Przetargi.pl
Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zbiórka worków na odpady selektywnie gromadzone z terenu miasta Konina w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010 roku

Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Sulańska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2113278 , fax. 063 2113278
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie
    ul. Sulańska 8 8
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2113278, fax. 063 2113278
    REGON: 31108099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgok.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zbiórka worków na odpady selektywnie gromadzone z terenu miasta Konina w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zbiórka worków na odpady selektywnie gromadzone z terenu miasta Konina w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010 r. Cały zbierany surowiec - odpady dostarczać należy niezwłocznie po opróżnieniu bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Konin ul. Sulańska 13. Lokalizacja pojemników - teren miasta Konina
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium -10.000,00 zł,-
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1-3 ustawy tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają zezwolenie (ważne minimum do 31.12.2010 r.) na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Prezydenta Miasta Konina zgodnie z art.7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zm.), W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składający ofertę wspólną spełniał będzie ten warunek. 3.Posiadają zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art.28 ustawy o odpadach (Dz.U. z 2007r. Nr 39,poz.251 ze zm.), W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składający ofertę wspólną spełniał będzie ten warunek. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w świadczeniu podobnych usług wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jednej usługi opróżniania pojemników świadczonej na obszarze nie mniejszym niż 76 km2 w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5.Dysponują do wykonania zamówienia sprzętem (samochody ciężarowe) specjalistycznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu tj: -pojazd z urządzeniem bramowym do transportowania i opróżniania prasokontenerów typu MPC-5 -dwa pojazdy wyposażone w urządzenie do mycia i dezynfekcji wnętrza pojemników o pojemności 120 l oraz 240 l zapewniający odbiór wody z dezynfekcji pojemników, -jeden pojazd przystosowany do opróżniania pojemników na bioodpady o pojemności 120 l i 240 l z systemem bębnowym, -dwa pojazdy przystosowane do opróżniana pojemników osiatkowanych i dzwon wyposażone w urządzenie dźwigowe typu HDS. -jeden pojazd przystosowany do opróżniania pojemników PA.1.100 na makulaturę, -trzy pojazdy z kontenerem lub przyczepą umożliwiający zebranie worków z odpadami selektywnie gromadzonymi W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w postępowaniu .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Zezwolenie (ważne minimum do 31.12.2009 r.) na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Prezydenta Miasta Konina - zgodnie z art. 7 ustawy z dn.13.09.1996r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2005r.Nr 236,poz.2008 ze zm.), W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa wykonawca posiadający wymagane zezwolenie. 5.Zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz.U. z 2007r. Nr 39,poz.251 ze zm.) W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa wykonawca posiadający wymagane zezwolenie 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi opróżniania pojemników świadczonej na obszarze nie mniejszym niż 76 km2 + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 7.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (samochody ciężarowe) specjalistycznego ,którym wykonawca dysponuje lub będzie dysponował -W przypadku kiedy wykonawca wskazał wymagany sprzęt, którym dysponuje - przedkłada w ofercie ww. wykaz, -W przypadku kiedy wykonawca wskazał wymagany sprzęt, którym będzie dysponował - przedkłada w ofercie ww. wykaz wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu do jego udostępnienia W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 8.Dokument na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgok.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach