Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
pl. Wszystkich Świętych 3-4
31-004 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
REGON: 35050874700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja paradnego przemarszu kawalerii konnej umundurowanych ułanów oraz zapewnienie osoby zabezpieczającej przemarsz przy każdym koniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja paradnego przemarszu kawalerii konnej umundurowanych ułanów oraz zapewnienie osoby zabezpieczającej przemarsz przy każdym koniu. Zamówienie udzielone będzie w następujących częściach: Część I - paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 6 sierpnia 2009 r. Część II - paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 1 września 2009 r. Część III - paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 11 listopada 2009 r. Każdy ułan biorący udział w paradzie ma być ubrany w mundur wzorowany na mundurze historycznym z okresu Insurekcji Kościuszkowskiej, Księstwa Warszawskiego, Królestwa Kongresowego lub mundur kawalerii Legionowej a także mundur z okresu II Rzeczypospolitej (dotyczy oferty składanej na część 1 i 3 zamówienia). Każdy ułan ma być ubrany w mundur wzorowany na mundurze historycznym z okresu Kampanii Wrześniowej (dotyczy oferty składanej na część 2 zamówienia). Konie biorące udział w przemarszu mają być odpowiednio podkute do jazdy po bruku. W przemarszu mogą wziąć udział tylko konie o zdrowym i zadbanym wyglądzie. Konie biorące udział w przemarszu mają być odpowiednio przeszkolone do jazdy w ruchu ulicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy: 2. posiadają wiedzę i doświadczenie t.j. - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej 2 usługi polegające na organizacji przemarszu koni w ruchu miejskim. 3. dysponują lub będą dysponować liczbą koni niezbędnych dla wykonania zamówienia tj.: a) 20 koni - w przypadku ubiegania się o część I zamówienia, b) 20 koni - w przypadku ubiegania się o część II zamówienia, c) 44 konie - w przypadku ubiegania się o część III zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik 2A do siwz) lub przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do siwz), B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). C. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) usług, o których mowa w pkt III.2)2 niniejszego ogłoszenia, sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do siwz, D. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w wykazie, o którym mowa powyżej, E. Wykaz koni, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.2)3 niniejszego ogłoszenia - sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do siwz. F. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał konie, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie usługi w zakresie kontynuacji prac konserwatorskich i restauratorskich przy ołtarzu św. Erazma w nawie południowej kościoła p.w. św. Marka Ewangelisty w Krakowie.
Dodano: 2016-05-12 - usługi rekreacyjno - sportowe dla pracowników prokuratur okręgu krakowskiego oraz ich dzieci i osób towarzyszących na podstawie kart imiennych
Dodano: 2016-04-15 - Zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-03-02 - Zapewnienie pracownikom MPK S.A. w Krakowie dostępu do obiektów sportowych i zajęć sportowych i rekreacyjnych na podstawie imiennych kart
Dodano: 2016-02-22 - Świadczenie usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Straży Miejskiej Miasta Krakowa
Dodano: 2016-02-08 - Zakup kart uprawniających do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników, emerytów, rencistów Politechniki Krakowskiej i ich rodzin.
Dodano: 2015-11-05 - Obsługa zwiedzających połączona z elementami oprowadzania w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie - ZP/1/11/2015
Dodano: 2015-11-04 - Zapewnienie dostępu do różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących
Dodano: 2015-11-02 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów umożliwiających udział w zajęciach sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego.
Dodano: 2015-08-17 - ORGANIZACJA WYCIECZEK I OBOZU EDUKACYJNEGO DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM W LUBORZYCY, W RAMACH PROJEKTU : ROZWÓJ PRZEZ DZIAŁANIE
Dodano: 2015-03-20