Przetargi.pl
budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Urbanowie, gmina Opalenica

Burmistrz Opalenicy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-330 Opalenica, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4477281 , fax. 061 4477270
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Opalenicy
    ul. 3 Maja 1 1
    64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4477281, fax. 061 4477270
    REGON: 63125883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Urbanowie, gmina Opalenica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Urbanowie, gmina Opalenica. Oczyszczalnia zakłada dwustopniowy mechaniczno-biologiczny proces oczyszczania ścieków z niskoobciążonym osadem czynnym, z redukcją związków biogennych, ze stabilizacją osadów przy przyjętym obciążeniu oczyszczalni ładunkiem zanieczyszczeń wyrażonym wskaźnikiem BZT5 - 20,24 kg O2/d. Przepustowość oczyszczalni wynosi Q śr.d. = 50 m3/d, długość kanalizacji wraz z przyłączami - 4.500,9 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz złożenie kompletu dokumentów wymienionych poniżej. Każda oferta będzie oceniona czy zawiera żądany dokument, czy też nie i w zależności od tego będzie spełniała, bądź nie warunki wymagane od wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ kosztorys ofertowy /opracowany w formie szczegółowej/ sporządzony na podstawie przedmiaru robót, zał. nr 1, 2/ oferta cenowa, zał. nr 2, 3/ oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 3, 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /załączając ksero dokumentu wykonawca zobowiązany jest uwierzytelnić zgodność zaświadczenia z oryginałem/, 5/ uprawnienia do kierowania robotami w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji elektrycznych, sieci i instalacji wod-kan., drogowych, a także potwierdzenie aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /załączając ksero dokumentu wykonawca zobowiązany jest uwierzytelnić jego zgodność z oryginałem/, 6/ uzupełniony projekt umowy wraz z podpisanym przez upoważnione osoby oświadczeniem o przyjęciu warunków umowy, zał. nr 4, 7/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub gdy oświadczenia i dokumenty podpisuje osoba, której uprawnienia do reprezentowania nie wynikają z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 4 /załączając ksero dokumentu należy uwierzytelnić jego zgodność z oryginałem/. 8/ harmonogram dla całości robót uwzględniający zapisy o maksymalnej wysokości płatności w roku 2010, o której mowa w zał. nr 4 SIWZ w § 10, ust. 2, zał. nr 5. W przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich składa dokumenty wymienione w pkt 3 i 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opalenica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach