Przetargi.pl
Odnowienia pod przebudowę drugiego piętra

Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, Podanin 65
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2828019, 2829897, 2810781 , fax. 067 2810785
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Podanin
    Podanin 65 65
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, fax. 067 2810785
    REGON: 57006446400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienia pod przebudowę drugiego piętra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Podanin Z zagospodarowania lasu ( hodowla - odnowienia pod przebudowę drugiego piętra).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772116008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania ich oceny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy prawo zamówień publicznych: a) nie podlegają wykluczeniu w związku z zajściem przesłanek określonych w art.24; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; c) samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców wskazanych w ofercie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców wskazanych w ofercie dysponują potencjałem ekonomiczno-finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia. Powyższe spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdza się poprzez złożenie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie z art. 24 ust 1-2. 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca ma obowiązek złożenia: a) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności; b) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. e wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca ma obowiązek złożenia. a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 5% wartości przedmiotu zamówienia. 5. Oprócz dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) Podpisane oświadczenie - wg załącznika nr 2 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do złożenia i podpisania oferty zawierające umocowanie do złożenia i podpisania pozostałych dokumentów składających się na ofertę, o ile w imieniu Wykonawcy czynności tych dokonuje pełnomocnik, d) Jeżeli Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zamierza zatrudnić podwykonawców, zobowiązany jest przedłożyć wykaz podwykonawców - wg załącznika nr 5. 6. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w: pkt. 2 a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości; Termin wystawienia dokumentów i ich aktualność winny być analogiczne do dokumentów składanych przez wykonawców krajowych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność oświadczenia analogicznie jak w zakresie dokumentów składanych przez Wykonawców krajowych. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu pełnomocnictwa. Dokumenty składane przez podmioty występujące wspólnie: wszyscy uczestnicy podmiotu występującego wspólnie składają dokumenty wymienione w niniejszej SWIZ w Rdz. III pkt 2. Dokumenty określone w Rdz. III pkt zamówienia. 8. Forma składanych dokumentów Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Uzupełnienie dokumentów i wyjaśnienia dotyczące treści oświadczeń i dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganego SIWZ oświadczenia lub dokumentu, bądź złożyli oświadczenie lub dokument zawierającego błędy, nieścisłości lub wadliwego w inny sposób, do złożenia w wyznaczonym terminie, pod rygorem wykluczenia, prawidłowych oświadczeń lub dokumentów.( na podstawie art. 26 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/web/podanin/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach