Przetargi.pl
Budowa budynku wielofunkcyjnego Gminnego Centrum Zdrowia w Wierzchosławicach - etap II

Gmina Wierzchosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 33-122 Wierzchosławice, Wierzchosławice 550
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6319030 , fax. 014 6319045
  • Data zamieszczenia: 2011-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzchosławice
    Wierzchosławice 550 550
    33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie
    tel. 014 6319030, fax. 014 6319045
    REGON: 00055145000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielofunkcyjnego Gminnego Centrum Zdrowia w Wierzchosławicach - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres prac do wykonania wchodzą roboty instalacyjne, wykończeniowe i zagospodarowanie terenu Gminnego Centrum Zdrowia w miejscowości Wierzchosławice (działki ewidencyjne nr 2091 i 2090/4), gmina Wierzchosławice. W/w prace należy wykonać w budynku który w obecnej chwili jest w stanie surowym - zamkniętym. Budynek dwu-kondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia, dach dwu-spadowy. W rzucie poziomym parteru budynek ma kształt litery L. W ramach przedmiotowego postępowania przetargowego prace obejmować będą roboty wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne całości parteru i części I piętra (pomieszczenia 1, 2, 3, 13, 14, 15, 16, 18, 19 i części pomieszczenia 20; część robót instalacyjnych w pomieszczeniach 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 17, 20; szczegółowy zakres robót został zawarty w przedmiarze.W zakres robót instalacyjnych wchodzi wykonanie instalacji elektrycznej, wod-kan, CO, gaz, klimatyzacyjnej, przyłącza wod-kan. Ponadto należy dokonać dostawy i montażu windy oraz zagospodarować teren przy budynku tj. wykonać drogi dojazdowe, miejsca parkingowe oraz ciągi piesze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00 groszy) 2. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta;poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji; poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;poręczeniem, c) kwotę gwarancji; poręczenia, d) termin ważności gwarancji;poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta;poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji;poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; f) gwarancja;poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja;poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji;poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 5.1. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 63 8591 0007 0080 0207 2748 0012 z dopiskiem Wadium na: Budowa budynku wielofunkcyjnego Gminnego Centrum Zdrowia w Wierzchosławicach - etap II W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5.2. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji poręczenia wniesionych/złożonych jako wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.3.Oryginał wadium wnoszonego w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 35 w godzinach pracy Urzędu. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, według zasad określonych w art. 46 ustawy p.z.p. 7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawa p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawa p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba ze Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchoslawice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach