Przetargi.pl
Dowóz osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu

Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, ul. Zamkowa 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6170297 , fax. 0-48 6170297
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
    ul. Zamkowa 9 9
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6170297, fax. 0-48 6170297
    REGON: 67077667000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtzszydlowiec.ehost.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu. Osoby należy dowozić codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) oprócz przerwy wakacyjnej trwającej jeden miesiąc. Dowóz i odwóz odbywa się w czterech turach. Dwie rano i dwie popołudniu. Dowóz w godzinach rannych od godz. około 6.30 do godz.9.00 i odwóz od godz. około 14.00 do godz.17.00. Osoby niepełnosprawne dowożone będą z miejscowości terenu całego powiatu Szydłowieckiego. Razem dowożonych jest około 30 osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane są: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - kserokopia licencji na prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - kserokopia dowodu rejestracyjnego pojazdu przeznaczonego do wykonania zamówienia, - kserokopia legalizacji licznika pojazdu przeznaczonego do wykonania zamówienia, - kserokopia licencji pojazdu przeznaczonego do wykonania zamówienia, - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z atr.24 Ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru zał. nr 3, - specyfikację techniczną pojazdu przeznaczonego do wykonania zamówienia zał. nr 4, do którego należy załączyć dokumentację fotograficzną tego pojazdu na potwierdzenie oświadczeń zawartych w tym załączniku, - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji potwierdzonych poprzez dostarczenie kserokopii odpowiednich dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia zał.nr 5, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtzszydlowiec.ehost.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach