Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-844 Warszawa, ul. Skalbmierska 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8346223 , fax. 022 8346223
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany
ul. Skalbmierska 5 5
01-844 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8346223, fax. 022 8346223
REGON: 01203780900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego Warszawa-Bielany - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych zawartych w Załączniku nr 2 - do formularz cenowy - SIWZ, dla potrzeb Urzędu Skarbowego Warszawa - Bielany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, c) wykonali minimum dwie dostawy materiałów biurowych o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia o wartości min. 50.000 zł (brutto) za jedną dostawę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, d) prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia), czy Wykonawcy złożyli wymienione w pkt VI dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony i podpisany formularz - Oferta -(Załącznik nr 1 SIWZ), b) wypełniony i podpisany formularz cenowy (Załącznik nr 2 SIWZ), c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 i 4 SIWZ), d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej dwie dostawy o podobnym zakresie do niniejszego zamówienia, tj. dostawa materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł (brutto) za jedną dostawę (Załącznik nr 5 SIWZ), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt e składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu związkowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powyższe powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. 4. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej) w tym również przez pełnomocnika. Ww. pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt e.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18