Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, ul. Zamkowa 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 6170297 , fax. 0-48 6170297
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
ul. Zamkowa 9 9
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 0-48 6170297, fax. 0-48 6170297
REGON: 67077667000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtzszydlowiec.ehost.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz osób niepełnosprawnych do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Szydłowcu. Osoby należy dowozić codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) oprócz przerwy wakacyjnej trwającej jeden miesiąc. Dowóz i odwóz odbywa się w czterech turach. Dwie rano i dwie popołudniu. Dowóz w godzinach rannych od godz. około 6.30 do godz.9.00 i odwóz od godz. około 14.00 do godz.17.00. Osoby niepełnosprawne dowożone będą z miejscowości terenu całego powiatu Szydłowieckiego. Razem dowożonych jest około 30 osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane są: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - kserokopia licencji na prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - kserokopia dowodu rejestracyjnego pojazdu przeznaczonego do wykonania zamówienia, - kserokopia legalizacji licznika pojazdu przeznaczonego do wykonania zamówienia, - kserokopia licencji pojazdu przeznaczonego do wykonania zamówienia, - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z atr.24 Ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru zał. nr 3, - specyfikację techniczną pojazdu przeznaczonego do wykonania zamówienia zał. nr 4, do którego należy załączyć dokumentację fotograficzną tego pojazdu na potwierdzenie oświadczeń zawartych w tym załączniku, - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji potwierdzonych poprzez dostarczenie kserokopii odpowiednich dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia zał.nr 5, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtzszydlowiec.ehost.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Transport osób, drobnych przesyłek oraz kontenera w drodze do i z Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzkowe na potrzeby NBP
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. na podstawie imiennych biletów miesięcznych.
Dodano: 2016-07-18 - Dowóz uczniów z terenu Gminy Czarnia do szkół w Czarni i Surowem w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Transport architektury i sztuki na wystawę Oskar Hansen, Open Form Postępowanie numer 7/MSN/PN/2016
Dodano: 2016-06-27 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych
Dodano: 2016-06-14 - Prace gospodarcze i transport przedmiotów o wadze powyżej 50 kg,znak: BDG.741.008.2016.
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa usługa relokacji infrastruktury techniczno systemowej (zwany dalej ITS) będącej własnością Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Nr referencyjny postępowania WZP.221.74.2016
Dodano: 2016-06-02 - Remonty dróg - 2016 r.
Dodano: 2016-04-18