Gmina Nasielsk ogłasza przetarg
- Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
- Data zamieszczenia: 2016-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
ul. Elektronowa 3 3
05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
REGON: 00052849790913 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Nasielsk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Nasielsk, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości niezamieszkałych, domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, oraz przepisami uchwały nr XX/132/16 Rady Miejskiej w Nasielsku z dnia 31 marca 2016r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nasielsk. Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 250), zapisami uchwały nr XX/132/16 Rady Miejskiej w Nasielsku z dnia 31 marca 2016r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nasielsk, zakres prac obejmuje: odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości niezamieszkałych, domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w tym: a. odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b. odbieranie odpadów segregowanych, c. odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, d. odbieranie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużyte opony; wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na koszt Wykonawcy w pojemniki (4 szt KP-7) oraz obsługa w zakresie usuwania odpadów z tego punktu z pojemników stanowiących własność Wykonawcy oraz z pojemników stanowiących własność Zamawiającego; Odpady zbierane w punkcie: opakowania z papieru i tektury, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, opakowania ze szkła (butelki i słoiki), przeterminowane leki, chemikalia (farby, lakiery, opakowania po chemikaliach, przeterminowane środki ochrony roślin, opakowania po zużytych środkach ochrony roślin), zużyte opony, odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, gruz ceglany, odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, usunięte tynki, tapety, okleiny itp., (z wyłączeniem odpadów zawierających substancje niebezpieczne), materiały konstrukcyjne zawierające gips, tekstylia, odzież, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, urządzenia zawierające freony, farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice, zużyte baterie i akumulatory, popiół i żużel z palenisk domowych, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne zawierające niebezpieczne składniki, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, odpady ulęgające biodegradacji (odpady zielone ) meble i inne odpady wielkogabarytowe; obowiązkiem w Wykonawcy jest wyposażenie gniazd do selektywnej zbiórki odpadów w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów - 35 szt. zestawów recyklingowych (3 frakcje każde gniazdo) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; obowiązkiem Wykonawcy będzie wyposażenie gniazd do selektywnej zbiórki odpadów w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów - 6 szt. zestawów recyklingowych (3 frakcje na każde gniazdo) oraz co najmniej jednego pojemnika 1100l na odpady zmieszane dla nieruchomości letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie ok. 6 szt. pojemników o poj. min. 1100 l na odpady zmieszane z nieruchomości zamieszkałych w przypadkach utrudnionego odbioru sprzed tych posesji - w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym; obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie właścicielom nieruchomości jednorodzinnych, domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, do tego celu przeznaczonych o odpowiedniej wytrzymałości; obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczanie, co najmniej raz w miesiącu, worków do selektywnej zbiórki odpadów - po ok. 300 sztuk worków do każdej frakcji do PSZOK. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełniania worków po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego w terminie do 3 dni od zgłoszenia; oferowanie właścicielom nieruchomości zakupu lub najmu pojemników. Zakup lub najem będzie przedmiotem umowy cywilnoprawnej pomiędzy Wykonawcą a właścicielem nieruchomości. Oferowane pojemniki muszą być jednolite, czyste i estetyczne. Koszt sprzedaży lub najmu pojemników nie może być wliczony w cenę zamówienia. W przypadku nieruchomości zabudowanych budynkami wielolokalowymi przez właściciela nieruchomości rozumie się zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zarządcę nieruchomości. Dlatego też zgodnie z powyższym dostarczenie pojemników do zabudowy wielorodzinnej może odbyć się na podstawie umowy cywilnoprawnej pomiędzy Wykonawcą a zarządcą nieruchomości; oferowanie właścicielom nieruchomości mycia i dezynfekcji pojemników - mycie i dezynfekcja będzie przedmiotem umowy cywilnoprawnej pomiędzy Wykonawcą a właścicielem nieruchomości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nasielsku nr konta: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 276 ze zm.). 3. Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od 2) do 5) należy złożyć przed terminem składania ofert w pok. 216, II piętro.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kryterium terminu zapłaty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nasielsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór stałych odpadów komunalnych odebranych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2016-07-27 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Iłów.
Dodano: 2016-07-25 - Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Załuski
Dodano: 2016-07-14 - Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lubowidz
Dodano: 2016-06-13 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Mochowo
Dodano: 2016-06-10 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Chorzele
Dodano: 2016-06-09 - Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Joniec
Dodano: 2016-06-03 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Płoniawy-Bramura pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
Dodano: 2016-06-01 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skórzec
Dodano: 2016-05-30 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Poświętne, z PSZOK-u z Urzędu Gminy w Poświętnem, placówek szkolnych, Ochotniczych Straży Pożarnych, oraz odbiór nieczystości płynnych z placówek szkolnych, Gminnego Ośrodka Zdrowia oraz Urzędu Gminy w Poświętnem
Dodano: 2016-05-30