Przetargi.pl
Kompleksowy remont zaplecza (szatni) dwóch boisk sportowych z naturalną nawierzchnią w miejscowości Mikołajowice i Rudka gm. Wierzchosławice

Gmina Wierzchosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 33-122 Wierzchosławice, Wierzchosławice 550
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6319030 , fax. 014 6319045
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzchosławice
    Wierzchosławice 550 550
    33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie
    tel. 014 6319030, fax. 014 6319045
    REGON: 00055145000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont zaplecza (szatni) dwóch boisk sportowych z naturalną nawierzchnią w miejscowości Mikołajowice i Rudka gm. Wierzchosławice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmować będzie wykonanie termomodernizacji dwóch budynków - szatni znajdujących się w przy boiskach sportowych w miejscowościach Mikołajowice i Rudka na terenie gminy Wierzchosławice. Roboty budowlane przy szatni w miejscowości Mikołajowice obejmować będą: wykonanie prac blacharsko-dekarskich, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi oraz docieplenie sufitu, montaż parapetów zewnętrznych, tynkowanie a także modernizację oświetlenia. Roboty budowlane przy szatni w miejscowości Rudka obejmować będą: wykonanie ociepleń ścian budynku płytami styropianowymi oraz montaż parapetów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000,00 (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr 63 8591 0007 0080 0207 2748 0012 z dopiskiem Wadium na: Kompleksowy remont zaplecza (szatni) dwóch boisk sportowych z naturalną nawierzchnią w miejscowości Mikołajowice i Rudka gm. Wierzchosławice. Wniesienie wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 35. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonali co najmniej 2 zadania (w zakresie wykonywania robót remontowo - budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda).; 4 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.; 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.; 6. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.; 7. Ocena spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków , dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Rozdział I pkt 6.; 8. Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.; 9. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a ofertę tego Wykonawcy uzna się za odrzuconą.; 10.Ofertę uzna się za odrzuconą w przypadku jeśli Wykonawca pomimo wezwania nie uzupełni brakujących lub wadliwych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa winna być sporządzona na formularzu oferty - Rozdział III zał. nr 1; 2. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Rozdział III zał. 2; 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - Rozdział III zał. 3.; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający status prawny Wykonawcy tj. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Gminy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania dokumentów o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu.; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. .24 ust. 1 pkt 2 ustawy.; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenie i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Rozdział III zał. nr 4. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy branży ogólnej oraz osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania robót elektrycznych Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.; 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 10. Wykaz robót budowlanych minimum 2 zadania w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze - o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - Rozdział III zał. nr 5.; 11. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.; 12. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchoslawice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach