Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej-remont cząstkowy na terenie Gminy Brzeszcze w 2010r.

Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. Kościelna 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7728500
  • Data zamieszczenia: 2010-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
    ul. Kościelna 4 4
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 032 7728500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeszcze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej-remont cząstkowy na terenie Gminy Brzeszcze w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżące utrzymanie w ciągu 2010r. nawierzchni bitumicznych polegające na: likwidacji wybojów o łącznej powierzchni 4000 m2 i średniej grubości 3-7 cm poprzez wypełnienie jednolitą mieszanką płukanego kruszywa bazaltowego i emulsji asfaltowej, wbudowanej pod ciśnieniem z remontera drogowego i zabezpieczeniu remontowanej powierzchni suchym grysem. Materiały zakupione przez wykonawcę i użyte do wykonania usługi muszą być zgodne z Polskimi Normami . Przed przystąpieniem do wypełnienia ubytku należy dokładnie oczyścić sprężonym powietrzem uszkodzone miejsce i skropić całą uszkodzoną powierzchnię emulsją asfaltową. Po zagęszczeniu przez ruch pojazdów, naprawione miejsce musi mieć poziom wyznaczony przez profil remontowanej nawierzchni. W przypadku wystąpienia pilnej konieczności uzupełnienia ubytku zagrażającego bezpieczeństwu ruchu wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi masą na zimno lub z recyklera, w terminie do 2 dni od zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego . Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót o 40 % bez konieczności zmiany ceny jednostkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunkiem spełnienia pkt. 2 jest wykazanie co najmniej 3 usług o wartości nie mniejszej niż 80% zaoferowanej -za całość zamówienia -ceny brutto każda.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeszcze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach