenia drogi dojazdowej i alejek, zamontowanie nowych stalowych latarni w ilości 20 [szt] a4.Utwardzenie miejsc parkingowych i postojowych służących mieszkańcom o powierzchni 250 [m2] a5.Odtworzenie obiektów małej architektury: - zamontowanie nowych ławek - 25 [szt] - koszy na śmieci 20 [szt] - zdroju studziennego - 1 [szt] - stojaków rowerowych 5-io stanowiskowych - 3 [szt] a6.W zakresie informacyjny: - zamontowanie tablic informacyjnych - 2 [szt] a7.Utwardzenie placu apelowego służącego potrzebom szkoły, oddziału przedszkolnego o powierzchni 341 [m2] a8.Remont budynku sanitariatów zlokalizowanego w parku - 1 [kpl] a9.Remont przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego - rury betonowe zastąpione rurami PCV o długości 94 [m] a przyłącz wodociągowy z rur stalowych zastąpiony rurami PE o długości 44 [m] a10.Remont instalacji odwadniającej teren przy budynku Szkoły Podstawowej o długości 107 [m] a11.Odnowienie placu zabaw - montaż nowych urządzeń zabawowych w ilości 5 [szt] a12.Odtworzenie kortu tenisowego oraz boiska do siatkówki o łącznej powierzchni 832 [m2] a13.Remont ogrodzenia parku w istniejących granicach polegający na częściowej wymianie cokołów, zastąpienie przerdzewiałych słupków stalowych nowymi, wymiana materiału ogrodzeniowego, zastąpienie starej przerdzewiałej, trwale uszkodzonej siatki ogrodzeniowej nową siatką ocynkowaną. o łącznej długości 630 [m] B. zadania dotyczące zachowania trwałości drzewostanu b1.Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych celem uporządkowania zieleni, poprawienia wyglądu estetycznego centrum wsi Bogoniowice oraz poprawienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie parku - pielęgnacja 568 [szt.] drzew, wycinka 107 [szt] drzew oraz zwartych grup żywopłotów o powierzchni 305 [m2] b2.Uzupełnienie drzewostanu celem przywrócenia dawnego wyglądu parku - posadzenie 440 [szt] drzew oraz 2500 [szt] bylin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 45000,00 zł (czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione w terminie do dnia 06.10.2009 r. do godz. 8.45. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: G-341-6/09. 1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1. w pieniądzu 2. poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy A/ Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) w zakresie wymaganego doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej: 1 robotą budowlaną (jako generalny wykonawca) wykonywaną na budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego, budynku mieszkalnym wielorodzinnym, jednorodzinnym lub obiekcie zabytkowym polegającą na wykonaniu prac remontowych ogólnobudowlanych o wartości co najmniej 1000000,00 zł 2 robotami budowlanymi w zakresie zagospodarowania terenów publicznych ( położenie kostki brukowej) o powierzchni nie mniejszej niż 1000,00 m2 - dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót - o wartości co najmniej 600000,00 zł 2 robotami w zakresie wykonania boisk sportowych o nawierzchni z poliuretanu o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 - dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót - o wartości co najmniej 150000,00 zł 3 robotami w zakresie zagospodarowania terenów zieleni, gospodarki istniejącym drzewostanem - dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót - o wartości co najmniej 200000,00 zł każdy rodzaj prac z wymienionych wyżej. 2 robotami w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych (drenaż, kanalizacja sanitarna, burzowa sieć wodociągowa) - dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót - o wartości co najmniej 200000,00 zł Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: -wykazu zrealizowanych zamówień publicznych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w BZP), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych odpowiednimi dokumentami, (referencje, opinie zamawiających, dla których zamówienia zostały zrealizowane) Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 3 SIWZ należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Z przedłożonego dokumentu jednoznacznie ma wynikać, że: 1. wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum zrealizował prace ogólno budowlane odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 1000000,00 zł, z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością 2. Wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum zrealizował 2 prace w zakresie zagospodarowania terenów publicznych odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 600000,00 zł, z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością 3.Wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum zrealizował 2 roboty w zakresie zagospodarowania boisk sportowych o nawierzchni z poliuretanu odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 150000,00 zł, z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością 4. Wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum zrealizował 3 prace w zakresie zagospodarowania terenów zieleni odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 200000,00 zł, z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością. 5. Wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum zrealizował 2 prace w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych (drenaż, kanalizacja sanitarna, burzowa sieć wodociągowa) odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 200000,00 zł, z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością Z przedłożonych referencji ma jednoznacznie wynikać, kto był stroną zamawiającą, kto wystawił referencje, data ich wystawienia, kontakt z osobą która może potwierdzić zrealizowane prace, wartość wykonanych prac oraz formuła, ze prace zostały wykonane z należytą starannością. b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z min. 10 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawa o samorządach zawodowych - kierownikiem robót ogrodniczych z wykształceniem wyższym ogrodniczym , rolnym lub leśnym ze stażem pracy co najmniej 5 lat. - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych - kadra kierownicza w każdym przypadku powinna posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego (Dz. U. nr 5/2001, poz. 42), - kierownikiem robót ogrodniczych z wykształceniem wyższym ogrodniczym, rolnym lub leśnym ze stażem pracy co najmniej 5 lat - posiadania lub dysponuje odpowiednią ilością osób (pracowników fizycznych) zdolnych do wykonania zamówienia w ilości nie mniejszej niż 15 osób Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: -uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. -uprawnienia budowlane kierownika w zakresie instalacji sanitarnych -uprawnienia budowlane kierownika w zakresie instalacji elektrycznych -kopię dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych w specjalności ogrodniczej, rolnej lub leśnej zaświadczenie o posiadanym doświadczeniu zawodowym (może być w formie referencji) -sporządzenia wykazu osób - podania personelu technicznego który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności, wykaz wykonywanych przez pracowników prac musi odpowiadać zakresowi zamówienia - załącznik nr 4 SIWZ, c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga, aby wykonawca: -był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 PLN Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. UPzp Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: -wykaz oświadczeń zawartych w dokumencie o nazwie Oświadczenie - załącznik nr 3, złożonych w trybie art. 22 ustawy Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu winien złożyć oświadczenie, że: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ponadto Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że wykonawca: - zapoznał się z terenem budowy i że nie wnosi żadnych uwag -w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której projekt załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego -realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządziliśmy szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością -oferowane materiały, urządzenia spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty -udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane prace budowlane -roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z należytą starannością, zgodnie z normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, a w szczególności z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, dokumentacją projektowo - techniczną, etyką zawodową przepisami BHP i postanowieniami umowy. -wszyscy pracownicy skierowani do realizacji zamówienia będą posiadać wymagane kwalifikacje techniczne -po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami akceptuje je bez zastrzeżeń W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi załączyć: - wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zgodnych z treścią załącznika nr 2 SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi załączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (z należytą starannością), - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; jeżeli Wykonawca wskaże w ww. wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, winien załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w razie wykazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób - dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy podać wykaz pracowników nadzoru, zawierający potwierdzenie wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu /załączyć uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego/ - Kopię dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych w specjalności ogrodniczej, rolnej lub leśnej i zaświadczenie o posiadanym doświadczeniu zawodowym (może być w formie referencji) - Zamawiający żąda aby Wykonawca przedstawił w swojej ofercie część zamówienia jaką zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 SIWZ W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć: - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 2000000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2000000,00 zł W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach