Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego

Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Batorego 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7554760, 7555564 , fax. 022 7552085
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
    ul. Batorego 23 23
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7554760, 7555564, fax. 022 7552085
    REGON: 01719407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego (letniego oraz zimowego) w ilości ogółem 35.000 litrów do Warszawskiej Kolei Dojazdowej ul. Batorego 23, Grodzisk Mazowiecki oraz Komorów, ul. Ceglana 1. Zamawiający wymaga aby, przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-EN 590, Rozporządzeniem Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. nr 221 poz. 1441) Podane ilości stanowią szacunkową roczna wielkość zapotrzebowania na olej napędowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych uzależnionych od potrzeb Spółki. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostarczany na koszt Wykonawcy. Wykonawca będzie dostarczał olej napędowy do: a) zbiorników o pojemności 200 litrów znajdujących się przy ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki (siedziba zamawiającego), b) bezpośrednio do Lokomotywy znajdującej się przy ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, która posiada zbiornik o pojemności ok. 2.000 litrów, c) zbiorników o pojemności 200 litrów znajdujących się przy ul. Ceglanej 1, 05-806 Komorów (baza pociągu sieciowego) w terminie 2 dni od dnia wysłania faksem zamówienia do Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby cysterna samochodowa wyposażona była w pompę dystrybucyjną, licznik przepływu oleju oraz wąż spustowy L min = 20 m. Z każdą dostawą oleju napędowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć orzeczenie laboratoryjne, wystawione przez producenta oleju napędowego, potwierdzające jego należytą jakość. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy zimowy oraz letni dostarczany był sezonowo tj. w zależności od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenie następować będzie po każdorazowej dostawie oleju napędowego, potwierdzonej przez obie strony, w terminie 30 dni na rachunek Wykonawcy podany na fakturze. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków, nie spełnienie któregokolwiek spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania. Oferent powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych dostaw (minimum 2 dostaw) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 PLN każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania. Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach