Przetargi.pl
Wydzielenie stref bezpieczeństwa przeciwpożarowego w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum przy ul. Grzegórzeckiej 16 w Krakowie - I etap. Sprawa znak: 141.2711.75.2016

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydzielenie stref bezpieczeństwa przeciwpożarowego w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum przy ul. Grzegórzeckiej 16 w Krakowie - I etap. Sprawa znak: 141.2711.75.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wydzielenie stref bezpieczeństwa przeciwpożarowego w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum przy ul. Grzegórzeckiej 16 w Krakowie - I etap. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Kategorie robót objętych zamówieniem wg następujących kodów CPV: 45000000-0 Roboty budowlane 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45421131-1 Instalowanie drzwi 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45421141-4 Instalowanie ścianek działowych 45442100-8 Roboty malarskie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów i urządzeń wskazujące na ich producenta lub dystrybutora mają znaczenie pomocnicze, służące jedynie dla doprecyzowania parametrów technicznych i użytkowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. W przypadku skorzystania przez Wykonawcę z uprawnienia do zaoferowania równoważnych materiałów i urządzeń, zobowiązany będzie on do załączenia do oferty: a)wykazu materiałów i urządzeń równoważnych z uzasadnieniem ich równoważności w stosunku do podanych w SIWZ (wykaz winien zawierać nazwy ujęte w dokumentacji, nazwy proponowanych równoważników, opis parametrów świadczących o równoważności poprzez ich porównanie z podanymi w SIWZ) - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; b)dokumentów potwierdzających opisaną równoważność. Nie wykazanie w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, będzie oznaczało, że: a)Wykonawca wykona zamówienie przy zastosowaniu materiałów i urządzeń wymienionych w SIWZ. b)cena oferty zawiera ceny jednostkowe dla materiałów i urządzeń wymienionych w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty budowlane oraz 60 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na drzwi objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Aspekt społeczny - W zakresie kryteriów oceny ofert opisanych w pkt. 13 SIWZ Zamawiający przewiduje przyznanie punktów w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zatrudnienia określonej liczby osób na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia przez te osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy gwarantuje większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Zatrudnienie przy realizacji zamówienia obejmować będzie cały okres wykonywania zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez wskazanego w ofercie pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na umowę o pracę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset 00/100 złotych) przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12 Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.75.2016 4.Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu Wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą, a kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączyć do oferty. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie na umowę o pracę (w pełnym wymiarze tj. na pełny etat)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach