Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 5a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8749100 , fax. 022 8749115
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Pawińskiego 5a 5a
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8749100, fax. 022 8749115
REGON: 00000125800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.icm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ICM-371-37/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa Sekwenatora czterokapilarnego wraz z wyposażeniem. Przedmiot zamówienia jest częścią projektu Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (CePT) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą stosowne oświadczenie. 2)Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie. 3) Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, tak/nie. 4) Wykonawcy zwolnieni są z wniesienia wadium
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu wykonania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców winien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowani Wykonawcy 1)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: a)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b)Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.(dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt B, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. D) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icm.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/GiK/03/DZ/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż stanowiska do pomiarów nacisków kół podczas przejazdu pojazdu metra - Numer postępowania EH.25.00068.2016.S.E.ADKA
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa i uruchomienie aparatury związanej z utrzymaniem specjalnego urządzenia badawczego (SPUB) pn. Zestaw wzorców czasu i częstotliwości dla uczestnictwa w Polskiej Atomowej Skali Czasu TA (PL) dla Instytutu Łączności-Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Dostawę mierników specjalizowanych CNS
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa systemu programowalnego USG - WF-37-24/16
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa sterownika przemysłowego wraz z modułami wejścia/wyjścia do sterowania silnikiem i układami hydraulicznymi oraz układu wizyjnego do analizy obrazów wraz z kamerami przemysłowymi
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa osprzętu do modernizacji dwóch stanowisk hydraulicznych do badań elementów żelbetowych dla Instytutu Budownictwa Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA MASZYNY WYTRZYMAŁOŚCIOWEJ Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM, STOŁOWEJ WRAZ Z OPCJONALNYMI UCHWYTAMI I OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa aparatury dla Zakładu Badań Systemów i Urządzeń Instytutu Łączności-Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
Dodano: 2016-06-21 - ZP/GiK/02/DZ/2016
Dodano: 2016-06-17