Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych ,socjalnych siedziby Nadleśnictwa Krzyż w Łokaczu Małym .

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż ogłasza przetarg

  • Adres: 64-761 Krzyż Wielkopolski, Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2564009, 2564097 , fax. 067 2564561
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż
    Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1 1
    64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2564009, 2564097, fax. 067 2564561
    REGON: 57006442900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych ,socjalnych siedziby Nadleśnictwa Krzyż w Łokaczu Małym .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z : 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, technicznych siedziby Nadleśnictwa Krzyż w Łokaczu Małym w okresie od dnia 26 sierpnia 2009 r. do 25 sierpnia 2011 r. W zakres rzeczowy utrzymania czystości wchodzą pomieszczenia biurowe, socjalne, na terenie siedziby Nadleśnictwa Krzyż w Łokaczu Małym a w szczególności: I. Podłogi i wykładziny w budynku administracyjnym: 1. Podłogi z paneli: zamiatanie, przetarcie na mokro płynem do paneli podłogowych - codziennie 2. Podłogi z wykładziny PCV: zamiatanie, przetarcie na mokro - codziennie pastowanie pastą CORIDOR gloss S 730 - 1 raz w tygodniu zmywanie płynem TOTAL - 1 raz w tygodniu 3. Schody drewniane pokryte wykładzinami pcv: zamiatanie, przetarcie na mokro - codziennie pastowanie pastą CORIDOR gloss S 730 - 1 raz w tygodniu zmywanie płynem TOTAL - 1 raz w tygodniu 4. Podłogi z kamienia i terakoty: zamiatanie, zmywanie z płynem - codzienne II. Wyposażenie biurowe, techniczne i osprzęt: 1. Biurka, regały, stoliki, krzesła, szafy: starcie z kurzu lub mycie - codziennie Pastowanie z polerowaniem - 1 raz w tygodniu 2. Meble tapicerowane materiałem: odkurzanie, szczotkowanie - 1 raz w miesiącu 3. Drzwi, ramy drzwiowe, drzwi szklane: starcie z kurzu lub mycie - 1 raz w w tygodniu drzwi szklane - codziennie drzwi wejściowe (biurowiec) mycie, konserwacja z polerowaniem - 1 raz w miesiącu 4. Opróżnianie pojemników i koszy: - codziennie z wyniesieniem zawartości do śmietnika 5. Grzejniki: odkurzanie - codziennie mycie - 1 raz w miesiącu 6. Parapety okienne: starcie z kurzu - codziennie mycie, konserwacja z polerowaniem - 1 raz w tygodniu 7. Komputery, telefony, radia: odkurzanie - codziennie 8. Lampy mycie opraw zewnętrznych, kloszy - 1 raz w miesiącu odkurzanie lastrów - 1 raz w miesiącu 9. Okna: mycie - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz na kwartał 10. W gabinecie Nadleśniczego: opróżnianie regałów, odkurzanie książek, mycie regałów wewnątrz - 1 raz w miesiącu III. Sanitariaty, kuchnie: 1. Podłogi i okładziny z płytek: mycie i dezynfekcja - codziennie 2. Umywalki, sedesy, pisuary, zlewy: mycie i dezynfekcja - codziennie 3. Armatura: mycie i polerowanie - codziennie IV. Pomieszczenia techniczne: 1. WC przy warsztatach : odkurzanie z myciem przewodów i urządzeń - 1 raz w miesiącu lamperie i glazury - mycie - 1 raz w miesiącu podłogi z terakoty zamiatanie i zmywanie z płynem - codzienne V. Sala narad: Podłogi i terakoty: zamiatanie, przetarcie na mokro - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu Stoły i szafki: starcie z kurzu lub mycie - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu Krzesła: odkurzanie - 1 raz w tygodniu Drzwi, ramy drzwiowe, drzwi szklane: starcie z kurzu lub mycie - 1 raz w miesiącu drzwi szklane - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu Opróżnianie pojemników i koszy: - wg potrzeb Grzejniki: odkurzanie - 1 raz w tygodniu mycie - 1 raz w miesiącu Parapety okienne: starcie z kurzu - 1 raz w tygodniu mycie z płynem Okna: mycie - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz na kwartał Lampy: odkurzanie z myciem kloszy - 1 raz na kwartał Sprzęt Audio - video: odkurzanie - 1 raz w tygodniu mycie - 1 raz w miesiącu Sanitariaty, kuchnia, skrytka: podłogi mycie i dezynfekcja - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu zlew - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu armatura - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu lamperie i glazury Zmywanie naczyń po naradach i spotkaniach. VI. Pokoje gościnne i ich zaplecze. 1 . Podłogi z paneli: zamiatanie, przetarcie na mokro płynem do paneli podłogowych - raz w miesiącu 2. Podłogi z wykładziny PCV: zamiatanie, przetarcie na mokro - raz w miesiącu pastowanie pastą CORIDOR gloss S 730 - 1 raz w miesiącu zmywanie płynem TOTAL - 1 raz w miesiącu 3. Podłogi z kamienia i terakoty: zamiatanie, zmywanie z płynem - 1 raz w miesiącu 4. Meble: starcie z kurzu lub mycie - 1 raz w miesiącu 5. Parapety okienne: starcie z kurzu , mycie, - 1 raz w miesiącu 6. Okna: mycie - 1 raz na kwartał 7. Lampy: odkurzanie z myciem kloszy - 1 raz na kwartał 8. Łazienka, kuchnia, : zlew - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu armatura - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu 9. Sprzątanie pokoi wraz z zapleczem i wyposażeniem po każdym użytkowaniu . VII. Pielęgnacja kwiatów doniczkowych. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI DO SPRZĄTANIA Parter 1 Nadleśniczy 1.1 20,47 2 Sekretariat 1.2 16,01 3 Z-ca Nadleśniczego 1.3 15,9 4 Księgowość 1.4 20,47 5 Serwer 1.5 11,44 6 WC 1.6 1,12 7 Kuchnia 1.7 2,91 8 Gł.Księgowa 1.8 19,22 9 Biuro leśniczych 1.9 9,1 10 Kasa 1.10 10,03 11 Sprzedaż Drewna 1.11 16,77 12 Wc 1.12 1,12 13 Korytarz 1.13 24,96 14 Klatka schodowa 1.14 4,06 15 Klatka schodowa 1.15 4,21 Razem 177,79 Piętro 16 Sekretarz 2.1 21,96 17 Administracja 2.2 18,08 18 Biuro 2.3. 18,37 19 Dział techniczny 2.4 21,66 20 Kuchnia 2.6 12,46 21 WC 2.7 3,28 22 Dział techniczny 2.8 20,57 23 Kadry 2.9 16,79 24 WC 2.10 8,98 25 Natrysk 2.11 3,28 26 Korytarz 2.13 30,53 27 Klatka schodowa 2.14 8,58 28 Klatka schodowa 2.15 8,68 Razem piętro 193,22 Poddasze 29 Kuchnia 3.1 10,5 30 Pokój gościnny 3.2 20,12 31 Pokój gościnny 3.3 17,6 32 Łazienka 3.4 8,59 33 Magazyn różny 3.5 20,67 34 Kancelaria 3.6 13 35 Toaleta 3.7 3,99 36 Straż leśna 3.8 14,27 37 Komunikacja 6,31 Razem poddasze 115,05 Ogółem budynek administracyjny 486,06 Budynek warsztato- garażowy 38 Korytarz 12,5 39 Świetlica 49,59 40 Kuchnia 2,38 41 Biuro p.poż. 14,02 42 WC 14,47 43 Archiwum 18,30 Razem 92,96 Ogółem powierzchnia do sprzątania 579,02 I. Środki czystości i sprzęt zapewnia wykonawca: Wykonawca zapewnia środki czystości, sprzęt, akcesoria, materiały niezbędne do realizacji zakresu rzeczowego wyszczególnionego w SIWZ oraz niezbędne do eksploatacji sanitariatów: np. papier toaletowy, ręczniki papierowe itp. a sprzątanie na każde żądanie zamawiającego, zgłoszone na co najmniej 8 godzin przed rozpoczęciem wykonywania usługi, b usługa będzie wykonywana sukcesywnie: w dni pracy Nadleśnictwa Krzyż w godzinach: 6 00 -10 oo oraz od 14 00 do skutku utrzymania dobrego porządku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1 są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2 przedsiębiorcy składające ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek : 1. zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : nazwę i adres osoby, której dana część zostanie powierzona, wykaz powierzonych części robót, sposób rozliczenia z podwykonawcą za wykonane roboty ( rozliczenie z podwykonawcą nie może nastąpić później niż w ciągu 5 dni od otrzymania zapłaty wykonawcy od Zamawiającego - brak rozliczenia z podwykonawcą wstrzyma dalszą zapłatę należnego wynagrodzenia wykonawcy ), zobowiązanie podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania powierzonej części robót, 2. przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 3 posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie : dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantując wykonanie zamówienia, w tym względzie : dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania usługi, dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie usługi w ustalonym terminie, 5 nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 u.PZP 6 spełniają wymagania art.22 ust.1 do 4 u PZP 7 złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie wykonawcy, że: a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług zbliżonych co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia. 6. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zadania. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie sprzętem i urządzeniami do realizacji pełnego zakresu zamówienia, 8. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy na formularzu stanowiącym załącznik do SWZ. 9. Oświadczenie o możliwości stosowaniu ulg na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w przypadku korzystania z usług wykonawcy. 10. Forma składanych dokumentów: dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez wykonawcę lub notariusza, Dodatkowo : 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 2) - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne ( art. 230 Ksh ) 3) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem ) zawierająca : - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - podmiot wiodący - lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wypełnione następujące załączniki: nr 1 - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp nr 2 - oświadczenie w trybie art .22 ust.1-4 uPzp, nr 3 - wykaz sprzętu planowanego do wykonania zamówienia, nr 4 - informacja o stanie zatrudnienia, 7. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia. Do oferty należy załączyć : 1. umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : a) zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b) sposób rozliczenia za wykonane roboty ( wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ ), 2. uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 9. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 11. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty : 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr : 2, 3, 4, 5, 6, 3) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne ( US, ZUS ), 4) polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność ww. dokumentów - jw. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Referencje
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/krzyz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach