Przetargi.pl
Modernizacja systemu grzewczego w kompleksie nr 2799 i 6035 w Jw. 1156 Poznań - Krzesiny tj. Remont kotłowni olejowej w budynku nr 84, kompleks 6035

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki 92/98 92/98
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu grzewczego w kompleksie nr 2799 i 6035 w Jw. 1156 Poznań - Krzesiny tj. Remont kotłowni olejowej w budynku nr 84, kompleks 6035
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja systemu grzewczego w kompleksie nr 2799 i 6035 w Jw. 1156 Poznań - Krzesiny tj. Remont kotłowni olejowej w budynku nr 84, kompleks 6035
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi : 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX i może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury : NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym. Termin wniesienia wadium : do dnia 13.07.2009r.- wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ( art. 45 ust.3 ustawy PZP )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Dysponują minimum jedną osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego, w specjalnościach:: a) konstrukcyjno - budowlanej b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wod - kan c) instalacyjnej w z zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3. Posiadają ważne zezwolenie organu Ochrony Środowiska na wykonanie czynności objętych zakresem zamówieniem, zgodnie z art. 17 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późniejszymi zmianami lub złożą oświadczenie, iż wytwarza odpady w ilości mniejszej niż opisane w art. 17 Ustawy o odpadach z 27kwietnia 2001r. z późniejszymi zmianami. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych muszą posiadać uprawnienia zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego. Sposób oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą : spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony. Wykonawca musi spełnić wszystkie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Kopię aktualnego zezwolenia organu Ochrony Środowiska na wykonanie czynności objętych zakresem zamówienia związanych z gospodarką odpadami na terenie województwa wielkopolskiego z uwzględnieniem rodzajów odpadów wytworzonych przy realizacji zadania, zgodnie z kosztorysem lub załączyć oświadczenie, że wytwarza mniej odpadów w danym roku kalendarzowym, niż przedstawione w art. 17 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późniejszymi zmianami. 4) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (załącznik nr 3) z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych - kopie uprawnień budowlanych - kopie Zaświadczenia przynależności do Samorządu Zawodowego - zobowiązanie do współpracy osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy ( załącznik nr 4 ) 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie , że pracownicy przewidziani do realizacji zadania nie są karani. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 7) Kosztorys ofertowy za wykonanie robót remontowych sporządzony w formie kosztorysu uproszczonego. 8) Wykaz wskaźników cenotwórczych do rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 9) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach