Gmina Nowy Duninów ogłasza przetarg
- Adres: 09-505 Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2610236 , fax. 024 2610236
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Duninów
ul. Osiedlowa 1 1
09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie
tel. 024 2610236, fax. 024 2610236
REGON: 00054162900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w roku 2010 oleju napędowego do pojazdów będących własnością Urzędu Gminy Nowy Duninów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2010 oleju napędowego do pojazdów będących własnością Urzędu Gminy w Nowym Duninowie. Dostawy będą realizowane do pojazdów znajdujących się w miejscowości Nowy Duninów, Dzierzązna oraz Lipianki. Tankowanie będzie odbywało się w Nowym Duninowie. Jednorazowa dostawa w ilości przeciętnie 100 - 200 litrów. Przewidywana całkowita ilość dostawy oleju napędowego ok. 19 000 l. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie . b) dysponują odpowiednim wyposażeniem technicznym, oraz kadrowym umożliwiającym realizację zamówienia Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę <
> - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4. Informacja dot. wyposażenia technicznego oraz zatrudnienia wraz z zakresem wykonywanych przez zatrudnione osoby czynności - zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy osoba przewidziana przez wykonawcę nie jest jego pracownikiem należy załączyć zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą przy realizacji zamówienia. 5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnowyduninow.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ( tankowanie) paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON dla potrzeb SP ZOZ w Węgrowie
Dodano: 2016-07-26 - Zakup paliw płynnych oraz płynów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn Oddziału Jurata nr postępowania: DW/O/J/PZP/26/2016
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa oleju napędowego do silników okrętowych żeglugi śródlądowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup paliwa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
Dodano: 2016-07-06 - Zakup paliwa etyliny Pb-95 i oleju napędowego na potrzeby Gminy Baranów
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów Urzędu Gminy w Maciejowicach.
Dodano: 2016-06-21 - Zakup paliwa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95
Dodano: 2016-06-14 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA PALIWA DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa paliw do pojazdów samochodowych i maszyn.
Dodano: 2016-05-24