Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30,31,39,40,41 Zadanie 2 miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 72,73

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254256 , fax. 062 7253423
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
    ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 10
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254256, fax. 062 7253423
    REGON: 25085475400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30,31,39,40,41 Zadanie 2 miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 72,73
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30,31,39,40,41 Zadanie 2 miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 72,73 W zakresie zgodnym z: projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków - załącznik Nr 1 a do niniejszej SIWZ warunkami technicznymi stanowiącymi Załącznik Nr 1b do niniejszej SIWZ. 2.3. Oprogramowanie, na którym wykonane zostanie zamówienie winno być kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem GEO-INFO 7. 3. PODWYKONAWSTWO 3.1. Zamawiający dopuszcza możliwości zlecania części prac podwykonawcy. 3.2. Zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie następujących prac przez Wykonawcę: a) pomiary terenowe b) ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych c) prace obliczeniowe d) definiowanie obiektów w bazie danych e) analiza materiałów geodezyjnych i kartograficznych f) udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego g) kompletowanie operatu technicznego h) uzupełnienie baz danych ewidencji gruntów i budynków 3.3. W złożonej ofercie, w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do realizacji powierzonego im zakresu robót. 3.5. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia, zaniedbania i zaniechania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. 3.6. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. 3.8. Wykonawca w przypadku zawierania umów z podwykonawcą zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy z podwykonawcą. 3.9. Umowa z podwykonawcą musi zawierać: a) określenie zakresu prac powierzonych podwykonawcy b) kwotę wynagrodzenia za wykonane prace c) termin wykonania zakresu prac powierzonych podwykonawcy d) warunki płatności e) Postanowienia dotyczące kar umownych jak w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ f) Termin zapłaty nie dłużej niż 30 dni od dnia doręczenia faktury/rachunku Wykonawcy 3.10. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z Podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Jeżeli w ciągu 5 dni roboczych od dnia przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się że Zamawiający wyraził zgodę na zawarcie umowy. 3.11. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej z Wykonawcą. 3.12. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie jest wskazanie Zamawiającemu faktu uiszczenia przez Wykonawcę na rzecz podwykonawcy należnego mu wynagrodzenia za wykonane roboty. Wykonawca przedkłada dowód dokonania płatności. 3.13. Do czasu przedstawienia przez Wykonawcę dowodu uiszczenia płatności, nie biegną terminy określone w postanowieniach umowy dotyczące płatności, a Wykonawcy nie przysługują za ten okres odsetki ustawowe. 3.14. W przypadku nie uregulowania przez Wykonawcę należności wobec Podwykonawców, Zamawiający może obniżyć kwotę płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy o kwotę należna Podwykonawcy, zatrzymując ją jako zabezpieczenie na wypadek roszczeń podwykonawcy, które mogą być skierowane wobec Zamawiającego. 3.15. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów Podwykonawców z dalszym Podwykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat krotoszyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach