Przetargi.pl
IM.272.1.2012 Zamówienie na roboty budowlane pn. remont pomieszczeń kuchennych w budynku Internatu Międzyszkolnego w zakresie dostosowania do decyzji Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego

Internat Międzyszkolny ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. I. Daszyńskiego 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 05 81 , fax. 18 446 18 53
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Internat Międzyszkolny
    ul. I. Daszyńskiego 19 19
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 05 81, fax. 18 446 18 53
    REGON: 49291121700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.internat.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IM.272.1.2012 Zamówienie na roboty budowlane pn. remont pomieszczeń kuchennych w budynku Internatu Międzyszkolnego w zakresie dostosowania do decyzji Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych, polegających na remoncie pomieszczeń kuchennych w budynku Internatu Międzyszkolnego w zakresie dostosowania do decyzji Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego Adres realizacji przedmiotowych robót: Stary Sącz, ul. I. Daszyńskiego 19 Zakres rzeczowy robót obejmuje: I. Roboty rozbiórkowe i demontażowe - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - demontaż okapów kuchennych - demontaż ścianek wraz z przeszkleniami (oddzielających pomieszczenia wydawalni posiłków i zmywalni) - usunięcie warstw starej farby na ścianach i sufitach - rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych - rozebranie nawierzchni podłóg z płytek ceramicznych i lastryko wraz z warstwą posadzki cementowej - rozebranie części ścianek działowych przy szybie windy - demontaż dźwigu towarowego - uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu II. Roboty remontowe - montażowe i wykończeniowe - wykonanie warstw wylewki cementowej z wyprofilowaniem spadków - wykonanie warstw izolacyjnych poziomych i pionowych z folii w płynie - wymurowanie ścianek działowych i zamurowanie otworów - ułożenie nadproży drzwiowych prefabrykowanych - zamurowanie otworów po zdemontowanych okapach kuchennych z uzupełnieniem warstw pokrycia dachowego - wykonie posadzek z płytek ceramicznych - wykonanie wentylacji grawitacyjnej z wyprowadzeniem kominów ponad dach - montaż stolarki drzwiowej drewnianej - montaż stolarki aluminiowej drzwiowej z przeszkleniami - wykonanie tynków uzupełniających, wewnętrznych - wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych - malowanie ścian i sufitów - dostawa i montaż okapów kuchennych z wyprowadzeniem kanałów ponad dach - dostawa i montaż wyposażenia III. Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej, remont instalacji odgromowej IV. Remont Instalacji sanitarnych: - wentylacji mechanicznej - instalacji centralnego ogrzewania - instalacji wod.-kan. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, zawierającej: dokumentację projektową (projekty wraz z częścią graficzną, przedmiary robót) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Całość dokumentacji technicznej stanowią kolejno załączniki nr 5 - 15 do specyfikacji. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną. Uwaga ! przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu dźwigu towarowego, elektrycznego, który występuje w projekcie budowlanym. UWAGA: a) W dokumentacji we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. spełniających wszystkie parametry techniczne, które posiadają wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia produkty. b) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił min. 3 - letniej gwarancji. c) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: - dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin budynku internatu, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia, - szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną - zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.internat.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach