Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW GMINY KOŁO

Starostwo Powiatowe w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 21/23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2617835 , fax. 063 2725825
  • Data zamieszczenia: 2015-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kole
    ul. Sienkiewicza 21/23 21/23
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2617835, fax. 063 2725825
    REGON: 31101899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwokolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW GMINY KOŁO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pracy geodezyjnej i kartograficznej p.n. kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków gminy Koło. W ramach czynności należy zweryfikować i uzupełnić bazę ewidencyjnych danych opisowych w systemie Geo-Info_Integra oraz zweryfikować, poprawić i uzupełnić bazę części kartograficznej w systemie Geo-Info VI. Należy również doprowadzić obie bazy do wzajemnej zgodności. Pracę należy wykonać z zastosowaniem norm wynikających z § 82 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. W ramach modernizacji należy również dokonać klasyfikacji gruntów w przypadku ujawnienia trwałych zmian w użytkowaniu gruntów. Dotyczy to w szczególności zalesień nieujawnionych dotychczas w ewidencji gruntów, użytków zielonych zamienionych na grunty orne oraz zagospodarowanych nieużytków. 2. Zakres rzeczowy prac objętych przedmiotem zamówienia został podzielony na 2 etapy: Etap I obejmuje: porównanie zgodności baz graficznej i opisowej w zakresie powierzchni działek oraz użytków gruntowych, porównanie mapy ewidencyjnej z dokumentacją założenia egib, porównanie mapy ewidencyjnej z ortofotomapą cyfrową, badanie stanu prawnego na podstawie ksiąg wieczystych, porównanie tresci mapy z terenem w zakresie użytków gruntowych i budynków, klasyfikacja gruntów zalesionych, a także użytków zielonych zamienionych na grunty orne, pomiar uzupełniający budynków i użytków gruntowych, wprowadzenie poprawek do mapy ewidencyjnej na podstawie dokumentacji pomiarowej zgromadzonej w zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz na podstawie ortofotomapy cyfrowej, Z prac I etapu zostanie skompletowany i złożony operat techniczny, a także zostanie poprawiona mapa ewidencyjna w zakresie granic działek. Etap II obejmuje: - wykonanie wszystkich pozostałych czynności związanych z kompleksową modernizacją ewidencji gruntów i budynków gminy Koło.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Starostwa Powiatowego w Kole w BZ WBK O/Koło nr 95 1090 1203 0000 0001 0967 1680 z adnotacją: wadium na usługi geodezyjno-kartograficzne. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachun­ku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wa­dium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetka­mi wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek banko­wy wskazany przez Wykonawcę. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 10. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela. 11. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowa­nia, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w spra­wie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemoż­liwe z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca lub też w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn, za które nie odpowiada. 17. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień pu­blicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych. 18. Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwokolskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach