Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów z terenu gminy Głowaczów w 2010 r

Urząd Gminy Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6231023 , fax. 048 6231217
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głowaczów
    ul. Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6231023, fax. 048 6231217
    REGON: 00053473000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów z terenu gminy Głowaczów w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów z terenu gminy Głowaczów w 2010 r, które pochodzą z gospodarstw domowych oraz odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Głowaczowie: skratki i piasek z piaskownika. 2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zbiórki i wywozu odpadów: a) z indywidualnych gospodarstw domowych: -odpady zmieszane (mokre) z pojemników 120 l i 1100 l - 1 raz w miesiącu z każdego gospodarstwa domowego -odpady wstępnie segregowane (suche): z worków o poj. 120 l - 1 raz w miesiącu, z dostarczeniem worków do każdego gospodarstwa domowego -odbioru odpadów z kontenerów KP-8 wraz z ich wymianą -odbioru odpadów wielkogabarytowych -odbioru odpadów niebezpiecznych b) odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Głowaczowie: skratki i piasek z piaskownika. 3.Zamawiający wymaga wykonania usługi siłami własnymi, transportem samochodowym, który przystosowany jest do odbioru odpadów z pojemników i worków oraz do przewozu i wymiany kontenerów lub transportu samochodowego innych podmiotów gospodarczych, na które posiadał będzie pisemne zobowiązanie do ich udostępnienia. 4.Wykonawca we własnym zakresie dokona zagospodarowania odebranych odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, kontenerów KP-8, wielkogabarytowych, niebezpiecznych oraz pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Głowaczowie. 5.Zbiórka odpadów z gospodarstw domowych winna być wykonana w dni robocze w godz. 7-15:00 zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę - HARMONOGRAMEM, natomiast odbiór odpadów z kontenerów Kp-8, wielkogabarytowych, niebezpiecznych i pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Głowaczowie - po zgłoszeniu Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony. 6.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wykonania: -dokonania zbiórki i wywozu odpadów zmieszanych (mokre) z indywidualnych gospodarstw domowych z pojemników 120 l i 1100 l - 1 raz w miesiącu - ok. 170 m3 miesięcznie, -dokonania zbiórki i wywozu odpadów (suchych) wstępnie segregowanych z worków o poj. 120 l z indywidualnych gospodarstw domowych - 1 raz w miesiącu - ok. 123,12 m3 miesięcznie, -odbioru odpadów z kontenerów KP-8 wraz z ich wymianą - 120 szt rocznie x 8 m3 = 960 m3, -odbioru odpadów wielkogabarytowych - 1 lub 2 raz w roku - ok. 80 m3, -odbioru odpadów niebezpiecznych (świetlówki, akumulatory, baterie itp.) - 500 kg rocznie, -odbioru odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Głowaczowie - skratki - ok. 14,5 t rocznie oraz piasku z piaskownika - ok. 4,0 t rocznie. 7.Zamawiający posiada własne pojemniki, które zostały rozdysponowane dla indywidualnych gospodarstw domowych: -pojemniki wykonane z plastiku, zakrywane pokrywą o pojemności 120 l - w ilości 1064 szt, -pojemniki metalowe, zakrywane pokrywą o pojemności 1100 - 39 szt. 8. Obecnie z każdego gospodarstwa domowego wykonywana jest zbiórka odpadów niesegregowanych (mokrych) z pojemników 120 l i 1100 l oraz odpadów wstępnie segregowanych z worków o poj. 120 l - jeden raz w miesiącu. Teren gminy został podzielony na części i zbiórka odpadów dokonywana jest w każdy czwartek miesiąca (1-wszy, 2-gi, 3-ci, 4-ty) w godzinach od 7:00 do 15:00 wg niżej podanej tabeli: Lp. Nazwa miejscowości Ilość odbiorców indywidualnych Wydane kontenery o poj.120 l Wydane kontenery o poj. 1100 l Odbiór odpadów w terminie miesiąca 1 Brzóza 204 223 4 1-wszy czwartek 2 Mariampol 9 9 2 2-gi czwartek 2 Miejska Dąbrowa 34 34 1 2-gi czwartek 3 Bobrowniki 28 27 1 2-gi czwartek 4 Studzianki Pancerne 37 35 2 2-gi czwartek 5 Grabnowola 25 25 - 2-gi czwartek 6 Kosny 23 23 - 2-gi czwartek 7 Moniochy 16 16 - 2-gi czwartek 8 Podmieście 22 22 - 2-gi czwartek 9 Emilów 17 17 - 2-gi czwartek 10 Michałów 11 11 - 2-gi czwartek 11 Dąbrówki 4 4 - 2-gi czwartek 12 Ignacówka Grabnow. 5 5 - 2-gi czwartek 13 Klementynów 5 5 - 2-gi czwartek 14 Lipska Wola 1 1 - 2-gi czwartek 15 Studnie 4 4 - 2-gi czwartek 16 Mała Wieś 4 4 - 2-gi czwartek 17 Jasieniec 24 24 - 2-gi czwartek 18 Łukawa 12 14 - 2-gi czwartek 19 Łukawska Wola 4 4 - 2-gi czwartek 20 Stawki 6 6 - 2-gi czwartek 21 Głowaczów 204 209 21 3-ci czwartek 22 Lipa 30 32 2 3-ci czwartek 23 Helenów 4 5 - 3-ci czwartek 24 Przejazd 12 12 - 4 -ty czwartek 26 Cecylówka - Brzózka 27 29 2 4 -ty czwartek 27 Marianów 21 21 - 4 -ty czwartek 28 Ursynów 41 43 1 4 -ty czwartek 29 Stanisławów 29 29 - 4 -ty czwartek 30 Adamów 27 27 - 4 -ty czwartek 31 Sewerynów 22 23 - 4 -ty czwartek 32 Wólka Brzózka 27 27 - 4 -ty czwartek 33 Leżenice 44 43 3 4 -ty czwartek 34 Maciejowice 42 44 - 4 -ty czwartek 35 Chodków 1 2 - 4 -ty czwartek 36 Rogożek 5 5 - Nowe zgłoszenie Ogółem 1031 1064 39 X 9. Zamawiający wymaga opracowania HARMONOGRAMU odbioru odpadów z gospodarstw domowych w 2010 r z podziałem na odbióry: - odbiór odpadów zmieszanych (mokrych) z pojemników 120 i 1100 l - 1 raz w miesiącu z każdego gospodarstwa domowego, - odbiór odpadów wstępnie segregowanych (suche) z worków o poj.120 l - 1 raz w miesiącu z każdego gospodarstwa domowego wraz z dostarczeniem worków do gospodarstwa. 10. Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowych terminów zbiórki odpadów z indywidualnych gospodarstw domowych ze względu na przyzwyczajenie ludności. Gdyby w dany czwartek przypadały święta, wówczas wywozu należy dokonać w innym terminie uzgodnionym przez strony. W przypadku zmiany terminów odbioru odpadów z gospodarstw domowych Wykonawca musi opracować HARMONOGRAM odbioru tych odpadów. W przypadku zmiany terminów zbiórki odpadów z gospodarstw domowych Wykonawca na własny koszt dokona poinformowania mieszkańców. Poinformowania mieszkańców należy dokonać poprzez dostarczenie do każdego gospodarstwa kalendarza z wyznaczoną datą odbioru odpadów, który będzie zgodny z nowym harmonogramem. Obecny harmonogram odbioru odpadów z poszczególnych sołectw przedstawiony został w tabeli powyżej. 11. Odbiór odpadów z kontenerów KP - 8: Obecnie posiadamy 10 szt. kontenerów KP- 8. Wywóz odpadów niesegregowanych z kontenerów KP - 8 winien się odbyć po jego zapełnieniu, w ciągu 3 dni od telefonicznego zgłoszenia. Zamawiający żąda, aby Wykonawca przeznaczył swój 1 kontener na wymianę, co spowoduje znaczne obniżenie kosztów. Przewiduje się wymianę ok. 1120 szt kontenerów - 960 m3 odpadów rocznie. Kontenery KP-8 ustawione są w następujących miejscowościach: - Głowaczów - 5 szt, ustawione: 2 k/cmentarza, 1 na placu OSP ul. Leżeńska, 1 na placu szkolnym ul. Warecka, 1 w Zakładzie Wod-Kan ul. Kozienicka, - Brzóza - 3 szt, ustawione: 1 w ZSO ul. Aleja Lipowa, 1 k/cmentarza , 1 Brzóza, ul. Sokoły, - Rogóżek - 1 szt w lesie przy domkach rekreacyjnych, - Studzianki Pancerne -1 k/cmentarza. 12. Odbiór odpadów wielkogabarytowych: Odbiór odpadów wielkogabarytowych w ilości ok. 80 m3 rocznie dokonany będzie 1 lub 2 razy w ciągu roku, w terminie uzgodnionych z Wykonawcą. Odpady zostaną zgromadzone w miejscowości Głowaczów na wyznaczonym placu. Do odbioru tych odpadów Wykonawca stawia do dyspozycji odpowiednio przystosowany samochód oraz pracowników do obsługi i załadunku. 13. Odbiór odpadów niebezpiecznych (świetlówki, akumulatory, baterie itp.) ok. 500 kg rocznie, odbywał się będzie z wyznaczonego punktu położonego w Głowaczowie. Odpady pochodzą z jednostek organizacyjnych podległych Gminie. 14. Odbiór odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Głowaczowie - ok. 14,5 t skratek i 4,0 t piasku z piaskownika. Odbioru tych odpadów należy dokonać 1 lub 2 razy w ciągu roku w terminie uzgodnionym przez strony, ciągu 3 dni od telefonicznego zgłoszenia. Podane ilości są szacunkowe/przewidywane w dokumentacji, gdyż oczyszczalnia zostanie oddana do użytku w grudniu 2009 r po dokonanej modernizacji. 15. Jeśli podczas wykonywania usługi dokonane zostanie przez Wykonawcę jakiekolwiek uszkodzenie, wówczas Wykonawca naprawia je we własnym zakresie i na koszt własny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedkłada: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz.U. z 2005 r Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) - dotyczy zezwolenia na teren gminy Głowaczów, - Aktualne zezwolenie wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr 39 poz.251 z póź. zm.). 2. Na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymaganych warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp. Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: < spełnia/nie spełnia>, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1. Wypełniony formularz Zamawiającego - zał. 1 SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz.U. z 2005 r Nr 236, poz.2008 z póź. zm.) - dotyczy zezwolenia na teren gminy Głowaczów. 4. Aktualne zezwolenie wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr 39 poz.251 z póź. zm.). 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. 7. Wykaz należycie wykonanych minimum dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość wykonanych usług odpowiadających rodzajem przedmiotu zamówienia - zbiórka odpadów z gospodarstw domowych, musi wynosić minimum 200.000,00 zł oraz należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - zał. Nr 4 SIWZ. 8. Wykaz posiadanego potencjał techniczny - sprzęt do transportu odpadów - zał. Nr 5 SIWZ. 9. Parafowany wzór umowy - zał. nr 6 SIWZ. 10. Wypełniony kosztorys ofertowy - zał. nr 7 SIWZ. 11. Harmonogram zbiórki i wywozu odpadów z gospodarstw domowych z podziałem na wywóz odpadów zmieszanych z pojemników - 120 i 1100 l i wywóz odpadów z worków. 12. Pełnomocnictwo do podpisania oferty Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 13. Informację z zakresem rzeczowo-finansowym realizacji zamówienia, które zostały zlecone , w przypadku nie korzystania z podwykonawców należy wpisać - zał. nr 8 SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach