Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8444144 , fax. 033 8444144 w. 230
- Data zamieszczenia: 2010-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
ul. Wyspiańskiego 10 10
32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8444144, fax. 033 8444144 w. 230
REGON: 35711341400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.oswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pamięci do serwera dla Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa pamięci do serwera dla PUP w Oświęcimiu. Dedykowana pamięć do serwera HP ProLiant ML370 G5 - 4 sztuki (moduły) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302361106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadają wiedzę i doświadczenie; pozwalającą na wykonanie zamówienia. c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków określonych, w pkt. 1 będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dostarcza: 1.Oświadczenia wykonawcy stanowiące załączniki nr 2 i 3 do specyfikacji. Ponadto wykonawca dostarcza: 2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile wykonawca przewiduje podwykonawców). Załącznik nr 5 do specyfikacji. 6. Specyfikację techniczną oferowanych produktów zawierającą, co najmniej: nazwę producenta produktu, nazwę produktu, parametry techniczne produktu potwierdzające, że spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.oswiecim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2016-02-25 - Dostawę pamięci operacyjnej RAM do serwerów typu BLADE dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2013-02-18 - Dostawę pamięci operacyjnej RAM do serwerów typu BLADE dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2012-12-21 - dostawa pamięci RAM - 2 zestawy po 32 GB dla 2 serwerów IBM system p5.
Dodano: 2012-02-22