Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
- Data zamieszczenia: 2011-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
Plac Zamkowy 15 15
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
REGON: 00052500400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZARZĄDZANIE CMENTARZAMI KOMUNALNYMI W OŁAWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania cmentarzami komunalnymi w Oławie i obejmuje: -cmentarz komunalny przy ulicy Ofiar Katynia ( pow.7,2 ha) wraz z kaplicą i przynależnymi pomieszczeniami -cmentarz komunalny przy ulicy Zwierzynieckiej ( pow.3,4 ha) wraz z kaplicą cmentarną i przynależnymi pomieszczeniami ( w tym szalet) -parkingi przed tymi cmentarzami 6 500 m2 Dodatkowe dane: -powierzchnia alejek utwardzonych - 8 500m2 -powierzchnia alejek zielonych - 4 800m2 -powierzchnia do wykaszania trawy - 31 600m2 ( w tym alejek - 4 800m2) -powierzchnia kaplicy cmentarnej przy ulicy Zwierzynieckiej - 98 m2 -powierzchnia kaplicy cmentarnej przy ul. Ofiar Katynia - 230m2 ( w tym powierzchnia chłodni - 77m2) Koszty mediów ( energia elektryczna, woda, ścieki ) i wywozu nieczystości ponosi zamawiający. Koszty leczenia chorych drzew i krzewów ponosi zamawiający. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia firmy ochroniarskiej. Cmentarz wojenny ( część cmentarza przy ulicy Zwierzynieckiej) nie wchodzi w zakres tego zamówienia. Wykonawca otworzy Biuro Zarządcy Cmentarzami odpowiednio wyposażone ( w szczególności w komputery wraz z oprogramowaniem) w terminie jednego miesiąca od dnia podpisania umowy a do tego czasu zabezpieczy bezkolizyjną obsługę zainteresowanych stron. A. Zakres obowiązków z tyt. utrzymania cmentarzy: 1) bieżące utrzymanie czystości cmentarzy, kaplic, węzłów sanitarnych oraz chłodni; 2)systematyczne (minimum raz w miesiącu w sezonie wiosna - lato - jesień) wykaszanie traw na terenie cmentarzy oraz na trawnikach przed cmentarzem komunalnym przy ul. Zwierzynieckiej ; 3)wykaszanie pasa zieleni, o szerokości do 5 metrów bezpośrednio przylegającego do terenu cmentarza; 4) bieżące odchwaszczanie alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń; 5) wykonywanie cięć sanitarno - pielęgnacyjnych drzew i krzewów; 6) wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek oraz malowanie pomieszczeń wewnątrz kaplic(w terminie ustalonym z zamawiającym); 7) usuwanie skutków aktów wandalizmu na terenach przyjętych w zarządzanie; 8) usuwanie opadłych liści oraz odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach, dojściach i dojazdach do cmentarza oraz na głównych alejkach na terenie cmentarzy; 9) utrzymywanie czystości oraz odśnieżanie i zwalczanie śliskości na parkingach zlokalizowanych przed cmentarzami komunalnymi; 10) dbanie o opróżnianie kontenerów na odpady komunalne i uzgadnianie terminów ich opróżniania (minimum z 2 dniowym wyprzedzeniem) ze wskazaną przez zamawiającego firmą, świadcząca usługi odbioru odpadów komunalnych oraz potwierdzanie na fakturach ilości wywiezionych odpadów; 11) dozór i konserwacja oświetlenia na cmentarzu, w tym malowanie słupów oświetleniowych; 12) wyposażenie kaplic w świeczniki, stojaki na wieńce, ławki, kwiaty i inne elementy dekoracyjne niezbędne podczas ceremonii pogrzebowych; 13) bieżąca konserwacja nagłośnienia kaplic; 14) wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; 15) prowadzenie książek obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenach cmentarzy komunalnych i przekazanych w zarządzanie; 16) wykonywanie zgodnie z przepisami przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji; 17) usuwanie drobnych zastoisk wody opadowej (kałuże), w tym udrożnianie studzienek kanalizacyjnych; 18) inne prace niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania cmentarzy komunalnych zlecone przez zamawiającego; 19) egzekwowanie przestrzegania regulaminu cmentarzy, które winne być umieszczone na każdym cmentarzu w miejscu ogólnie dostępnym; 20) organizacja ekshumacji zwłok i szczątków na żądanie prokuratury lub sądu; 21) uczestnictwo, na życzenie rodziny zmarłego (jako jedna ze stron) w ekshumacji zwłok lub szczątków wykonywanych przez podmioty dokonujący ekshumacji; 22) odnawianie i uzupełnianie tabliczek z oznaczeniem poszczególnych kwater w obrębie poszczególnych cmentarzy; B. Zakres obowiązków z tyt. administrowania cmentarzami 1) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenach cmentarzy komunalnych; 2) pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych według cen ustalonych przez zamawiającego oraz przekazywanie ich do kasy urzędu miejskiego w terminie dwóch dni po zakończeniu każdego tygodnia za poprzedni tydzień wraz z ich rozliczeniem; 3) prowadzenie ewidencji pobranych opłat; 4) prowadzenie niezbędnej korespondencji z dysponentem danego miejsca w sytuacji upływu terminu ważności grobu lub rezerwacji miejsca grzebalnego w celu wyegzekwowania należnych opłat; 5) informowanie raz na kwartał zleceniodawcy o bezskutecznym wzywaniu dysponenta do uiszczenia należnej opłaty z tytułu zachowania istniejącego grobu lub rezerwacji miejsca grzebalnego; 6) wskazywanie lokalizacji miejsc pochówków, ustalanie terminów i warunków pogrzebów; 7) nadzorowanie prac firm usługowych (zakłady pogrzebowe, kamieniarskie itp.) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grodów, nagrobków, pomników oraz odstępów między tymi miejscami; 8) otwieranie i zamykanie bram cmentarzy, udostępnianie kaplic i chłodni na uzasadnione zgłoszenie zakładów pogrzebowych; 9) prowadzenie dokumentacji cmentarnej w formie pisemnej jak i elektronicznej, a w szczególności: - ksiąg wieczystych osób pochowanych na cmentarzu, - księgi grobów na cmentarzu, - alfabetycznego spisu pochowanych na cmentarzu, - rejestru kart zgonów, - rejestru miejsc rezerwowych, - ksiąg obiektów budowlanych, 10) właściwe zabezpieczenie prowadzonych dokumentów związanych z zarządzanymi cmentarzami; 11) pisemne uzgadnianie miejsca pochówku na cmentarzu komunalnym przy ul. Zwierzynieckiej z Burmistrzem Miasta Oława 12) udostępnianie wszelkich dokumentów źródłowych i informacji związanych z zarządzanym zasobem na żądanie zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 000 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług zarządzania Cmentarzem Komunalnym w Lwówku Śląskim
Dodano: 2016-04-07 - Prowadzenie administrowania i utrzymywania we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko.
Dodano: 2015-12-14 - Utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenu cmentarza komunalnego przy ul. Kłodzkiej w Polanicy-Zdroju- usługi.
Dodano: 2015-09-03 - Administrowanie i utrzymanie we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym terenów dwóch cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Cmentarnej i ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie
Dodano: 2015-07-17 - ADMINISTRACJA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH PRZY UL. SŁOWIAŃSKIEJ I UL. ŁUKASIŃSKIEGO W ŚWIDNICY
Dodano: 2015-03-17 - Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy i Miasta Węgliniec
Dodano: 2014-10-17 - Utrzymanie i eksploatacja cmentarzy na terenie miasta Kowary
Dodano: 2014-06-11 - Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego w Polkowicach w ramach zadania Utrzymanie cmentarza gminnego
Dodano: 2014-02-18 - Zarządzanie cmentarzami komunalnymi na terenie gminy Oława
Dodano: 2014-01-15 - Zarządzanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Gminie Kłodzko
Dodano: 2013-12-05