Przetargi.pl
Adaptacja zabytkowego budynku Ratusza w Ciężkowicach dla potrzeb promocji dziedzictwa kulturowego

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug@ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja zabytkowego budynku Ratusza w Ciężkowicach dla potrzeb promocji dziedzictwa kulturowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania: Adaptacja zabytkowego budynku Ratusza w Ciężkowicach dla potrzeb promocji dziedzictwa kulturowego w zakresie obejmującym: A . Zabezpieczenie ścian i posadzek przed wodami gruntowymi i opadowymi: a1. Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych na powierzchni 275,625[m2] a2. Wykonanie izolacji poziomej ścian wewnętrznych i zewnętrznych metodą iniekcji ciśnieniowej na długości 295,5[m] a3. Wykonanie izolacji poziomej pod posadzkami oraz odtworzenie posadzek o powierzchni 431,08[m2] B. Zabezpieczenie przed dużymi stratami energetycznymi oraz poprawienie zjawiska osuszania ścian Ratusza: b1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej o powierzchni 161,33[m2] b2. Docieplenie stropu Ratusza na powierzchni - 599,648[m2] b3. Remont instalacji c.o. - 1 [kpl] b4. Remont instalacji wod. - kan. wraz z wykonaniem 2 [szt] hydrantów p-poż. - 1 [kpl] C. Prace poprawiające wizerunek budynku Ratusza oraz walory architektoniczne: c1. Malowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych w tym odtworzenie sztukaterii o powierzchni 2328,1[m2] c2. Renowacja wieży Ratuszowej - 1 [kpl] c3. Wymiana pokrycia dachowego o powierzchni - 860,25[m2] c4. Odtworzenie nawierzchni na dziedzińcu ratusza po wykonaniu odwodnienia na powierzchni - 55,35[m2] D. Remont oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego Ratusza dla podkreślenia zabytkowego charakteru oraz zabezpieczenia przed wyładowaniami atmosferycznymi oraz włamaniem i dewastacją: d1. Remont wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej oraz odgromowej - 1 [kpl] d2. Wykonanie systemu telewizji dozorowej CCTV - 1[kpl] E. Zagospodarowanie terenu w otoczeniu budynku Ratusza: e1. Zagospodarowanie terenu w otoczeniu budynku Ratusza na powierzchni - 3883,92[m2] e2. Elementy małej architektury w otoczeniu Ratusza - 1[kpl] e3. Zieleń wokół Ratusza - 1[kpl]
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 64 000,00 zł (sześćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100) powinno być wniesione w terminie do dnia 07.03.2011 r., do godz. 9:00. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 z adnotacją: Wadium - przetarg nr: G-271-1/11. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1. w pieniądzu 2. poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275) Wykonawcy, którzy zamierzają wnieść wadium w formie innej niż pieniądz powinni złożyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w kasie Urzędu Gminy przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach