Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 842 10 17 , fax. 15 842 10 17
- Data zamieszczenia: 2012-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kwiatkowskiego 2 2
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 15 842 10 17, fax. 15 842 10 17
REGON: 00031347200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-spzoz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi sprzątania, utrzymania czystości oraz zabezpieczenie sanitarne w siedzibie SP ZOZ-u o powierzchni do sprzątania 4.160 m? ( w tym pomieszczenia świetlicy, piwnic, archiwów, kotłowni, holi, klatek schodowych i wszystkich schodów wejściowych do budynku). Usługa będzie realizowana własnymi Pracownikami, własnym sprzętem, przy użyciu własnych materiałów i środków do sprzątania, uzupełniania na bieżąco papieru toaletowego w ubikacjach wg potrzeb ( 33 kabiny ) oraz uzupełniania worków we wszystkich koszach na śmieci ( 160 koszy) . 2. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem zawarty w załączniku Nr l do niniejszej specyfikacji. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) usługa utrzymania czystości w siedzibie SP ZOZ będzie świadczona codziennie 365 lub 366 dni w roku, pomieszczenia administracyjne i medyczne będą sprzątane poza godzinami pracy, za wyjątkiem: - pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia skrzydła A1( dział Administracja ); - usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego; b) usługa tzw. serwisu dziennego świadczona będzie przez pracowników Wykonawcy w godzinach od 7.00 do 15.00. W ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do: - utrzymywania na bieżąco czystości w łazienkach, sanitariatach ( ze zwiększoną częstotliwością w ubikacji przy chirurgii ), holach, ciągach komunikacyjnych, schodach wejściowych do budynku, gabinetach zabiegowych i w pracowni analitycznej; - uzupełniania papieru toaletowego; - niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez pracowników Zamawiającego; c) Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 5 pracowników wykonawcy, w tym 1,5 - 2 pracowników świadczących usługę tzw. serwisu dziennego, pod własnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu; d) Wykonawca gwarantuje, iż materiały, środki dezynfekcyjne i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; e) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:e-spzoz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2016-07-27Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymanie czystości w budynkach stanowiących własność Powiatu Mieleckiego oraz kompleksowe utrzymanie czystości na terenach przyległych do tych budynków.
- Dodano: 2016-07-27Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej i obiektów ZTM w Rzeszowie
- Dodano: 2016-05-19Utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle.
- Dodano: 2016-04-14Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach drogowego przejścia granicznego w Budomierzu
- Dodano: 2016-03-24Usługa utrzymania czystości wewnątrz budynków Stadionu Miejskiego Stal w Rzeszowie
- Dodano: 2016-03-24Usługa sprzątania i utrzymania zewnętrznej części obiektu, murawy boiska głównego, boisk rekreacyjnych, toru żużlowego oraz pozostałej infrastruktury Stadionu Miejskiego Stal w Rzeszowie
- Dodano: 2016-02-10usługa utrzymania czystości
- Dodano: 2015-12-21Usługi w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów
- Dodano: 2015-11-10Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6
- Dodano: 2015-10-29USŁUGI PORZĄDKOWE, OCHRONY OSÓB I MIENIA