Przetargi.pl
88/WZI/12/WB Remont budynku nr 19 (magazyn) Poznań - Babki RWT - 4246

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki 92/98 92/98
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    88/WZI/12/WB Remont budynku nr 19 (magazyn) Poznań - Babki RWT - 4246
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budynek nr 19: dwukondygnacyjny, w formie prostopadłościanu, o konstrukcji murowej, kubaturze 3831,3 m3, powstał w 1971 roku. Przewiduje się zmianę sposobu użytkowania z magazynowej na biurowo - magazynową. W pomieszczeniach magazynowych przechowywane będą urządzenia informatyczne i telekomunikacyjne. Część biurowa przeznaczona będzie dla personelu zabezpieczenia logistycznego. W remontowanym budynku znajdować się będą także pomieszczenia strefy klasy II. Zakres robót: a)ocieplenie budynku; b)wykonanie nowej, wewnętrznej klatki schodowej; c)remont pokrycia dachu; d)zmiana układu funkcjonalnego wewnątrz budynku - wykonanie przemurowań i wyburzeń istniejących ścian wewnętrznych działowych; e)wykonanie sufitów podwieszanych w ciągach komunikacyjnych; f)skucie istniejących i wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych; g)malowanie ścian i sufitów, wykładziny ścienne z glazury w pomieszczeniach sanitarnych; h)wymiana warstw posadzkowych i podposadzkowych; i)powiększenie otworów okiennych oraz wymiana stolarki okiennej (w tym z uwzględnieniem wymagań dla pomieszczeń w strefie kl. II), wykonanie stalowych krat okiennych; j)instalacje wewnątrz budynku: woda zimna, woda ciepła i cyrkulacyjna, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, klimatyzacja, c.o, wentylacja mechaniczna i grawitacyjna, wewnętrzne linie zasilające , instalacja oświetleniowa i gniazd wtyczkowych, instalacja gniazd komputerowych (jawne i niejawne), oświetlenie awaryjne, instalacja siłowa, oddymiania klatek schodowych, ochrona od porażeń elektrycznych, instalacja okablowania strukturalnego dla sieci telefonicznej i teleinformatycznej - jawnej, instalacja okablowania sieci teleinformatycznej - niejawnej, główny punkt dystrybucji GPD, instalacja radiowęzłowa, instalacja kontroli dostępu, telewizji przemysłowej, domofonowa, sygnalizacji pożaru, alarmowa. 2. Przyłącza, obiekty pomocnicze w otoczeniu budynku a)wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, kanalizacji teletechnicznej 4 otworowej, wyniesienie sygnału alarmowego do budynku nr 25, wymiana linii kablowej nn - 0,4 kV (zasilającej budynek nr 19); b)odtworzenie nawierzchni w miejscu usuniętych nawierzchni utwardzonych i terenach zielonych po wykonanych przyłączach; c)wykonanie oświetlenia zewnętrznego; d)budowa fundamentu pod urządzenie klimatyzacyjne; e)wykonanie podestu wejściowego, daszku szklanego. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi - 5 484 150,150 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 240 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości : 109.000,00 zł (sto dziewięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzi.poznan.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach