Przetargi.pl
Budowa Wiejskiego Domu Kultury w Grabnie - stan wykończeniowy z instalacjami i przyłączami

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790108 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790108, fax. 014 6790100
    REGON: 85166097300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Wiejskiego Domu Kultury w Grabnie - stan wykończeniowy z instalacjami i przyłączami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót stanu wykończeniowego bu dynku Wiejskiego Domu Kultury w Grabnie wraz z instalacjami i przyłączami. 2. Ogólna charakterystyka obiektu: Obiekt użyteczności publicznej - Wiejski Dom Kultury w Grabnie. Budynek 3 - kondygnacyjny, dach stromy kryty blachą, technologia budowy tradycyjna - stan surowy otwarty budynku. 1) powierzchnia zabudowy: 376,70 m2 2) powierzchnia użytkowa: 713,50 m2 3) powierzchnia użytkowa części nadziemnej: 488,32 m2 4) kubatura: 3 480,00 m 3 3. Lokalizacja obiektu: Grabno gm. Wojnicz, działka nr ewidencyjny 664/2 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu rzeczowego: 1) roboty budowlane ( które stanowią w sumie 67,4 % kwoty z ogólnej wartości przedmiotu zamówienia), a) ścianki działowe, b) stolarka, c) tynki wewnętrzne i okładziny, d) ślusarka, e) posadzki, f) malowanie, g) elewacja, h) elementy zewnętrzne, 2) instalacje sanitarne ( które stanowią w sumie 24,9 % kwoty z ogólnej wartości przedmiotu zamówienia} a) kanalizacja wewnętrzna, b) rurociągi, c) przybory sanitarne, d) instalacja wodociągowa, e) instalacja wody zimnej - rurociągi, f) instalacja wody ciepłej - rurociągi, d) instalacja wody cyrkulacyjnej - rurociągi, e) instalacja termiczna rurociągów, i) próby, j) armatura, k) kotłownia, l) instalacja centralnego ogrzewania, m) instalacja gazowa, n) przyłącz wodociągowy, o) zbiornik ścieków z przyłączem, p) przyłącz gazu. 3) instalacje elektryczne ( które stanowią w sumie 7,7 % kwoty z ogólnej wartości przedmiotu zamówienia) a) tablice rozdzielcze WLZ b) instalacja elektryczna wewnętrzna, c) oprawy oświetleniowe, d) instalacja odgromowa, e) pomiary instalacji, f) linia kablowa n/n. 5. W/w zestawienie ma charakter tylko informacyjny i przedstawia poszczególne elementy przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres i ilości podano w specyfikacjach i przedmiarze robót. 6. Cały przedmiot zamówienia został szczegółowo omówiony w niżej wyszczególnionych dokumentach stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) projekt architektoniczne - budowlany - branża architektoniczna - Załącznik Nr 4. 2) projekt architektoniczne - budowlany - branża konstrukcyjna - Załącznik Nr 5. 3) projekt budowlany instalacji sanitarnych - centralne ogrzewanie - Załącznik Nr 6. 4) projekt budowlany instalacji elektrycznych - Załącznik Nr 7. 5) projekt budowlany przyłącza wodociągowego - Załącznik Nr 8. 6) projekt budowlany przyłącza gazu - Załącznik Nr 9. 7) projekt budowlany zbiornika wybieralnego na ścieki - Załącznik Nr 10. 8) projekt budowlany kotłowni - Załącznik Nr 11. 9) projekt wykonawczy kotłowni - Załącznik Nr 12. 10) Specyfikacja Techniczna - wykonanie i odbiór robót budowlanych - Załącznik Nr 13. 11) Specyfikacja Techniczna - branża sanitarna - Załącznik Nr 14. 12) Specyfikacja Techniczna - branża sanitarna - gaz - Załącznik Nr 15. 13) Specyfikacja Techniczna - branża elektryczna - Załącznik Nr 16 do SIWZ, 14) Przedmiar robót do kosztorysu ofertowego - Załącznik Nr 17 do SIWZ, Powyższe dokumenty, które stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały opracowane przez projektantów: Pani mgr inż. arch. Marta GRINDEL 32-840 Zakliczyn ul. Mickiewicza 69, i Pani mgr inż. arch. Barbara ŚWIDERSKA 32-840 Zakliczyn ul. Mickiewicza 69. Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu Wykonawców w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 6, I piętro, ( INWESTYCJE ) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-15:00 7. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. 8. Wymogi dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) zaleca się, aby wykonawca ubiegający się dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt wykonawcy. b) roboty winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. z poszanowaniem mienia zamawiającego oraz środowiska. c) wykonawca nie może prowadzić robót w sposób nieuzgodniony z Zamawiającym i sprzeczny z wymogami ustawy Prawo budowlane. 9. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane ( materiały i robociznę ) oraz według gwarancji producenta na zamontowane urządzenia. 10. Zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków, które ma otrzymać Gmina Wojnicz w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 25 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia pięć tysiące złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 12 listopada 2009 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następują?cych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo?ści (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 85890006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: wadium dot. przetargu nieograniczonego: Budowa Wiejskiego Domu Kultury w Grabnie - stan wykończeniowy z instalacjami i przyłączami. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium w innej formie niż pieniądz ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 11 - ( Sekretariat ) nie później niż do dnia 12 listopada 2009 roku do godz. 12:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Polisa, poręczenie, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 2. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zamówienia, które odpowiadają swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej ich wartości nie mniejszej niż kwota 1 500 000.- zł brutto ( z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 2) potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodnokanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000.- zł. 4) posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie nie mniejszej niż 800 000.- zł. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. 4. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które powinno być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych min. 2 zamówienia, które odpowiadają swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej ich wartości nie mniejszej niż kwota 1 500 000.- zł brutto Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej , b) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego ( Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa ), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Uwaga: Osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 póz. 1118 z późniejszy?mi zmianami ) i aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U z 2006 roku nr 83 poz.578 ) lub posiadać odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W ODNIESIENIU DO OSÓB, KTÓRYMI WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ, a nie będącymi jego pracownikami do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o łącznej kwocie nie mniejszej niż 800 000.- zł. - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedstawienia opinii banku o zdolności kredytowej - musi z niej jednoznacznie wynikać, że Bank po przeprowadzeniu analizy aktualnej sytuacji ekonomicznej - potwierdza, że Wykonawca posiada wymaganą zdolność kredytową do wysokości kwoty nie mniejszej niż 800 000.- zł. Do wydania oceny, czy Wykonawca posiada zdolność kredytową upoważniony jest jedynie Bank w którym Wykonawca posiada rachunek. 2) Polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000.- zł. Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert musi być ważna minimum do upływu terminu związania z ofertą. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej - przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia, 2) Każdy Wykonawca, który wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych należy brać pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz kwalifikacje, doświadczenie i sytuację ekonomiczną Wykonawców. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5) W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dlatego złożone dokumenty będą traktowane jako wspólne. 6)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) 6. Pozostałe dokumenty, jakie musi zawierać oferta: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 2) Pełnomocnictwo (-a) do składania woli w imieniu Wykonawcy, tylko w tym przypadku, gdy upoważnienie do składania woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z aktualnego opisu z właściwego rejestru, albo z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowana przedmiotu zamówienia z ich podziałem na zakresy realizacyjne, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z nich. 4) Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Kserokopię dowodu wpłaty wadium. 6) Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne jeżeli takie stanowią część oferty. Wykonawcy przygotowując oferty muszą zastrzec, które informacje w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz.1503 z późn. zm. ) stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Uwaga: Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach