Przetargi.pl
budowa drogi gminnej z oświetleniem w Bogdanowie oraz remont jezdni i ścieżki pieszo-rowerowej na ul. Komunalnej w Obornikach

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2015-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa drogi gminnej z oświetleniem w Bogdanowie oraz remont jezdni i ścieżki pieszo-rowerowej na ul. Komunalnej w Obornikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i wzrost spójności komunikacyjnej poprzez budowę drogi gminnej z oświetleniem w Bogdanowie na długości 0,314 km oraz remontem jezdni i ścieżki pieszo-rowerowej na ul. Komunalnej w Obornikach na długości 0,586 km wraz z oświetleniem. Przedmiot zamówienia nie obejmuje przebudowy parkingu przy Cmentarzu Komunalnym. Roboty drogowe: Planowana do budowy droga gminna to odcinek o długości 314,00m. Początek planowanej drogi gminnej, przyjęty umownie km 0+000 przy Osiedlu Słonecznym, w miejscu gdzie kończy się nawierzchnia asfaltowa. Planowana droga biegnie w kierunku ulicy Komunalnej w Obornikach. Koniec planowanej drogi to km 0+314 na krawędzi jezdni bitumicznej ulicy Komunalnej. W oparciu o dane dotyczące struktury istniejącego oraz przewidywanego ruchu, przyjęto następujące założenia projektowe dla drogi gminnej: - klasa techniczna - L, - kategoria ruchu KR-2, - prędkość projektowa 30km/h, - prędkość miarodajna 50 km/h, - grupa nośności podłoża-G2, - obciążenie - 110KN/oś, - szerokości jezdni 5,00-5,50m - szerokość chodnika- 1,50m. Planowana konstrukcja drogi gminnej: - warstwę ścieralną grubości 4cm z betonu asfaltowego AC-8S o strukturze zamkniętej, według wymogów KTKNPiP, - warstwę wiążącą o grubości 4cm z betonu asfaltowego AC-16W o strukturze częściowo zamkniętej, wg wymogów KTKNPiP, - podbudowę zasadniczą dwuwarstwową o grubości 18cm z kruszywa kamiennego frakcji 0/31,5mm i 0/63mm. Ze względu na niepewny grunt podłoża G-2 zaplanowano podbudowę pomocniczą o grubości 15cm z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2,5. Jezdnia bitumiczna drogi gminnej będzie ograniczona krawężnikami i opornikami betonowymi wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C12/15. Wzdłuż krawężników i oporników pobiegną, zaniżone o 2 cm, ścieki o szerokości 20cm z kostki brukowej betonowej. Konstrukcja chodnika przy drodze gminnej: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, typu Domino koloru czerwonego i szarego, układana na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5cm, - warstwa podsypkowa o grubości 10cm z piasku. Chodnik będzie obramowany obrzeżami 8x30 wbudowanymi na ławach z oporem z betonu C12/15. Ze względu na przebieg chodnika po skarpie korony na odcinku 102,00m zaplanowano zabezpieczenie chodnika żelbetowymi ściankami oporowymi typu L. Chodnikowi należy nadać jednostronne pochylenie 1% w kierunku jezdni bitumicznej drogi. Zlokalizowany w km 0+031 zjazd gospodarczy będzie miał konstrukcję: -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5cm, - podbudowa o grubości 18cm z betonu cementowego C6/9, -podbudowa pomocnicza o grubości 15cm z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2,5. Zjazd należy obramować obrzeżami o wymiarach 10x30 wbudowanych na ławach z oporem z betonu C12/15. Na ulicy Komunalnej zaplanowano odnowę nawierzchni przez ułożenie nowej warstwy ścieralnej o grubości 5cm z betonu asfaltowego AC 8S. Istniejące zniszczone krawężniki zostaną zastąpione nowymi o wymiarach 15x30x100 na ławach z oporem z betonu C12/15. Istniejące bariery drogowe typu zakopiańskiego należy wymienić na bez przekładkowe bariery stalowe, sprężyste typu SP-09. Do wymiany zaplanowano nawierzchnie chodników i ścieżki pieszo rowerowej. Planowana konstrukcja ścieżki pieszo-rowerowej: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, bezfazowej, koloru szarego i czerwonego, - podłoże wzmocnione warstwą o grubości 8cm z kruszywa kamiennego frakcji 0/31,5mm, - chodnik na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 10cm. Ścieżkę i chodnik należy obramować obrzeżami 8x30 na ławach z oporem z betony C12/15. Roboty elektryczne: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej kablowej linii oświetleniowej: - obwód 1: sieć oświetleniowa kablowa zbudowana w oparciu o kable ziemne typu YAKY 4x25mm2 i drut stalowy ocynkowany fi 7mm, skrzynka oświetleniowa SO-2, oprawy LED, lampa LED 58W z redukcją mocy, słupy stalowe ocynkowane 9 m, wysięgnik jednoramienny. Sterowanie zegarem astronomicznym i automatycznym układem ściemniającym w oprawach LED. Ilość opraw oświetleniowych: 10 sztuk. - obwód 2: sieć oświetleniowa kablowa zbudowana w oparciu o kable ziemne typu YAKY 4x25mm2 i drut stalowy ocynkowany fi 7mm, skrzynka oświetleniowa SO-2, oprawy LED, lampa LED 58W z redukcją mocy, słupy stalowe ocynkowane 9 m, wysięgnik jednoramienny. Sterowanie zegarem astronomicznym i automatycznym układem ściemniającym w oprawach LED. Ilość opraw oświetleniowych: 4 sztuki. - obwód 3: sieć oświetleniowa kablowa zbudowana w oparciu o kable ziemne typu YAKY 4x25mm2 i drut stalowy ocynkowany fi 7mm, skrzynka oświetleniowa SO-2, oprawy LED, lampa LED 30W z redukcją mocy, słupy aluminiowe anodowane 7 m, wysięgnik jednoramienny. Sterowanie zegarem astronomicznym i automatycznym układem ściemniającym w oprawach LED. Ilość opraw oświetleniowych: 22 sztuki. Roboty sanitarne: Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę sieci kanalizacji deszczowej, odprowadzającej ścieki deszczowe z projektowanego zakresu drogowego oraz remont istniejącego przepustu ? 300 mm pod ul. Komunalną. Kanalizacja deszczowa w ciągu ul. Komunalnej zostanie wykonana z rur PVC-U klasy S litych SDR34 Dz 315/9,2 mm, do którego zostaną włączone wpusty deszczowe za pomocą przykanalików o średnicy Dz 200/5,9 mm. Na rowie przed włączeniem do remontowanego zaprojektowano studnię wpadową ? 1200 mm z osadnikiem h= 1,0m. - przebudowę istniejącego obiektu polegającą na dostosowaniu parametrów geometrycznych przepustu (zwiększenie światła) do zwiększonej ilości wód opadowych wraz z umocnieniem wlotu i wylotu. Przebudową objęte są również odcinki rowów przyległych do przepustu, która obejmuje odpowiednie wyprofilowanie w przekroju poprzecznym i umocnienie skarp oraz dna. Istniejące rowy nieobjęte przebudową należy odbudować (przywrócić do stanu funkcjonalnego). - budowę drenażu biegnącego wzdłuż likwidowanego rowu przydrożnego w ciągu drogi gminnej w Bogdanowie. Drenaż wykonany zostanie z rur karbowanych PVC-U z otworami 1,5x5,0 mm o średnicy 160 mm. Odcinek rurociągu od studni S5 do wylotu do istniejącej studni kanalizacji deszczowej wykonany zostanie z rur PVC-U klasy S litych SDR34 Dz 160/4,7 mm. Strefę otaczającą przewody drenażu należy wypełnić obsypką filtracyjną o współczynniku wyższym od wodoprzepuszczalności drenowanego gruntu. Na ciągu drenażowym zaprojektowano 5 studzienek tworzywowych (4 z osadnikiem). - likwidację rowu przydrożnego w ciągu drogi gminnej na długości 251m oraz wylotu kanalizacji deszczowej do tego rowu. Ze względu na likwidację wylotu projektuję się podłączenie istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej do projektowanej studni KD9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (Zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (Wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach