Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektroniczno-komputerowego i multimedialnego w ramach programu Cyfrowa Szkoła do Szkoły Podstawowej nr 12 im. gen. dyw. Stefana Roweckiego Grota w Lesznie

Szkoła Podstawowa nr 12 im. gen. dyw. Stefana Roweckiego "Grota" ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Rumuńska 6/AB
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 520 02 30 , fax. 65 520 02 30
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 12 im. gen. dyw. Stefana Roweckiego "Grota"
    ul. Rumuńska 6/AB 6/AB
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 520 02 30, fax. 65 520 02 30
    REGON: 00130722600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwunastka.leszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektroniczno-komputerowego i multimedialnego w ramach programu Cyfrowa Szkoła do Szkoły Podstawowej nr 12 im. gen. dyw. Stefana Roweckiego Grota w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szkoły Podstawowej nr 12 im. gen. dyw. Stefana Roweckiego Grota w Lesznie fabrycznie nowego, nie używanego i nie regenerowanego sprzętu komputerowego związanego z realizacją rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące 3 (trzy) części: a) Część I - Dostawa sprzętu komputerowego (kody wg CPV 30.23.60.00-2) w tym: - komputery przenośne (laptopy) dla uczniów wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem w ilości 54 szt. - komputery przenośne (laptopy) dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem w ilości 8 szt. b) Część II - Dostawa sprzętu komputerowego (kody wg CPV 32.32.00.00-2), w tym: - tablica interaktywna z systemem mocowania zgodnie z opisem w ilości 4 szt., - projektor multimedialny krótkoogniskowy z systemem mocowania zgodnie z opisem w ilości 4 szt., - system do zbierania i analizowania odpowiedzi zgodnie z opisem w ilości 2 szt., - sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie zgodnie z opisem w ilości 2 szt., - zestawy głośników komputerowych zgodnie z opisem w ilości 4 szt. - szafki do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania 30 przenośnych komputerów dla uczniów, posiadające funkcję ładowania baterii. w ilości 2 szt. - wizualizer zgodnie z opisem w ilości 2 szt., c) Część III - Dostawa sprzętu komputerowego (kody wg CPV 32.32.00.00-2) w tym: - kontroler sieci z 10 licencjami dostępowymi w ilości 1 szt. - router IPS zgodnie z opisem w ilości 1 szt. - punkty dostępowe sieci bezprzewodowej (AP) w ilości 10 szt. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 2, 3 i 4 do SIWZ. 2.3. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. 2.4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 10, 11 i 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert obowiązany jest wnieść wadium: - dla I części zamówienia w wysokości 3 000 zł (trzy tysiące złotych) - dla II części zamówienia w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) - dla III części zamówienia w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). 6.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, prowadzony przez Szkołę Podstawową nr 12 im. gen. dyw. Stefana Roweckiego Grota w Lesznie w Banku PKO BP o/Leszno 56 1020 3088 0000 8902 0038 4636 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w księgowości Szkoły Podstawowej nr 12 im. gen. dyw. Stefana Roweckiego Grota w Lesznie ul. Rumuńska 6AB. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowaniem złożenia oryginału w księgowości Szkoły Podstawowej nr 12 im. gen. dyw. Stefana Roweckiego Grota w Lesznie, należy dołączyć do oferty. 6.5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego. 6.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6.13. 6.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6.9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.15. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Załącznik nr 1 do SIWZ pkt.8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dwunastka.leszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach