Przetargi.pl
Usługi edukacyjne w roku szkolnym 2012/2013 oraz zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów liceów ogólnokształcących z terenu powiatu płońskiego

Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Sienkiewicza 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6623008 , fax. 023 6623008
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych
    ul. Sienkiewicza 8 8
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6623008, fax. 023 6623008
    REGON: 13042556900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pjopo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne w roku szkolnym 2012/2013 oraz zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów liceów ogólnokształcących z terenu powiatu płońskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 80 00 00 00 -4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55 12 00 00 -7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60 10 00 00 -9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60 17 00 00 -0 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 2. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2012/2013 oraz zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów liceów ogólnokształcących z terenu powiatu płońskiego w ramach projektu Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński. 3. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określone są w szczegółowych zadaniach stanowiących części zamówienia. 4. Części zamówienia: 4.1. Część I Zajęcia pozalekcyjne w I Liceum Ogólnokształcącym w Płońsku Koło zainteresowań pn. Przedsiębiorczość z elementami prawa. Grupa będzie liczyć 10 uczniów, a zajęcia odbędą się w wymiarze 50 godzin na grupę. 4.2. Część II Zajęcia pozalekcyjne w Liceum Ogólnokształcącym w Raciążu Koło zainteresowań pn. Przedsiębiorczość z elementami prawa. Grupa będzie liczyć 10 uczniów, a zajęcia odbędą się w wymiarze 50 godzin na grupę. 4.3. Część III Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych pn. Autoprezentacja. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów I Liceum Ogólnokształcącego w Płońsku Grupa będzie liczyć 10 uczniów, a zajęcia odbędą się w wymiarze 6 godzin. 5. Zakres rzeczowy zajęć wyszczególnionych w częściach zamówienia I-III. 5.1. Część I 5.1.1. Przedsiębiorczość z elementami prawa Tematyka zajęć: - Analiza przepisów podatkowych i wybór najkorzystniejszej opcji rozliczeń z urzędem skarbowym. - Legalizacja działalności gospodarczej. - Pozyskanie umiejętności właściwej analizy i wyboru oferty kredytowej banków. - Selekcja i wybór właściwych ogłoszeń o pracę. Sporządzenie dokumentów a- Elementy komunikacji interpersonalnej - metody porozumiewania się (mowa werbalna i niewerbalna), bariery w komunikacji, kanały komunikacji. - Podstawowe pojęcia z prawoznawstwa (norma prawna, przepis prawny, akty prawne normatywne i nienormatywne, wykładnia prawa, źródła prawa, organy władzy państwowej, stosowanie prawa, zdarzenia prawne, czynności prawne, stosunki prawne). - Prawo cywilne - prawo własności, prawo zobowiązaniowe, prawo spadkowe, charakterystyka osoby fizycznej i osób prawnych. - Prawo pracy (stosunek pracy, warunki umów o pracę, prawa i obowiązki pracowników i pracodawców, obciążenia wynagrodzeń, BHP pracy). - Prawo i postępowanie administracyjne. - Prawo gospodarcze. 5.2. Część II 5.2.1. Przedsiębiorczość z elementami prawa Tematyka zajęć: - Analiza przepisów podatkowych i wybór najkorzystniejszej opcji rozliczeń z urzędem skarbowym. - Legalizacja działalności gospodarczej. - Pozyskanie umiejętności właściwej analizy i wyboru oferty kredytowej banków. - Selekcja i wybór właściwych ogłoszeń o pracę. Sporządzenie dokumentów aplikacyjnych na konkretne stanowisko pracy. - Elementy komunikacji interpersonalnej - metody porozumiewania się (mowa werbalna i niewerbalna), bariery w komunikacji, kanały komunikacji. - Podstawowe pojęcia z prawoznawstwa (norma prawna, przepis prawny, akty prawne normatywne i nienormatywne, wykładnia prawa, źródła prawa, organy władzy państwowej, stosowanie prawa, zdarzenia prawne, czynności prawne, stosunki prawne). - Prawo cywilne - prawo własności, prawo zobowiązaniowe, prawo spadkowe, charakterystyka osoby fizycznej i osób prawnych. - Prawo pracy (stosunek pracy, warunki umów o pracę, prawa i obowiązki pracowników i pracodawców, obciążenia wynagrodzeń, BHP pracy). - Prawo i postępowanie administracyjne. - Prawo gospodarcze. 5.3. Część III Opis przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie wykładowo - warsztatowej. W wyniku szkolenia uczestnicy powinni: - lepiej poznać siebie, poprzez poznanie swoich mocnych stron, - nauczyć się korzystać z własnych atutów oraz eksponować je na zewnątrz, - zrozumieć, czym jest efektywna autoprezentacja, - poznać techniki autoprezentacyjne, - zastanowić się nad własnym stylem autoprezentacji, - dowiedzieć się, jakie zachowania wpływają na to jak postrzegają ich inni ludzie, - dostać cenne informacje zwrotne, które pozwolą im kierować wywieranym wrażeniem, - poznać i przećwiczyć techniki, które pomogą im redukować stres związany z autoprezentacją, - doskonalić umiejętności prezentowania siebie poprzez CV oraz list motywacyjny. Informacje szczegółowe. 5.3.1. Miejsce szkolenia. Zaleca się, aby ośrodek z bazą szkoleniową i gastronomiczną zlokalizowany był na terenie miejscowości, gdzie ma siedzibę szkoła. W innym przypadku wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie zapewnić dowóz uczestników spod szkoły na szkolenie oraz transport powrotny. 5.3.2. Baza szkoleniowa. Sala szkoleniowa o powierzchni dostosowanej do ilości osób, wyposażona w stoły, krzesła, sprzęt konferencyjny typu ekran, tablica, flipchart + blok papierowy, pisaki + gąbka, materiały piśmiennicze dla uczestników (notatnik A4 + długopis). Sala musi być wyposażona w system wymiany powietrza oraz utrzymania temperatury w zakresie 18° - 22° C oraz dobre oświetlenie. 5.3.3. Termin i organizacja szkolenia. Szkolenie należy przeprowadzić w dniu wolnym od zajęć lekcyjnych uczniów (zaleca się w sobotę) w terminie do 31.05.2013 roku. Zaleca się przeprowadzenie zajęć w ciągu jednego dnia w godzinach od 9:00 do 15.00. 5.3.4. Usługa gastronomiczna. W dniu szkolenia, Wykonawca zapewnia w czasie przerwy pomiędzy zajęciami poczęstunek w postaci pączka lub drożdżówki i herbaty lub 0,5 l wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej oraz obiad dla każdego uczestnika. Obiad powinien być podany w oddzielnej sali, w formie bufetu szwedzkiego lub serwowany - zestaw składający się z dwóch dań i deseru (do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych zestawów przez Wykonawcę) dla każdego uczestnika. 5.3.5. Transport. W przypadku zorganizowania szkolenia w miejscowości innej niż ta, gdzie ma siedzibę szkoła, Wykonawca zapewnia transport uczestników w dniu szkolenia na trasie: Płońsk - miejsce szkolenia i miejsce szkolenia - Płońsk. 5.3.6. Nadzór nad realizacją zadania. Zamawiający zastrzega sobie udział swojego przedstawiciela (jedna osoba) w realizacji zadania w celu pełnienia funkcji opiekuna uczestników. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opiekuna grupy w zakresie transportu i usługi gastronomicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pjopo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach