Przetargi.pl
Dostawa mięs i wyrobów mięsnych z podziałem na zadania:Zadanie1-mięsa i wyroby mięsne wieprzowo-wołowe Zadanie2-mięsa i produkty mięsne drobiwe.

Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-530 Gąbin, Koszelew 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2675151, 2675153 , fax. 024 2675168
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie
    Koszelew 2 2
    09-530 Gąbin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2675151, 2675153, fax. 024 2675168
    REGON: 00473051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskoszelew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mięs i wyrobów mięsnych z podziałem na zadania:Zadanie1-mięsa i wyroby mięsne wieprzowo-wołowe Zadanie2-mięsa i produkty mięsne drobiwe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy o wartości powyżej 14000 euro a poniżej kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Pzp mięs i wyrobów mięsnych z podziałem na zadania: Zadanie1-mięsa i wyroby mięsne wieprzowo-wołowe Zadanie2-mięsa i produkty mięsne drobiowe dla potrzeb Domu Pomocy społecznej w Koszelewie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 364 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ). 3. Dysponują środkiem transportu przystosowanym do przewozu asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii o dopuszczenie środka transportu będącego w dyspozycji wykonawcy do przewozu artykułów które są przedmiotem zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.22 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 pkt.4 w związku z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Spełnią pozostałe wymogi stawiane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany druk oferty ( zał. nr1 do SIWZ ) i formularz cenowy (odpowiednio zał. nr 2a i 2b do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone: w art.22 ust.1, p.1-3, i nie jest wykluczony na podstawie art.22 ust.1 p.4 w związku z art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ). d) decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii o dopuszczeniu środka transportu będącego w dyspozycji Wykonawcy do przewozu artykułów, które są przedmiotem zamówienia. e) zaakceptowany projekt umowy (zał. Nr4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskoszelew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach