Gmina Wierzchosławice ogłasza przetarg
- Adres: 33-122 Wierzchosławice, Wierzchosławice 550
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6319030 , fax. 014 6319045
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzchosławice
Wierzchosławice 550 550
33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie
tel. 014 6319030, fax. 014 6319045
REGON: 00055145000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy remont zaplecza (szatni) dwóch boisk sportowych z naturalną nawierzchnią w miejscowości Mikołajowice i Rudka gm. Wierzchosławice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmować będzie wykonanie termomodernizacji dwóch budynków - szatni znajdujących się w przy boiskach sportowych w miejscowościach Mikołajowice i Rudka na terenie gminy Wierzchosławice. Roboty budowlane przy szatni w miejscowości Mikołajowice obejmować będą: wykonanie prac blacharsko-dekarskich, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi oraz docieplenie sufitu, montaż parapetów zewnętrznych, tynkowanie a także modernizację oświetlenia. Roboty budowlane przy szatni w miejscowości Rudka obejmować będą: wykonanie ociepleń ścian budynku płytami styropianowymi oraz montaż parapetów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr 63 8591 0007 0080 0207 2748 0012 z dopiskiem Wadium na: Kompleksowy remont zaplecza (szatni) dwóch boisk sportowych z naturalną nawierzchnią w miejscowości Mikołajowice i Rudka gm. Wierzchosławice. Wniesienie wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 35. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonali co najmniej 2 zadania (w zakresie wykonywania robót remontowo - budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda).; 4 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.; 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.; 6. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.; 7. Ocena spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków , dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Rozdział I pkt 6.; 8. Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.; 9. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a ofertę tego Wykonawcy uzna się za odrzuconą.; 10.Ofertę uzna się za odrzuconą w przypadku jeśli Wykonawca pomimo wezwania nie uzupełni brakujących lub wadliwych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa winna być sporządzona na formularzu oferty - Rozdział III zał. nr 1; 2. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Rozdział III zał. 2; 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - Rozdział III zał. 3.; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający status prawny Wykonawcy tj. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Gminy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania dokumentów o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu.; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. .24 ust. 1 pkt 2 ustawy.; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenie i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Rozdział III zał. nr 4. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy branży ogólnej oraz osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania robót elektrycznych Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.; 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 10. Wykaz robót budowlanych minimum 2 zadania w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze - o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - Rozdział III zał. nr 5.; 11. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.; 12. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchoslawice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont laboratoriów 114, 115, 116 i sali ćwiczeń 427 wraz z pomieszczeniem pomocniczym 426 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2918/2016
Dodano: 2016-07-22 - Remont pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanego przy al. 29 Listopada 46 w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2017/2016-II
Dodano: 2016-07-21 - Docieplenie ścian oraz roboty remontowe budynku - punktu filialnego Szkoły Podstawowej w miejscowości Chrząstowice
Dodano: 2016-07-19 - Zakończenie robót wykończeniowych na krytej pływalni w Naprawie oraz oddanie obiektu do użytkowania.
Dodano: 2016-07-12 - wykonanie remontu budynku z przystosowaniem pomieszczeń do prac laboratoryjnych oraz dydaktycznych Instytutu Metalurgii Inżynierii Materiałowej PAN w Krakowie - Etap I, znak sprawy: PN-05-2016
Dodano: 2016-07-08 - Remont pokoi z wymianą instalacji elektrycznej oraz wymiana wentylacji mechanicznej w kuchni i pralni w DPS Tarnów ul. Czarna Droga 48
Dodano: 2016-07-04 - Wykończenie powierzchni elementów żelbetowych w obrębie wjazdów (pod estakadami) na poziomie płyty TAURON Arena Kraków
Dodano: 2016-06-24 - Adaptacja budynku usługowego na potrzeby biblioteki w Sromowcach Wyżnych 2
Dodano: 2016-06-21 - wykonanie remontu części budynków nr 2 i nr 4, położonych na terenie kompleksu koszarowego przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu
Dodano: 2016-06-16 - Budowa budynku zaplecza sanitarno- szatniowego przy istniejącym boisku sportowym na działce nr 659/226 obr. 3 w miejscowości Myślenice - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-06-10