Przetargi.pl
Naprawa nawierzchni tłuczniowych dróg gminnych Gminy Zabierzów w 2009 roku.

Urząd Gminy Zabierzów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 285 11 40 , fax. (012) 285 21 09
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zabierzów
    ul. Kolejowa 11 11
    32-080 Zabierzów, woj. małopolskie
    tel. (012) 285 11 40, fax. (012) 285 21 09
    REGON: 00055195800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa nawierzchni tłuczniowych dróg gminnych Gminy Zabierzów w 2009 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa nawierzchni tłuczniowych dróg gminnych Gminy Zabierzów w 2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a) wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie dróg rolniczych o wartości powyżej 30 000,00 zł brutto każda z nich, potwierdzone dokumentami, iż roboty te zostały wykonane należycie; b) mieć w dyspozycji personel: - kierownik robót z uprawnieniami drogowymi i posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( załączy jeżeli dotyczy). 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy. Wymagane minimum potencjału kadrowego: - kierownik robót z uprawnieniami drogowymi oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. (Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe tylko kierownika) 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 5 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum: 2 (dwie) zrealizowane roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości powyżej 30 000,00 zł brutto każda z nich. 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt 9 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 11. W załączniku nr 4 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, załącza zał. nr 4 do oferty z adnotacją nie dotyczy. Ponadto do oferty należy dołączyć: 12. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 13. Kosztorys ofertowy dla poszczególnych zadań. W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5, 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach