Gmina Budzyń ogłasza przetarg
- Adres: 64-840 Budzyń, ul. Lipowa 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2843201 , fax. 067 2843313
- Data zamieszczenia: 2014-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
ul. Lipowa 6 6
64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
tel. 067 2843201, fax. 067 2843313
REGON: 57079101700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WSI PODSTOLICE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WSI PODSTOLICE Zakresy przewidywanych prac do wykonania: ROBOTY BUDOWLANE: 1 Roboty przygotowawcze 2 Roboty ziemne 3 Fundamenty 4 Konstrukcja ścian 5 Kominy wentylacyjne 6 Ścianki działowe 7 Konstrukcja dachu 8 Pokrycia dachowe 9 Izolacje specjalne 10 Tynki i okładziny wewnętrzne 11 Stolarka okienna 12 Stolarka drzwiowa 13 Podłoża, posadzki, podłogi 14 Schody i taras 15 Malowanie 16 Elewacja 17 Elementy ślusarsko-kowalskie 18 Zagospodarowanie terenu ROBOTY INSTALACYJNO - SANITARNE: 1 Instalacja wodociągowa wewnętrzna 2 Przyłącze wodociągowe 3 Kanalizacja sanitarna wewnętrzna 4 Kanalizacja sanitarna zewnętrzna 5 Wentylacja ROBOTY ELEKTRYCZNE: 1 Zasilanie 2 Instalacja oświetlenia 3 Instalacja gniazd wtyczkowych 4 Instalacja odgromowa 5 Pomiary Wszystkie elementy podwyższające bezpieczeństwo i standardy jakościowe wykonane w nowoczesnej technologii, spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach dotyczących: budowy, przebudowy obiektów użyteczności publicznej. Ponadto inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 3egz., kosztorysy powykonawcze 2egz., dokumentacja powykonawcza wszystkich zrealizowanych robót 2 egz. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany),przedmiary robót , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy i decyzjach administracyjnych. 4) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 5) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona 2 pełne komplety wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej powykonawczej (oryginał i kopia). 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów powykonawczych 2 egz., inwentaryzacji powykonawczej 3egz., uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu - świetlicy Termin złożenia u Zamawiającego poprawnie wykonanych, zatwierdzonych w/w dokumentów do dnia 01.06.2015r (cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w zadań). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanowił wadium w prowadzonym postępowaniu w wysokości 10.000zł (dziesięćtysięcyzłotych00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (bip)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27