Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla SPZZOZ w Przasnyszu

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Sadowa 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 75 34 310 , fax. 29 7534380
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sadowa 9 9
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 29 75 34 310, fax. 29 7534380
    REGON: 00030248000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprzasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla SPZZOZ w Przasnyszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego przeznaczonego do napędów silników szybkoobrotowych o zapłonie samoczynnym do ambulansów SPZZOZ, których miejscami wyczekiwania (postoju) są miejscowości: Przasnysz, Chorzele, Jednorożec. Zamawiający przewiduje zużycie ok 1.500 litrów oleju napędowego miesięcznie co da wielkość w okresie Umowy ok 18.000 litrów. Warunki udziału: - odległość stacji paliw od wymienionych wyżej miejsc wyczekiwania nie może być większa niż 30 km, - godziny otwarcia stacji 24 godziny na dobę - paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-EN 590 + A1:2011 oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r Nr 221 poz. 1441 z późń. zm.) 2. Realizacja zamówienia będzie polegać na: - Sukcesywnym bezgotówkowym tankowaniu paliw płynnych do pojazdów samochodowych, według potrzeb Zamawiającego, na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę. - Każdorazowa sprzedaż paliw będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji Wykonawcy - upust zgodnie ze złożoną ofertą. - W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu karty paliwowe (np. flotowe) przypisane do numerów rejestracyjnych samochodów (po 1 szt. do każdego pojazdu) 3. Podstawą rozliczenia każdego tankowania będzie dokument zawierający dane dotyczące miejsca, daty, ilości i rodzaju pobranego paliwa płynnego, cenę paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, do którego tankowano paliwo. 4. Płatność będzie dokonywana w formie bezgotówkowej przelewem w terminie 30 dni na podstawie faktur VAT wystawianych w połowie i na koniec miesiąca za wszystkie tankowania wykonane w danym okresie, w sytuacjach wyjątkowych i nieprzewidzianych dopuszcza się wystawienie faktury w okresie innym niż wcześniej wymieniony. Do faktury Wykonawca załączy zestawienie za okres rozliczeniowy, zawierające: 1) daty i miejsce tankowania, 2) ilość zatankowanego oleju, 3) numer rejestracyjny tankowanego pojazdu. 4) ceny bez rabatu w każdym dniu tankowania 5) kwotę rabatu która zostanie wyliczona w oparciu o sumaryczną ilość zakupionych litrów oleju napędowego oraz ceny brutto a także % rabatu, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy. 6) wyliczona wartość brutto po rabacie będzie podstawą wystawienia faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium. Wysokość wadium wynosi 1.000,00 zł 2. Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 28.12.2012 do godz. 12.00 na konto SP ZZOZ w Przasnyszu PBS Ciechanów 13 8213 0008 2005 0700 8700 0004 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć DOSTAWY OLEJU NAPĘDOWEGO Wadium może być również wnoszone w formach opisanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zwrot wadium następuje w chwili zaistnienia jednej z przesłanek opisanych w art. 46 Prawo zamówień publicznych 4. Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje odrzuceniem oferty bez dalszego rozpatrywania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalprzasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach