Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do ratownictwa medycznego

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2610709 , fax. 108 2610708
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71 71
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2610709, fax. 108 2610708
    REGON: 49272240400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do ratownictwa medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do ratownictwa medycznego. Przedmiot zamówienia składa się z 5 części. Część 1 obejmuje dostawę fantomów wg poniższego zestawienia: 1) Fantom do podstawowych czynności resuscytacyjnych - dorosły - 1 sztuka. 2) Fantom do podstawowych czynności resuscytacyjnych - dziecko - 1 sztuka. 3) Fantom do podstawowych czynności resuscytacyjnych - niemowlę - 1 sztuka. 4) Fantom do resuscytacji zaawansowanej - dorosły - 1 sztuka. 5) Fantom do resuscytacji zaawansowanej - dziecko - 1 sztuka. 6) Fantom do resuscytacji zaawansowanej - niemowlę - 1 sztuka. 7) Fantom do intubacji - głowa do intubacji dorosłego - 1 sztuka. 8) Fantom do intubacji - głowa do intubacji niemowlęcia - 1 sztuka. 9) Fantom do intubacji - głowa do intubacji dziecka - 1 sztuka. 10) Fantom do ćwiczeń iniekcji dożylnych - 1 sztuka. 11) Fantom do ćwiczeń iniekcji domięśniowych - 1 sztuka. 12) Fantom do cewnikowania - model męski - 1 sztuka. 13) Fantom do cewnikowania - model żeński - 1 sztuka. Część 2 obejmuje dostawę defibrylatorów, wg poniższego zestawienia: 1) Defibrylator szkoleniowy z odpowiednim fantomem szkoleniowym - 1 sztuka. 2) Defibrylator półautomatyczny - 1 sztuka. Część 3 obejmuje dostawę zestawów do unieruchamiania, wg poniższego zestawienia: 1) Zestaw do unieruchamiania kończyn - próżniowy - 1 kpl. 2) Kołnierz unieruchamiający niemowlęcy - 1 sztuka. 3) Kołnierz unieruchamiający dziecięcy - 1 sztuka. 4) Kołnierz unieruchamiający dla dorosłego - 1 sztuka. Część 4 obejmuje dostawę zestawów do intubacji, wg poniższego zestawienia: 1) Worek oddechowy dla dorosłego z kompletem masek - 1 sztuka. 2) Worek oddechowy dziecięcy z kompletem masek - 1 sztuka. 3) Ssak medyczny zasilany z sieci 230V - 1 sztuka. 4) Laryngoskop z kompletem łyżek - 1 sztuka. 5) Rurki intubacyjne po 2 szt dla każdej wymienionej poniżej średnicy: a) o średnicy: 3.5 mm, 4mm, 4,5 mm - bez mankietu uszczelniającego; b) o średnicy: 5mm, 6mm, 7mm, 8mm, 9mm, 10mm - z mankietem uszczelniającym. 6) Rurki ustno-gardłowe Guedela po 3 szt. dla każdej wymienionej średnicy: 5mm, 7mm, 10mm. 7) Zestaw ratunkowy do obarczania odmy - 1 kpl. 8) Zestaw do konikotomii - 1 kpl. Część 5 obejmuje dostawę innych urządzeń, wg poniższego zestawienia: 1) Cewniki urologiczne Foleya nr 12 - 10 sztuk. 2) Kaniula dożylna typu Venflon, rozmiar 1,2mm - 50 sztuk. 3) Igły do iniekcji dożylnych, o wymiarach: 0,8mm x 5cm - 100 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie zamieszczenie do oferty umowy spółki cywilnej). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej litera a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego - zał nr 3 do SIWZ. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppwsz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach