Przetargi.pl
Zapewnienie dostępu do różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2015-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie dostępu do różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do różnorodnych usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących, zwanych dalej Użytkownikami. 2. Przez pracownika zamawiającego należy rozumieć osobę zatrudnioną przez zamawiającego na podstawie umowy o pracę, mianowania lub powołania. 3. Przez dziecko należy rozumieć dziecko pracownika zamawiającego w wieku do lat 15. 4. Przez osobę towarzyszącą należy rozumieć osobę, którą pracownik zamawiającego wskaże jako taką. Osoba towarzysząca nie musi być spokrewniona z pracownikiem zamawiającego. 5. Zakres zamówienia obejmuje zapewnienie dostępu do co najmniej niżej wymienionych kategorii obiektów i zajęć prowadzonych na terenie miasta Krakowa, z zastrzeżeniem pkt 6. [Lp.; Obiekt/Zajęcia; Minimalny czas dostępu do obiektu/zajęć; Minimalna liczba różnych lokalizacji na terenie miasta Krakowa] 1. Basen 45 minut - 10; 2. Lodowisko sezonowe* 60 minut - 1; 3. Ścianka wspinaczkowa 60 minut - 4; 4. Grota solna 45 minut - 3; 5. Squash 60 minut - 5; 6. Siłownia 90 minut - 45; 7. Fitness -60 minut - 45; 8. Aqua aerobic 45 minut - 10; 9. Sauna 30 minut - 35; 10. Taniec 45 minut - 45; 11. Joga 45 minut - 25; 12. Spinning 45 minut - 10; 13. Sztuki walki 60 minut - 30. [* Dostęp do lodowiska sezonowego tj. co najmniej w okresie zimowym.] 6. Zamawiający przewiduje trzy rodzaje karnetów, każdy w dwóch wariantach: a) karnet typu A - umożliwiający korzystanie z co najmniej niżej wymienionych obiektów/zajęć: basen, lodowisko sezonowe, ścianka wspinaczkowa, grota solna, squash, siłownia, fitness, aqua aerobik, sauna, taniec, joga, spinning, sztuki walki - dotyczy użytkowników w wieku od lat 15. - A1 - karnet uprawniający do 10 wejść w miesiącu. - A2 - karnet uprawniający do nieograniczonej liczby wejść w miesiącu. b) karnet typu B - umożliwiający korzystanie z co najmniej niżej wymienionych obiektów/zajęć: basen, lodowisko sezonowe, ścianka wspinaczkowa, grota solna, taniec, sztuki walki - dotyczy użytkowników w wieku do lat 15. - B1 - karnet uprawniający do 10 wejść w miesiącu. - B2 - karnet uprawniający do nieograniczonej liczby wejść w miesiącu. c) karnet typu C umożliwiający korzystanie co najmniej z basenu - dotyczy użytkowników w wieku do lat 15. - C1 - karnet uprawniający do 10 wejść w miesiącu. - C2 - karnet uprawniający do nieograniczonej liczby wejść w miesiącu. 7. Wykonawca, w ramach miesięcznego karnetu, zobowiązany będzie zapewnić użytkownikom dostęp do co najmniej wyżej wymienionych obiektów/zajęć (odpowiednio w zależności od typu karnetu), w określonym w ofercie wymiarze czasu - bez dopłat, z zastrzeżeniem zajęć squash, do których zamawiający dopuszcza pojedyncze dopłaty. Pojedynczy koszt dostępu do zajęć squash, jaki będzie musiał ponieść użytkownik każdorazowo winien być pomniejszony o kwotę rabatu - co najmniej 15,00 złotych. Wykonawca zobowiązany jest podać kwotę udzielonego rabatu (n). Jeżeli dostęp do zajęć squash, zgodnie z wymogami Partnera Wykonawcy, będzie dodatkowo płatny użytkownikowi każdorazowo będzie przysługiwał rabat cenowy, w wysokości (n) złotych. a) w przypadku, gdy wysokość dopłaty określona przez partnera wykonawcy będzie większa niż (n) złotych, użytkownik dopłaci różnicę. b) w przypadku, gdy wysokość dopłaty określona przez Partnera Wykonawcy będzie mniejsza bądź równa (n) złotych, użytkownik korzysta z zajęć bez dopłaty. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić użytkownikom dostęp do usług w poszczególnych obiektach, każdego dnia, w godzinach ich otwarcia. Użytkownicy mają mieć możliwość korzystania z wybranych przez siebie usług w różnych obiektach tego samego dnia. Zamawiający nie dopuszcza stosowania interwałów czasowych pomiędzy korzystaniem z usług w różnych obiektach tego samego dnia. 9. Użytkownicy będą korzystać z usług zgodnie z grafikiem i regulaminem obowiązującym w danym obiekcie. 10. Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić użytkownikom korzystanie z usług świadczonych na terenie Polski przez wszystkie podmioty z którymi wykonawca zawarł umowy/porozumienia o współpracy. W przypadku, gdy wykonawca poszerzy zakres dostępnych usług, zobowiązany jest umożliwić do nich dostęp użytkownikom. 11. Korzystanie z usług (nie objętych karnetem) lub korzystanie z usług w większym (niż zostanie podane w ofercie) wymiarze czasowym, może wiązać się z dopłatą, którą użytkownik zobowiązany będzie uiścić w danym obiekcie. 12. Zamawiający wymaga, aby udostępniane przez wykonawcę obiekty spełniały standardy bezpieczeństwa określone przepisami, w tym w szczególności sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe, a urządzenia i sprzęt posiadały wymagane atesty, certyfikaty. 13. Dostęp użytkownika do obiektów i zajęć ma się odbywać na podstawie wystawionej przez wykonawcę imiennej karty, ważnej po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Sposób weryfikacji wejść do obiektów i na zajęcia nie może pociągać za sobą żadnych dodatkowych kosztów nakładanych na użytkownika, a także itp. konieczności posiadania telefonu stacjonarnego lub komórkowego, ani dostępu do Internetu; ani wymagać od niego podawania innych danych (takich jak itp. numer telefonu, adres e-mail, PESEL, odciski linii papilarnych itp.). Potwierdzeniem wizyty będzie złożenie przez użytkownika podpisu na liście obecności w obiekcie partnera. 14. W przypadku dziecka nieposiadającego dokumentu potwierdzającego tożsamość, wystarczającym ma być okazanie imiennej karty. 15. Zamawiający przekaże wykonawcy wyłącznie dane osobowe użytkowników niezbędne do weryfikacji, tj. imię i nazwisko użytkownika, informację czy użytkownik jest pracownikiem zamawiającego ewentualnie dzieckiem/osobą towarzyszącą danego pracownika zamawiającego, informację dotyczącą typu i wariantu karnetu. 16. Szacunkowa ilość użytkowników: Karnet typu A. [Użytkownicy w wieku od 15 lat] 1. Pracownik: 140 os. (wariant A1), 60 os. (wariant A2). 2. Osoba towarzysząca: 10 os. (wariant A1), 12 os. (wariant A2). Karnet typu B. Użytkownik w wieku do 15 lat: 3 os. (wariant B1), 2 os. (wariant B2). Karnet typu C Użytkownik w wieku do 15 lat: 10 os. (wariant C1), 5 os. (wariant C2). 17. Podane wyżej ilości odpowiadają liczbie użytkowników, którzy przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wstępnie zgłosili chęć korzystania z usług stanowiących przedmiot pakietu. Ostateczną decyzję w tej sprawie użytkownicy podejmą po zapoznaniu się z treścią oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 18. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej liczby użytkowników. 19. Zamawiający przekaże wykonawcy listę użytkowników na pierwszy okres rozliczeniowy, w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca wystawi bezpłatne imienne karty dla użytkowników, oraz przekaże je upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia przekazania przez zamawiającego listy, o której mowa w zdaniu pierwszym, przed rozpoczęciem pierwszego okresu rozliczeniowego. 20. Listy użytkowników na kolejne okresy rozliczeniowe będą zgłaszane wykonawcy najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego. 21. Wykonawca wystawi imienne karty dla nowych użytkowników, oraz przekaże je upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia nowych użytkowników, przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego. 22. Zasady, warunki oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo opisano we wzorze umowy - załącznik nr 7 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dostępność usług w Krakowie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.ur.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach