Gmina Lipka ogłasza przetarg
- Adres: 77-420 Lipka, ul. Kościuszki 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2665041 w. 50 , fax. 067 2665041 w. 33
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipka
ul. Kościuszki 28 28
77-420 Lipka, woj. wielkopolskie
tel. 067 2665041 w. 50, fax. 067 2665041 w. 33
REGON: 00053766800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipka.pnet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej w miejscowości Lipka, ul. Sępoleńska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres rzeczowy zadania obejmuje: roboty przygotowawcze - rozbiórka istniejących elementów podbudowy na pow. 20,0 m2z wywiezieniem, roboty ziemne - korytowanie z wywozem gruntu kat. I-IV po podbudowę - 824,0 m2, ułożenie obrzeży i krawężników betonowych na dł. 511,0 mb, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 20 cm po zagęszczeniu i ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5,0 cm na powierzchni 689,0 m2, roboty wykończeniowe - regulacja pionowa włazów kanałowych, inwentaryzacja. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000,- zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego. Wykonawca musi spełnić następujący warunek: posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech budów o tożsamym zakresie technicznym i o powierzchni nie mniejszej niż zakres zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. oświadczenie z art. 22 ust. 1 sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ . 4. wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat: budów o tożsamym zakresie technicznym o powierzchni nie mniejszej niż zakres zamówienia jako Generalny Wykonawca lub Partner Konsorcjum, jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. 5. Dokumenty potwierdzające (referencje do Zamawiającego lub Użytkownika), że zamówienia wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, b)wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, c)wskazanie wartości zamówienia, d)wskazanie daty wykonania, e)opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. a)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipka.pnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27