Przetargi.pl
Zimowe utrzymaie dróg powiatowych w sezonie 2009-2010

Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8223947 , fax. 043 8279080
  • Data zamieszczenia: 2009-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu
    Plac Wojewódzki 3 3
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8223947, fax. 043 8279080
    REGON: 73093855700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymaie dróg powiatowych w sezonie 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 nw. sprzętem i materiałem do uszarstniania nawierzchni dróg i chodników: zad.2 nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem - szt.1 zad.3 nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem - szt.1 zad.5 nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem - szt.1 zad.6 nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką wraz z materiałem - szt.1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do powierzonych im stanowisk, c) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat należycie zrealizował 1 zadanie związane z prowadzeniem akcji zimowej minimum na drogach powiatowych bądź gminnych, d) wykonawca musi wykazać, że posiada (własny bądź dzierżawiony) sprzęt wymagany do realizacji poszczególnych zadań .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków i nie podleganiu wykluczenia 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonania zamówienia: - aktualny dokument (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) w zakresie objętym zamówieniem, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - aktualną informacje z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) dokumenty potwierdzające warunek posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, - wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, - dane o doświadczeniu wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat poświadczone dokumentami potwierdzającymi o ich należytym wykonaniu. - polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach