Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku szpitalnym, w części nr 102A na potrzeby pracowni RTG, USG i EEG.

Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6524347, 6524526 , fax. 012 2621335
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Babińskiego 29 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6524347, 6524526, fax. 012 2621335
    REGON: 00029855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku szpitalnym, w części nr 102A na potrzeby pracowni RTG, USG i EEG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) Wykona wewnętrzne roboty dostosowawcze, budowlano-instalacyjne pomieszczeń w części 102A budynku szpitalnego, w tym między innymi: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: a) rozbiórka części ścian i ścianek działowych, b) rozbiórka elementów betonowych, c) częściowe skucie tynków i okładzin ściennych, d) rozbiórka warstwy podposadzkowej, e) częściowe skucie starych wylewek, f) częściowy demontaż stolarki drzwiowej, g) częściowy demontaż posadzek (wykładzina PCV, terakota), h) rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia, i) demontaż sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym. 2. Roboty ogólnobudowlane: a) roboty izolacyjne (papa termozgrzewalna, masa bitumiczna, folia), b) roboty murowe (ścianki z bloczków, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, przemurowania nadproży), c) uzupełnienie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, d) okładziny ścian z płytek, e) roboty posadzkarskie (wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota), f) częściowy montaż stolarki drzwiowej aluminiowej i drewnianej wraz z okuciami, g) udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, h) wykonanie sufitów podwieszanych na konstrukcji metalowej, i) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, j) roboty malarskie ścian, sufitów, k) montaż okna/szyby ochronnej ołowiowej pomiędzy sterownią a pracownią rtg, zgodnie z Projektem ochrony radiologicznej. W ramach robót rozbiórkowych i ogólnobudowlanych Wykonawca dokona demontażu specjalistycznych drzwi wewnętrznych wejściowych do obecnej pracowni rentgenowskiej (troje drzwi) i ponownego ich montażu w pomieszczeniach przeznaczonych na nową pracownię rentgenowską. Montaż drzwi nastąpi w miejscach, zgodnych z Projektem ochrony radiologicznej i ze sztuką budowlaną. W przypadku gdy przy demontażu specjalistycznych drzwi lub ich ponownym montażu Wykonawca uszkodzi drzwi, w szczególności pozbawiając je funkcji ochronnej, zobowiązany będzie wymienić drzwi uszkodzone na nowe, o takich samych parametrach ochronnych lub lepszych. 3. Roboty instalacyjne: 3.1. Instalacja wodno-kanalizacyjna: a) demontaż przyborów, uzbrojenia i armatury, b) demontaż rurociągów, c) roboty budowlane - bruzdy, przebicia, d) montaż nowych rurociągów wody zimnej, c.w.u. z PEX-AL-PEX i kanalizacyjnych z PCV, e) montaż przyborów, uzbrojenia i armatury, f) próby szczelności, g) izolacja rurociągów, h) roboty budowlane - zamurowania. 3.2. Instalacja c.o.: a) demontaż instalacji c-o , grzejników i uzbrojenia, b) wykonanie nowej kompletnej instalacji z rur PE-HD, c) montaż grzejników płytowych stalowych wraz z zaworami, d) próby szczelności i roboty izolacyjne. 3.3. Instalacja wentylacji i klimatyzacji: a) demontaż istniejącej jednostki klimatyzacyjnej, b) montaż klimatyzatora Split wraz z wykonaniem kompletnej instalacji freonowej, c) montaż nawiewaków z grzałką, d) montaż wentylatorów wyciągowych 50m3/h. 3.4. Instalacja elektryczna: a) wykonanie zasilania dla potrzeb sklepiku na czas remontu, b) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, c) wymiana układu pomiarowego w przyłączu kablowym dla całego budynku, d) wymiana oprzewodowania w przyłączu kablowym budynku, e) wykonanie linii zasilającej pomiędzy przyłączem kablowym a główną tablicą rozdzielczą budynku, f) wykonanie w tunelu technologicznym linii zasilającej tablicę rozdzielczą ozn. TG-RTG, g) wykonanie wraz z montażem tablicy ozn. TG-RTG, h) wykonanie wraz z montażem tablicy ozn. TP, i) montaż skrzynki przyłączowej aparat RTG, j) wykonanie i montaż tablicy ozn. TW-RTG, k) wykonanie zasilania tablic ozn. TP, TW-RTG, skrzynki przyłączowej aparat RTG, l) montaż korytka kablowego X 110 dzielonego, m) montaż kanału podpodłogowego z PCV, n) montaż oprzewodowania aparatu RTG ze skrzynki przyłączowej, o) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych, p) montaż osprzętu (łączniki, gniazda wtyczkowe), q) montaż opraw oświetleniowych, r) montaż instalacji odgromowej, s) wykonanie pomiarów i spisanie protokołów, t) wykonanie dokumentacji powykonawczej, u) przed zainstalowaniem materiału należy dostarczyć do akceptacji kartę materiałową wraz z deklaracją lub certyfikatem zgodności z normą. 3.5. Instalacja niskoprądowa (ppoż., instalacja teletechniczna i komputerowa): a) montaż korytek kablowych i listew PCV, b) wykonanie okablowania strukturalnego pomiędzy punktem dystrybucyjnym PPD a gniazdem RJ, c) montaż osprzętu (gniazd RJ 45), d) wykonanie oprzewodowania wraz z osprzętem dla interkomu, e) wykonanie instalacji wraz osprzętem wyłączenia ppoż budynku, f) wykonanie pomiarów i spisanie protokołów, g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, h) przed zainstalowaniem materiału należy dostarczyć do akceptacji kartę materiałową wraz z deklaracją lub certyfikatem zgodności z normą. 4. Wywiezienie i utylizacja gruz i odpadów. 5. Uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach. 2) Wykona prace związane z przeniesieniem specjalistycznego wyposażenia pracowni rentgenowskiej do dostosowanych nowych pomieszczeń. Na wyposażenie specjalistyczne do przeniesienia składają się: aparat rentgenowski ogólnodiagnostyczny Pausch Combi Elevator II/BS 2000 V - stół kostny wraz z lampą rtg, statyw do zdjęć płucnych, generator, konsola sterownicza; czytnik płyt obrazowych wraz z konsolą technika (komputer i monitor ), stacja lekarska (komputer i monitor opisowy oraz dwa monitory medyczne/opisowe); wyposażenie podłączone wspólnie i współpracujące. 1. Demontaż wyposażenia specjalistycznego jw. z pomieszczeń obecnej pracowni rentgenowskiej. 2. Po zakończeniu robót dostosowawczych, budowlano-instalacyjnych montaż wyposażenia specjalistycznego jw. w nowych dostosowanych pomieszczeniach wraz z ustawieniem parametrów technicznych pracy wyposażenia. Zamawiający wymaga by demontaż i montaż oraz ponowne uruchomienie i ustawienie parametrów technicznych pracy wyposażenia specjalistycznego wykonane było przez osoby/pracowników Wykonawcy posiadające/ych wiedzę, doświadczenie oraz odpowiednie uprawnienia do wykonywania prac przy urządzeniach rentgenowskich, których dotyczy przedmiot zamówienia. Przed rozpoczęciem demontażu Wykonawca przekaże Zamawiającemu informację o tych osobach/pracownikach wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kompetencje, o których mowa w zdaniu poprzednim. Montaż specjalistycznego wyposażenia nastąpi zgodnie z Projektem ochrony radiologicznej. Uruchomienie specjalistycznego wyposażenia powinno nastąpić zgodnie z instrukcją i procedurami oraz wymaganiami technicznymi producentów poszczególnych urządzeń, w szczególności producenta (dystrybutora) aparatu rentgenowskiego. Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy wystąpią trudności w montażu lub ponownym uruchomieniu wyposażenia, Wykonawca zwróci się do producentów/dystrybutorów z prośbą o pomoc techniczną. W przypadku gdy przy demontażu lub ponownym montażu wyposażenia specjalistycznego Wykonawca uszkodzi wyposażenie, w szczególności pozbawiając je swoich funkcji, zobowiązany będzie wymienić wyposażenie uszkodzone na nowe, o takich samych parametrach lub lepszych. 3. Po montażu wyposażenia specjalistycznego, w szczególności aparatu rtg, Wykonawca wykona na własny koszt pomiary dozymetryczne osłon stałych zgodnie z § 5 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 2015 r. w sprawie dokumentów wymaganych przy składaniu wniosku o wydanie zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na działanie promieniowania jonizującego albo przy zgłoszeniu wykonywania tej działalności (Dz.U. 2015 poz. 1355). W ramach pomiarów Wykonawca dokona analizy osłabienia promieniowania jonizującego przechodzącego przez osłony stałe nowej pracowni z aparatem rtg. Pomiary wykonane będą dla pozycji lampy rtg na stół oraz dla drugiej pozycji na statyw płucny. Wykonawca z pomiarów sporządzi protokół z obliczeniami i analizą pomiarów, a następnie dokumenty przekaże Zamawiającemu. Zamawiający wymaga by pomiary dozymetryczne wykonywały osoby posiadające specjalistyczne uprawnienia lub certyfikaty, umożliwiające wykonywanie tego rodzaju pomiarów. W przypadku gdy pomiary dozymetryczne osłon stałych nie będą spełniać wymaganych parametrów określonych w Projekcie ochrony radiologicznej Zamawiający uzna, że Wykonawca w sposób niewłaściwy wykonał osłony stałe wokół pracowni. Wykonawca na własny koszt zobowiązany będzie do wykonania prac naprawczych, tak by ponowne pomiary dozymetryczne spełniały wymagania aktualnych uregulowań prawnych. Ponadto Zamawiający wymaga by osoby/pracownicy Wykonawcy posiadające/y wiedzę, doświadczenie oraz odpowiednie uprawnienia do wykonywania prac przy urządzeniach rentgenowskich uczestniczyli podczas wykonywania przez Zamawiającego testów akceptacyjnych i specjalistycznych, mających na celu potwierdzenie poprawności działania aparatu rentgenowskiego (tj. montażu, uruchomienia i ustawienia parametrów pracy przez Wykonawcę). W przypadku gdy pomiary testów będą niekorzystne, co spowodowane będzie niewłaściwym montażem, uruchomieniem lub ustawieniem parametrów technicznych urządzeń przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia nieprawidłowości w sposób właściwy, tak by wyniki testów akceptacyjnych i specjalistycznych wyszły prawidłowo. 3) Wykona dokumentację powykonawczą 1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej (w formie papierowej i na nośniku CD) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, pomiary, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. 2. Dokumentacja powykonawcza powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. Opracowana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 4) Wykona, na koszt Zamawiającego i umieści na terenie budowy tablicę informacyjną zgodnie z poniższymi wytycznymi Województwa Małopolskiego: a) tablica winna zawierać logo Województwa Małopolskiego, herb Województwa Małopolskiego, wskazaną w ust. 1 nazwę zadania inwestycyjnego oraz informację o dofinansowaniu inwestycji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego, b) tablica powinna znajdować się w widocznym miejscu, c) tablicę należy zamieścić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy, przy czym demontażu tablicy dokona we własnym zakresie i na własny koszt Zamawiający w terminie wynikającym z wytycznych Województwa Małopolskiego, d) tablica winna być wykonana z trwałego materiału, napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i estetyczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) przez cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach