Przetargi.pl
ZWIĘKSZENIE ATRAKCYJNOŚCI WSI: GRABÓWKA, DZIEWOKLUCZ, KĄKOLEWICE - PRZEBUDOWA ŚWIETLIC WIEJSKICH WRAZ Z NAJBLIŻSZYM OTOCZENIEM

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Łokietka 31
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2843575 , fax. 0-67 2843575
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    ul. Łokietka 31 31
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2843575, fax. 0-67 2843575
    REGON: 00099569000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl (kultura)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZWIĘKSZENIE ATRAKCYJNOŚCI WSI: GRABÓWKA, DZIEWOKLUCZ, KĄKOLEWICE - PRZEBUDOWA ŚWIETLIC WIEJSKICH WRAZ Z NAJBLIŻSZYM OTOCZENIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZWIĘKSZENIE ATRAKCYJNOŚCI WSI: GRABÓWKA, DZIEWOKLUCZ, KĄKOLEWICE - PRZEBUDOWA ŚWIETLIC WIEJSKICH WRAZ Z NAJBLIŻSZYM OTOCZENIEM Zakresy prac do wykonania w ramach operacji - przedmiotu zamówienia : a) Zadanie nr 1 miejscowość Grabówka (roboty budowlano/montażowe): wewnętrzne roboty budowlane ( w tym licowanie ścian), stolarka okienna i drzwiowa (w tym osadzenie ościeżnic drewnianych), posadzki z płytek, sufity ścianki działowe, okładziny ścian ( w tym: okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi), docieplenie ścian zewnętrznych i elewacja, roboty zewnętrzne (w tym dojścia , dojazdy, parkingi , opaski, altana ogrodowa), wyposażenie budynku, wewnętrzna instalacja wod-kan, instalacja c.o, instalacja gazowa z kotłem gazowym, roboty elektryczne ( w tym: instalacje elektryczna i piorunochronna, badania montażowe) b) Zadanie nr 2 miejscowość Dziewoklucz (roboty budowlano-montażowe): remont dachu, roboty budowlane wewnętrzne ( w tym: izolacje cieplne i okładziny z płyt gipsowo-kartonowych), elewacja ( w tym: docieplenie ścian/nawierzchnie z kostki brukowej betonowej), wyposażenie budynku, budowa altany ogrodowej, roboty instalacyjne, roboty elektryczne (w tym: instalacje elektryczna i piorunochronna, badania montażowe) c) Zadanie nr 3 miejscowość Kąkolewice : miejsce rekreacji i wypoczynku ( w tym: nawierzchnie z kostki brukowej-betonowej), budowa placu zabaw i altany ogrodowej Wykonanie kosztorysów powykonawczych , dokumentacji technicznej powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót urząd geodezji i kartografii - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji, Geodezji i Kartografii w Chodzieży, ul. Wiosny ludów 1. (cena za sporzadzenie dokumentów powykonawczych powinna być wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w zadań)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanowił dla postepowania wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: - spełnienie przez oferenta warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177z 2004r ze zmianami) - nie podleganie przez oferenta wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - posiadanie przez oferenta doświadczenia w realizacji inwestycji - robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jak przedmiot zamówienia (wykaz prac z referencjami inwestorów) Sposób oceny spełnienia warunków przez oferentów : na podstawie załączonych dokumentów według zasady (spełnia/nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu( dokumenty obowiązkowe, które należy załączyć do oferty) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych(ze zmianami), zamawiający wymaga od wykonawcy (oferenta) złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ekonomicznych i finansowych: 1. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacą wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. dowód wniesienia wadium. Dokumenty potwierdzające posiaadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i sosobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. nr 6 do SIWZ) 2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Pisemnego zobowiazania innych podmiotów do udostepnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urzadzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wcześniej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. (wykaz - autorstwa oferenta) 3. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zadania (kadra kierownicza) wraz z załączonymi do niego dokumentami potwierdzajacymi kwalifikacje wymienionej kadry (kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem) Wykaz autorstwa oferenta. 4. W przypadku wystąpienia podwykonawców - wykaz prac,zadań jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (bez podawania nazw firm) (wykaz autorstwa oferenta) 5. Udzielenie na odrębnym oświadczeniu pisemnej 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. Dokumenty wystawione przez właściwe instytucje załączamy w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii, natomiast sporządzone (wystawione) przez Wykonawcę powinny być w formie oświadczeń. INNE DOKUMENTY KTÓRE OFERENT MUSI BEZWARUNKOWO ZŁOŻYĆ: a) wypełniony druk oferty zał. Nr 1 do SIWZ b) wypełnione kosztorysy ślepe-ofertowe zał. Nr 2 do SIWZ ( 5 kompletów w tym 3 z branży budowlanej i 2 branży elektrycznej). Kosztorysy należy sporządzić korzystając - wypełniając załączone do SIWZ druki kosztorysów ofertowych (5 kpl.). Wartości końcowe poszczególnych kosztorysów muszą obejmować cenę netto i brutto danej branży. c) wypełniony druk oświadczenia zał. Nr 4 do SIWZ d) zaparafowany i podpisany na ostatniej stronie wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ e) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji : zał. nr 7 do SIWZ ( wartości powinny być zgodne z tabelą elementów scalonych w wypełnionych kosztorysach poszczególnych branż) f) opis zadań dotyczący wyposażenia świetlic :załącznik nr 8 do SIWZ (wartości powinny być zgodne z odpowiednimi pozycjami zapisanymi w kosztorysach ofertowych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip://budzyn.pl (przetargi), www.budzyn.pl (kultura)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach