Przetargi.pl
Organizacja paradnego przemarszu kawalerii konnej umundurowanych ułanów oraz zapewnienie osoby zabezpieczającej przemarsz przy każdym koniu

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
    pl. Wszystkich Świętych 3-4
    31-004 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
    REGON: 35050874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja paradnego przemarszu kawalerii konnej umundurowanych ułanów oraz zapewnienie osoby zabezpieczającej przemarsz przy każdym koniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja paradnego przemarszu kawalerii konnej umundurowanych ułanów oraz zapewnienie osoby zabezpieczającej przemarsz przy każdym koniu. Zamówienie udzielone będzie w następujących częściach: Część I - paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 6 sierpnia 2009 r. Część II - paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 1 września 2009 r. Część III - paradny przemarsz kawalerii konnej zorganizowany podczas uroczystości w dniu 11 listopada 2009 r. Każdy ułan biorący udział w paradzie ma być ubrany w mundur wzorowany na mundurze historycznym z okresu Insurekcji Kościuszkowskiej, Księstwa Warszawskiego, Królestwa Kongresowego lub mundur kawalerii Legionowej a także mundur z okresu II Rzeczypospolitej (dotyczy oferty składanej na część 1 i 3 zamówienia). Każdy ułan ma być ubrany w mundur wzorowany na mundurze historycznym z okresu Kampanii Wrześniowej (dotyczy oferty składanej na część 2 zamówienia). Konie biorące udział w przemarszu mają być odpowiednio podkute do jazdy po bruku. W przemarszu mogą wziąć udział tylko konie o zdrowym i zadbanym wyglądzie. Konie biorące udział w przemarszu mają być odpowiednio przeszkolone do jazdy w ruchu ulicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy: 2. posiadają wiedzę i doświadczenie t.j. - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej 2 usługi polegające na organizacji przemarszu koni w ruchu miejskim. 3. dysponują lub będą dysponować liczbą koni niezbędnych dla wykonania zamówienia tj.: a) 20 koni - w przypadku ubiegania się o część I zamówienia, b) 20 koni - w przypadku ubiegania się o część II zamówienia, c) 44 konie - w przypadku ubiegania się o część III zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik 2A do siwz) lub przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do siwz), B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). C. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) usług, o których mowa w pkt III.2)2 niniejszego ogłoszenia, sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do siwz, D. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wskazanych w wykazie, o którym mowa powyżej, E. Wykaz koni, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.2)3 niniejszego ogłoszenia - sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do siwz. F. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał konie, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach