Przetargi.pl
Odbudowa dróg gminnych: Bielcza- Biadoliny w Bielczy, Skotnik w Borzęcinie, Buczyna I - Buczyna II w Przyborowie. Usuwanie skutków klęsk żywiołowych

Gmina Borzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 32-825 Borzęcin,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 684-61-08 , fax. 014 684-63-72
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzęcin
    32-825 Borzęcin, woj. małopolskie
    tel. 014 684-61-08, fax. 014 684-63-72
    REGON: 00053218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa dróg gminnych: Bielcza- Biadoliny w Bielczy, Skotnik w Borzęcinie, Buczyna I - Buczyna II w Przyborowie. Usuwanie skutków klęsk żywiołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbudowa dróg gminnych: Bielcza- Biadoliny w Bielczy, Skotnik w Borzęcinie, Buczyna I - Buczyna II w Przyborowie. Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Zakres planowanych prac przedstawia się następująco: 1. Wykonanie podbudowy z żużla wielkopiecowego warstwa gr. 12 cm po zagęszczeniu - 6 984 m2, 2. Uzupełnienie ubytków w jezdni, profilowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno- bitumiczną , grysowo- żwirową w ilości 75 kg/m2, asfaltowa warstwa wyrównawcza o średniej grubości po zagęszczeniu 3 cm - 1 650 m2, 3. Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych, średnioziarnistych, grysowo- żwirowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości 4 cm po zagęszczeniu - 1 650 m2, 4. Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych, średnioziarnistych, grysowo- żwirowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości 5 cm po zagęszczeniu - 6 268 m2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlany , szkice 2) kosztorys szczegółowy ślepy 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki; Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności Wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, Wykonawca udokumentuje ich posiadanie. 2. Wykonawca udokumentuje: - swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, a w szczególności, że wykonał siłami własnymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 27.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia w zakresie prac jak planowane zamówienie (roboty budowlane drogowe- nawierzchnie asfaltowe), a wartość każdej z nich stanowi co najmniej kwotę 400 000,00 PLN - że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, - że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia a w szczególności; a) kierownik robót posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego - osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego 3. Warunki dodatkowe, które winien spełnić Wykonawca; 1)udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w pkt. 7 niniejszego rozdziału metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) formularz oferty według załączonego wzoru - Rozdział III zał. nr 1 ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią - zał. nr 2 Rozdział III ; 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią - zał. nr 3 Rozdział III ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 27.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (zgodnie z zapisem pkt. 6 p.pkt. 2 SIWZ) w układzie tabelarycznym wg załączonego wzoru - Rozdział III zał. nr 4, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonanie należycie; 6) wykaz niezbędnych osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca określonych w zał. nr 5 Rozdział III. Wykaz winien zawierać co najmniej kierownika robót branży drogowej; 7) kopię uprawnień kierownika robót do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót , wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 9) wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami; 10) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). 11) Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową na podstawie kosztorysu szczegółowego ślepego. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 2) treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać postępowanie, do którego się odnosi, posiadać formę pisemną, musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 3) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy. 4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: 1) musi być zgodna z postanowienia SIWZ; 2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty i oświadczenia takie jak: - oferta, - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, - wykaz osób, oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonania zamówienia, - wykaz wykonanych robót, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b) oświadczenia i dokumenty takie jak: - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców, w ofercie w miejscu pieczęci Wykonawcy należy wpisać nazwy i adresy wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach